Gå til innhold

Noen som kan forklare meg hvordan menn tenker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har møtt en som sender masse snap til meg. Jeg svarer alltid. Og da tar han screenshot og lagrer det jeg skriver. Men hvis jeg sender en snap først, så svarer han ikke. 

Det er veldig forvirrende 

Anonymkode: 48a84...799

Skrevet

Menn har alltid mobilen sin med seg, over alt. Det er et viktig verktøy for dem. Jeg bare nevner det.

Anonymkode: 937e9...c07

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Menn har alltid mobilen sin med seg, over alt. Det er et viktig verktøy for dem. Jeg bare nevner det.

Og det betyr ?

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Og det betyr ?

At når en mann ikke sender melding tilbake så er det fordi han vil la være å sende svar tilbake.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

At når en mann ikke sender melding tilbake så er det fordi han vil la være å sende svar tilbake.

Får bare lyst å avslutte med en gang!  

Skrevet

"Menn" er ikke en ensartet gruppe som tenker helt likt, det håper jeg at du skjønner. 

Denne fyren er tydeligvis ikke god på kommunikasjon, han er ikke interessert i dialog med deg og uinteressert i det du vil si. Gidder du dette, da? 

Skrevet
the amazing spidermamma skrev (1 minutt siden):

"Menn" er ikke en ensartet gruppe som tenker helt likt, det håper jeg at du skjønner. 

Denne fyren er tydeligvis ikke god på kommunikasjon, han er ikke interessert i dialog med deg og uinteressert i det du vil si. Gidder du dette, 

Han er veldig interessert når han tar initiativ. Er det som er merkelig!  Han tar initiativ hver dag! 

Men jeg merker at jeg blir irritert! Lurer på hva som skjer !

Skrevet
Anonym bruker skrev (58 minutter siden):

Så det har menn? Alle menn? 

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Han er veldig interessert når han tar initiativ. Er det som er merkelig!  Han tar initiativ hver dag! 

Men jeg merker at jeg blir irritert! Lurer på hva som skjer !

Et helt vilt forslag er jo å spør han. 

Anonymkode: 88656...ee3

Skrevet

Han er vel opptatt da. Han sender deg mld når han har tid, men når du sender mld er Han opptatt?

Spørsmålet er jo hva han er opptatt med?

Jobb, barn, andre damer eller samboer/kone.

Anonymkode: 6f838...a11

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Han er vel opptatt da. Han sender deg mld når han har tid, men når du sender mld er Han opptatt?

Spørsmålet er jo hva han er opptatt med?

Jobb, barn, andre damer eller samboer/kone.

Anonymkode: 6f838...a11

Han er singel, uten barn ❤️

Skrevet

Min kjæreste sender masse snap men svarer sjelden når jeg sender snap med mindre det følger med et spørsmål i snappen. Det er bare sånn han er, noen har ikke skjønt at man skal svare. Jeg ville spurt jeg, for han virker jo interessert og det der er innmari lett å fikse så lenge han er klar over at du ønsker svar 😊 Prøv å sende en snap med spørsmål da vel. Da svarer han vel? 

Anonymkode: ffbf4...fa3

Skrevet
Anonym bruker skrev (48 minutter siden):

Min kjæreste sender masse snap men svarer sjelden når jeg sender snap med mindre det følger med et spørsmål i snappen. Det er bare sånn han er, noen har ikke skjønt at man skal svare. Jeg ville spurt jeg, for han virker jo interessert og det der er innmari lett å fikse så lenge han er klar over at du ønsker svar 😊 Prøv å sende en snap med spørsmål da vel. Da svarer han vel? 

Ja, da svarer han faktisk 🥰

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Kanskje det er kjæresten min du driver og snapper med da 😂 i tilfelle: han er bare sånn 😆

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Kanskje det er kjæresten min du driver og snapper med da 😂 i tilfelle: han er bare sånn 😆

Hehe tviler. Han her er singel. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Så du stresser over at han ikke svarer på snapper som ikke inneholder spørsmål? Da er det neppe en manneting, for det gjør jeg nesten aldri heller. Det er kjempehyggelig med snapper om stort og smått, men jeg sender da ikke svar på bilde av dagens middag eller en pen solnedgang. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (54 minutter siden):

Så du stresser over at han ikke svarer på snapper som ikke inneholder spørsmål? Da er det neppe en manneting, for det gjør jeg nesten aldri heller. Det er kjempehyggelig med snapper om stort og smått, men jeg sender da ikke svar på bilde av dagens middag eller en pen solnedgang. 

Enig. Snap er virkelig ikke noe som krever en tilbakemelding. Jeg orker ikke å bruke tiden min på intetsigelser som «oj, den maten så god ut!», «å så søt katt» eller «for en flott solnedgang»».

Anonymkode: d8201...6ab

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 timer siden):

Har møtt en som sender masse snap til meg. Jeg svarer alltid. Og da tar han screenshot og lagrer det jeg skriver. Men hvis jeg sender en snap først, så svarer han ikke. 

Det er veldig forvirrende 

Min første tanke er at han er som meg, veldig lite opptatt av snap og har appen langt bak på mobilen. Når han sender er han ivrig etter å få tilbakemelding. Når han ikke har sendt noe selv glemmer han å sjekke snap særlig ofte, fordi han er ikke vant med å motta så ofte. 

Anonymkode: 9be2e...f34

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...