Anonym bruker Skrevet 9. juni #1 Skrevet 9. juni Kjøpte ny for 3 mnd siden. Men det som irriterer meg er at den setter seg selv på pause, midt i et program! Noen som vet hvorfor? Råd? Anonymkode: cf77a...71b
Anonym bruker Skrevet 9. juni #2 Skrevet 9. juni Anonym bruker skrev (42 minutter siden): Kjøpte ny for 3 mnd siden. Men det som irriterer meg er at den setter seg selv på pause, midt i et program! Noen som vet hvorfor? Råd? Anonymkode: cf77a...71b Hvilken maskin? Anonymkode: 45c75...b5c
Anonym bruker Skrevet 10. juni #3 Skrevet 10. juni Anonym bruker skrev (7 timer siden): Hvilken maskin? Anonymkode: 45c75...b5c Grundig Anonymkode: cf77a...71b
Anonym bruker Skrevet 10. juni #4 Skrevet 10. juni Google bruksanvisning for din maskin, her kommer du med altfor lite opplysninger til at du kan få hjelp, ser det ut som. Anonymkode: 1666a...a99
Anonym bruker Skrevet 10. juni #5 Skrevet 10. juni Anonym bruker skrev (1 time siden): Google bruksanvisning for din maskin, her kommer du med altfor lite opplysninger til at du kan få hjelp, ser det ut som. Anonymkode: 1666a...a99 Jeg fant ut av modell: Grundig GWP696110W Anonymkode: cf77a...71b
Anonym bruker Skrevet 10. juni #6 Skrevet 10. juni 1. Sjekk bruksanvisningen om den finnes. 2. Ring eller stikk innom butikken og spør med dem. Anonymkode: f263e...78c
Anonym bruker Skrevet 10. juni #7 Skrevet 10. juni En del vaskemaskiner har program som pauser før de går til sentrifugen. Dette kan enten være innebygd i selve programmet eller en innstilling man kan sette på enkelte program. Noen av dem kan enten startes ved en tidsinnstilling/gå videre på en timer eller ved at man manuelt styrer den videre. Anonymkode: 23dee...f6e
Anonym bruker Skrevet 10. juni #8 Skrevet 10. juni Anonym bruker skrev (12 timer siden): Kjøpte ny for 3 mnd siden. Men det som irriterer meg er at den setter seg selv på pause, midt i et program! Noen som vet hvorfor? Råd? Anonymkode: cf77a...71b Hva mener du, står det ‘pause’ eller blinker noe sted? Enkelte vaskeprogrammer har innebygde perioder hvor vasken ligger stille i vann og så finnes det også, som den over sier, noen innstillinger hvor man selv kan styre manuelt. Anonymkode: 5856b...74b
Anonym bruker Skrevet 10. juni #9 Skrevet 10. juni Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Hva mener du, står det ‘pause’ eller blinker noe sted? Enkelte vaskeprogrammer har innebygde perioder hvor vasken ligger stille i vann og så finnes det også, som den over sier, noen innstillinger hvor man selv kan styre manuelt. Anonymkode: 5856b...74b Jeg setter den på, og oppdager etter 2 timer at den står på pause. Sykt irriterende! Da må jeg sette den på start igjen. Å vaske klær på 40 grader kan ta 4-5 timer hvis jeg husker å passe på den da. Anonymkode: cf77a...71b
Anonym bruker Skrevet 10. juni #10 Skrevet 10. juni Anonym bruker skrev (49 minutter siden): Jeg setter den på, og oppdager etter 2 timer at den står på pause. Sykt irriterende! Da må jeg sette den på start igjen. Å vaske klær på 40 grader kan ta 4-5 timer hvis jeg husker å passe på den da. Anonymkode: cf77a...71b Men hva mener du med pause? Står det pause? Blinker den? Anonymkode: 5856b...74b
Anonym bruker Skrevet 10. juni #11 Skrevet 10. juni Hvis jeg pauser min maskin, så kan jeg bare sette den på igjen så fortsetter programmet. Må ikke starte på nytt. Anonymkode: 5856b...74b
Anonym bruker Skrevet 10. juni #12 Skrevet 10. juni Anonym bruker skrev (2 timer siden): Hvis jeg pauser min maskin, så kan jeg bare sette den på igjen så fortsetter programmet. Må ikke starte på nytt. Anonymkode: 5856b...74b Må ikke starte programmet fra start. Men på trykke på START knappen, når jeg husker Anonymkode: cf77a...71b
Anonym bruker Skrevet 10. juni #13 Skrevet 10. juni Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Må ikke starte programmet fra start. Men på trykke på START knappen, når jeg husker Anonymkode: cf77a...71b Javel, men dette er innlegg 12 og du har flere ganger blitt spurt hva du mener, og vil tydeligvis ikke svare. Har annet å gjøre enn å leke psykolog. Anonymkode: 5856b...74b
Anonym bruker Skrevet 10. juni #14 Skrevet 10. juni Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Javel, men dette er innlegg 12 og du har flere ganger blitt spurt hva du mener, og vil tydeligvis ikke svare. Har annet å gjøre enn å leke psykolog. Anonymkode: 5856b...74b Hva snakker du om? Anonymkode: cf77a...71b
Anonym bruker Skrevet 10. juni #15 Skrevet 10. juni Anonym bruker skrev (38 minutter siden): Hva snakker du om? Anonymkode: cf77a...71b At dette er nok en tråd hvor man må hale ut av HI hva som er problemet. Det er det vel få som gidder. Anonymkode: 5856b...74b
Anonym bruker Skrevet 11. juni #16 Skrevet 11. juni Anonym bruker skrev (På 10.6.2025 den 10.40): Jeg fant ut av modell: Grundig GWP696110W Anonymkode: cf77a...71b Google modell og manual. Les. Gjør eventuelle innstillinger for å unngå pause-funksjonen. Kontakt forhandler om du ikke finner løsningen i manualen. Anonymkode: f77df...36e
Anonym bruker Skrevet 11. juni #17 Skrevet 11. juni Anonym bruker skrev (På 10.6.2025 den 15.51): Hva snakker du om? Anonymkode: cf77a...71b Det betyr at vil du ha hjelp, så må du komme med skikkelig informasjon og svarer på spørsmål. Det burde ikke være nødvendig å hale det ut av deg. Anonymkode: a7d30...b40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå