Gå til innhold

Vaskemaskinen. Klikker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte ny for 3 mnd siden. Men det som irriterer meg er at den setter seg selv på pause, midt i et program!  

Noen som vet hvorfor?  Råd?

Anonymkode: cf77a...71b

Skrevet
Anonym bruker skrev (42 minutter siden):

Kjøpte ny for 3 mnd siden. Men det som irriterer meg er at den setter seg selv på pause, midt i et program!  

Hvilken maskin?

Anonymkode: 45c75...b5c

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Hvilken maskin?

Anonymkode: 45c75...b5c

Grundig 

Skrevet

Google bruksanvisning for din maskin, her kommer du med altfor lite opplysninger til at du kan få hjelp, ser det ut som. 

Anonymkode: 1666a...a99

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Google bruksanvisning for din maskin, her kommer du med altfor lite opplysninger til at du kan få hjelp, ser det ut som. 

Anonymkode: 1666a...a99

Jeg fant ut av modell: Grundig GWP696110W

Skrevet

1. Sjekk bruksanvisningen om den finnes.

2. Ring eller stikk innom butikken og spør med dem.

Anonymkode: f263e...78c

Skrevet

En del vaskemaskiner har program som pauser før de går til sentrifugen. Dette kan enten være innebygd i selve programmet eller en innstilling man kan sette på enkelte program. Noen av dem kan enten startes ved en tidsinnstilling/gå videre på en timer eller ved at man manuelt styrer den videre. 

Anonymkode: 23dee...f6e

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Hva mener du, står det ‘pause’ eller blinker noe sted?

Enkelte vaskeprogrammer har innebygde perioder hvor vasken ligger stille i vann og så finnes det også, som den over sier, noen innstillinger hvor man selv kan styre manuelt. 

Anonymkode: 5856b...74b

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Hva mener du, står det ‘pause’ eller blinker noe sted?

Enkelte vaskeprogrammer har innebygde perioder hvor vasken ligger stille i vann og så finnes det også, som den over sier, noen innstillinger hvor man selv kan styre manuelt. 

Jeg setter den på, og oppdager etter 2 timer at den står på pause. Sykt irriterende!  Da må jeg sette den på start igjen. Å vaske klær på 40 grader kan ta 4-5 timer hvis jeg husker å passe på den da. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (49 minutter siden):

Jeg setter den på, og oppdager etter 2 timer at den står på pause. Sykt irriterende!  Da må jeg sette den på start igjen. Å vaske klær på 40 grader kan ta 4-5 timer hvis jeg husker å passe på den da. 

Men hva mener du med pause?

Står det pause? Blinker den? 

Skrevet

Hvis jeg pauser min maskin, så kan jeg bare sette den på igjen så fortsetter programmet. Må ikke starte på nytt. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Hvis jeg pauser min maskin, så kan jeg bare sette den på igjen så fortsetter programmet. Må ikke starte på nytt. 

Må ikke starte programmet fra start. Men på trykke på START knappen, når jeg husker 

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Må ikke starte programmet fra start. Men på trykke på START knappen, når jeg husker 

Javel, men dette er innlegg 12 og du har flere ganger blitt spurt hva du mener, og vil tydeligvis ikke svare. Har annet å gjøre enn å leke psykolog.

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Javel, men dette er innlegg 12 og du har flere ganger blitt spurt hva du mener, og vil tydeligvis ikke svare. Har annet å gjøre enn å leke psykolog.

Hva snakker du om?

Skrevet
Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Hva snakker du om?

At dette er nok en tråd hvor man må hale ut av HI hva som er problemet. Det er det vel få som gidder.

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 10.6.2025 den 10.40):

Jeg fant ut av modell: Grundig GWP696110W

Google modell og manual. Les. Gjør eventuelle innstillinger for å unngå pause-funksjonen. Kontakt forhandler om du ikke finner løsningen i manualen. 

Anonymkode: f77df...36e

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 10.6.2025 den 15.51):

Hva snakker du om?

Det betyr at vil du ha hjelp, så må du komme med skikkelig informasjon og svarer på spørsmål. Det burde ikke være nødvendig å hale det ut av deg.

Anonymkode: a7d30...b40

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...