Anonym bruker Skrevet 13. juni #101 Skrevet 13. juni Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Du får lese tråden da, så finner du ut av det. Anonymkode: 47175...c8b Jeg har det. Tenk, du har deltatt gjennom hele tråden på fire sider og likevel har du ikke kommet med noe standpunkt, utover at man kan snu seg vekk og ikke se på pride. Hvorfor ikke like gjerne si at pride bare er tull da, hvis du uansett har tenkt å snu deg vekk? Anonymkode: 91f3b...73d
Anonym bruker Skrevet 13. juni #102 Skrevet 13. juni Anonym bruker skrev (1 time siden): Du snakket om pisk og gagball som del av paraden på skolen. Handler ikke paraden om det å være homo? Anonymkode: 91f3b...73d Det blir veldig slitsomt om man må forholde seg til folk som ikke har fulgt med i diskusjonen. Hovedproblemet til dem som er negative til Pride er at det finnes mennesker som har pisk og gagball i toget. Derfor den kommentaren som du svarte på. Værsågod. Anonymkode: 4d050...4e9
Anonym bruker Skrevet 13. juni #103 Skrevet 13. juni Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg har det. Tenk, du har deltatt gjennom hele tråden på fire sider og likevel har du ikke kommet med noe standpunkt, utover at man kan snu seg vekk og ikke se på pride. Hvorfor ikke like gjerne si at pride bare er tull da, hvis du uansett har tenkt å snu deg vekk? Anonymkode: 91f3b...73d At noen sier at andre kan snu seg vekk betyr ikke at de selv ønsker å gjøre det. Du store min tid. Anonymkode: 4d050...4e9
Anonym bruker Skrevet 13. juni #104 Skrevet 13. juni Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Det blir veldig slitsomt om man må forholde seg til folk som ikke har fulgt med i diskusjonen. Hovedproblemet til dem som er negative til Pride er at det finnes mennesker som har pisk og gagball i toget. Derfor den kommentaren som du svarte på. Værsågod. Anonymkode: 4d050...4e9 Jeg har fulgt med, og det stemmer ikke at dette er vårt hovedproblem. Anonymkode: 91f3b...73d
Anonym bruker Skrevet 13. juni #105 Skrevet 13. juni Anonym bruker skrev (5 minutter siden): At noen sier at andre kan snu seg vekk betyr ikke at de selv ønsker å gjøre det. Du store min tid. Anonymkode: 4d050...4e9 Ja, oh, du store tid. Anonymkode: 91f3b...73d
Anonym bruker Skrevet 13. juni #106 Skrevet 13. juni Anonym bruker skrev (39 minutter siden): Jeg har fulgt med, og det stemmer ikke at dette er vårt hovedproblem. Anonymkode: 91f3b...73d Hadde du fulgt med, så hadde du ikke kommet med så idiotsike påstander og "spørsmål". Anonymkode: 47175...c8b
Anonym bruker Skrevet 13. juni #107 Skrevet 13. juni Anonym bruker skrev (46 minutter siden): Det blir veldig slitsomt om man må forholde seg til folk som ikke har fulgt med i diskusjonen. Hovedproblemet til dem som er negative til Pride er at det finnes mennesker som har pisk og gagball i toget. Derfor den kommentaren som du svarte på. Værsågod. Anonymkode: 4d050...4e9 Hun kommer ikke til å ville skjønne det i det hele tatt, bare kverulerer. Anonymkode: 47175...c8b
Anonym bruker Skrevet 13. juni #108 Skrevet 13. juni Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Hun kommer ikke til å ville skjønne det i det hele tatt, bare kverulerer. Anonymkode: 47175...c8b Neida, jeg kverulerer ikke. Jeg gir meg her. Jeg forstår jo at du ikke har noen meninger, du ville bare prate litt. Anonymkode: 91f3b...73d
Anonym bruker Skrevet 13. juni #109 Skrevet 13. juni Iiiiik skrev (3 timer siden): Er det parader på skoler der det er voksne med pisk og lær? Det håper jeg virkelig ikke, men de går under samme "parole" som de voksne med pisk og lær. Jeg synes det er helt usmakelig at barn ned i 6 års alder skal brukes som et verktøy for å fremme voksne menneskers behov for å trekke fetishen sin ut i storbyens gater. Helt uavhengig av legning. Anonymkode: f4ff8...a87
Anonym bruker Skrevet 13. juni #110 Skrevet 13. juni Anonym bruker skrev (52 minutter siden): Det håper jeg virkelig ikke, men de går under samme "parole" som de voksne med pisk og lær. Jeg synes det er helt usmakelig at barn ned i 6 års alder skal brukes som et verktøy for å fremme voksne menneskers behov for å trekke fetishen sin ut i storbyens gater. Helt uavhengig av legning. Anonymkode: f4ff8...a87 Men da har du faktisk misforstått hele poenget med pride. Ikke rart du sliter. Anonymkode: f42c8...990
Anonym bruker Skrevet 13. juni #111 Skrevet 13. juni Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Men da har du faktisk misforstått hele poenget med pride. Ikke rart du sliter. Anonymkode: f42c8...990 Jeg har ikke misforstått noe som helst jeg. Lesbiske og homofile, og transer for den saks skyld har akkurat de samme rettighetene som majoritetsbefolkningen. Eller de har faktisk bedre juridisk vern på flere områder. Så retten til å være glad i den man vil!? Altså, for noe tull. Den retten ble innført for over 30 år siden. I tillegg har homofile og transer sterkere beskyttelse mot diskriminering enn majoritetsbefolkningen. Transpersoners rettigheter, går på bekostningen av majoritetsbefolkningens rettigheter. Menn i kvinnefengsel, menn i kvinneidrett, menn i kvinnegarderoben. Og på bakgrunn av det særlige vernet disse gruppene har rent juridisk, så er dette mer problematisk å adressere enn det normalt ville ha vært. Skulle man markert med en parade på skolen, burde det vært for å støtte den gruppen som faktisk har måttet avstå rettigheter. Men jeg har til gode å høre skolene her i området invitere til parade på 8. mars. Merkelig at en gruppering som har rettslig vern som langt overgår resten av oss, påstå at det er på grunn av rettigheter de går i tog. De har alle rettigheter, og mere til. Anonymkode: f4ff8...a87
Anonym bruker Skrevet 13. juni #112 Skrevet 13. juni Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Jeg har ikke misforstått noe som helst jeg. Lesbiske og homofile, og transer for den saks skyld har akkurat de samme rettighetene som majoritetsbefolkningen. Eller de har faktisk bedre juridisk vern på flere områder. Så retten til å være glad i den man vil!? Altså, for noe tull. Den retten ble innført for over 30 år siden. I tillegg har homofile og transer sterkere beskyttelse mot diskriminering enn majoritetsbefolkningen. Transpersoners rettigheter, går på bekostningen av majoritetsbefolkningens rettigheter. Menn i kvinnefengsel, menn i kvinneidrett, menn i kvinnegarderoben. Og på bakgrunn av det særlige vernet disse gruppene har rent juridisk, så er dette mer problematisk å adressere enn det normalt ville ha vært. Skulle man markert med en parade på skolen, burde det vært for å støtte den gruppen som faktisk har måttet avstå rettigheter. Men jeg har til gode å høre skolene her i området invitere til parade på 8. mars. Merkelig at en gruppering som har rettslig vern som langt overgår resten av oss, påstå at det er på grunn av rettigheter de går i tog. De har alle rettigheter, og mere til. Anonymkode: f4ff8...a87 Som sagt, du har misforstått det meste. At du ikke klarer å se det er jo ikke overraskende. Anonymkode: 4d050...4e9
Anonym bruker Skrevet 13. juni #113 Skrevet 13. juni Anonym bruker skrev (32 minutter siden): Jeg har ikke misforstått noe som helst jeg. Lesbiske og homofile, og transer for den saks skyld har akkurat de samme rettighetene som majoritetsbefolkningen. Eller de har faktisk bedre juridisk vern på flere områder. Så retten til å være glad i den man vil!? Altså, for noe tull. Den retten ble innført for over 30 år siden. I tillegg har homofile og transer sterkere beskyttelse mot diskriminering enn majoritetsbefolkningen. Transpersoners rettigheter, går på bekostningen av majoritetsbefolkningens rettigheter. Menn i kvinnefengsel, menn i kvinneidrett, menn i kvinnegarderoben. Og på bakgrunn av det særlige vernet disse gruppene har rent juridisk, så er dette mer problematisk å adressere enn det normalt ville ha vært. Skulle man markert med en parade på skolen, burde det vært for å støtte den gruppen som faktisk har måttet avstå rettigheter. Men jeg har til gode å høre skolene her i området invitere til parade på 8. mars. Merkelig at en gruppering som har rettslig vern som langt overgår resten av oss, påstå at det er på grunn av rettigheter de går i tog. De har alle rettigheter, og mere til. Anonymkode: f4ff8...a87 🤎🤍🩶🖤 Anonymkode: 91f3b...73d
Anonym bruker Skrevet 13. juni #114 Skrevet 13. juni Anonym bruker skrev (42 minutter siden): Som sagt, du har misforstått det meste. At du ikke klarer å se det er jo ikke overraskende. Anonymkode: 4d050...4e9 Hva slags argument er det der, egentlig? Man går jo angivelig i tog for "retten til å elske hvem man vil". Det er jo dette budskapet som går på repeat. Men den retten er der defacto allerede. Anonymkode: f4ff8...a87
Anonym bruker Skrevet 13. juni #115 Skrevet 13. juni Anonym bruker skrev (30 minutter siden): Hva slags argument er det der, egentlig? Man går jo angivelig i tog for "retten til å elske hvem man vil". Det er jo dette budskapet som går på repeat. Men den retten er der defacto allerede. Anonymkode: f4ff8...a87 Det er jo begrenset for hvor mange ganger man kan argumentere saklig når mottaker er fullstendig resistent mot å ta til seg kunnskap. Du har bestemt deg, og kommer aldri til å endre mening. Anonymkode: 4d050...4e9
Anonym bruker Skrevet 13. juni #116 Skrevet 13. juni Anonym bruker skrev (58 minutter siden): Det er jo begrenset for hvor mange ganger man kan argumentere saklig når mottaker er fullstendig resistent mot å ta til seg kunnskap. Du har bestemt deg, og kommer aldri til å endre mening. Anonymkode: 4d050...4e9 Jeg kan egentlig ikke se at du har argumentert overhode jeg. Du skriver jo kort og godt at jeg har feil, og du har rett😁 Men jeg kan gi meg jeg som har rett altså😄 Anonymkode: f4ff8...a87
Anonym bruker Skrevet 13. juni #117 Skrevet 13. juni Anonym bruker skrev (2 timer siden): Det er jo begrenset for hvor mange ganger man kan argumentere saklig når mottaker er fullstendig resistent mot å ta til seg kunnskap. Du har bestemt deg, og kommer aldri til å endre mening. Anonymkode: 4d050...4e9 Det er litt rart å påstå at andre er dumme når du selv ikke evner å argumenter, men heller kommer med barnsligheter som «du er dum». Kan du ikke heller ARGUMENTERE? Tar hun feil når hun påstår at alle har rett til å elske dem de vil? Anonymkode: 35e7c...a29
Anonym bruker Skrevet 14. juni #118 Skrevet 14. juni Anonym bruker skrev (22 timer siden): Det er jo begrenset for hvor mange ganger man kan argumentere saklig når mottaker er fullstendig resistent mot å ta til seg kunnskap. Du har bestemt deg, og kommer aldri til å endre mening. Anonymkode: 4d050...4e9 Jeg har ikke sett et eneste argument fra deg gjennom hele tråden. Anonymkode: aabca...ecb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå