Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og i såfall hva/hvilke?

Jeg er så lei av alle c- og d kjendisene som bare er kjent for å være kjent at jeg helt har kuttet ut det aller meste av reality. Jeg ser 71 grader nord, Skal vi danse, sommer/fjellhytta og noen ganger Kompani Lauritzen, fordi der handler det mest om å utvikle seg selv og å hjelpe/rose hverandre. Men nå så jeg casten på Forræder og der var det en del nye fjes i realitysjangeren, så kanskje jeg skal gi det en sjans.  

Anonymkode: 52b5f...8f8

Skrevet

Nei, så godt som aldri. Unntaket, hvis det regnes som reality, er serier som "Fra Bølle til Bestevenn" og de seriene om 113 ol. 

Anonymkode: bf6e2...349

Skrevet

Så første sesong av Robinson. Ellers aldri sett noe

Anonymkode: 0d558...52e

Skrevet

Ser på Sommerhytta, Master Chef Australia og Great Britain Bake off akkurat nå.

Ellers pleier jeg å se 71 grader nord og har i vinter sett Bakemesterskapet og Spillet.

Spillet fordi tenåringen min elsker det, så det har vi sett sammen. Er ikke så mye vi ser sammen på TV lenger.

Farmen, Jakten på kjærligheten, Skal vi danse o.l. er helt uinteresante for meg.

Anonymkode: 34445...3ed

Skrevet

Nei ikke sett siden første Big Brother og Robinson 

Anonymkode: ce5de...008

Skrevet (endret)

Ser på Spillet, Farmen og 71 grader nord. Det holder. 

Endret av Elizabeth
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 58681...965

Skrevet

Jeg ser Masterchef Australia og British Bake off, jeg gidder ikke se det jeg vil kalle resirkulering av såkalte kjendiser i reality. Jeg har sett noe av British sewing bee også, forresten. Og både british bake off og sewing bee er mye bedre enn de norske alternativene. Norske Bakemesterskapet eller hva det nå heter er irriterende dårlig, synes jeg.

Skrevet

Nei, kjendiser som leker selskapsleker med andre kjendiser eller wannabe-kjendiser, det gidder jeg ikke. 

Da velger jeg heller en god serie. 

Anonymkode: 26647...f93

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Og i såfall hva/hvilke?

Jeg er så lei av alle c- og d kjendisene som bare er kjent for å være kjent at jeg helt har kuttet ut det aller meste av reality. Jeg ser 71 grader nord, Skal vi danse, sommer/fjellhytta og noen ganger Kompani Lauritzen, fordi der handler det mest om å utvikle seg selv og å hjelpe/rose hverandre. Men nå så jeg casten på Forræder og der var det en del nye fjes i realitysjangeren, så kanskje jeg skal gi det en sjans.  

Anonymkode: 52b5f...8f8

Ser gjerne 71 grader nord og Farmen 

Anonymkode: f3eb3...dfb

Skrevet

Og Spillet

Anonymkode: f3eb3...dfb

Skrevet

Ser bare Hermitcraft.

Anonymkode: d15b8...321

Skrevet

Har sett "fra bølle til bestevenn", "kokkeskolen" og "bakemesterskapet"

Anonymkode: 15831...09e

Skrevet

Nei, ikke siden første big Brother.

Anonymkode: 8edf8...fce

Skrevet

Ser så sykt mye på TV at jeg i all hovedsak har valgt vekk realityshow (de ser da heller ikke spesielt interessante ut). Gjør enkelte unntak, ser Hver gang vi møtes, Skal vi danse, Stjernekamp (til de ødela konseptet, neste gang gidder jeg ikke om de ikke fikser det), Maskorama, Mesternes Mester, slikt som er gøy å se med ungene. Det som er kjendiser for ungene er gjerne helt ukjente for meg, og vice versa.

Da reality kom så jeg en del, Robinson, Big Brother, Baren, Kråkeslottet etc. Det var gøy i starten når de hadde med helt vanlige folk, men etter hvert som bimbofaktoren steg og det ble om å gjøre å være dummest mulig, eller mest mulig outrert, så var det ikke gøy lenger.

Anonymkode: 34823...ccb

Skrevet

Jeg har sett første runde av noen, som Kompani Lauritzen, og noen andre. Blir veldig fort lei. Det er samme mønster, samme kommentarer, samma alt sammen. Selv deltakerne er de samme, de bytter bare kanal av og til.

Anonymkode: 9f7cb...a26

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...