Anonym bruker Skrevet 8. juni #1 Skrevet 8. juni Jeg har vært i London mange ganger, stortrives i byen. Men har aldri reist med barn. Nå skal jeg og barnet mitt på 12 år reise i høstferien. Vi vurdere en musical, har noen tips på hvilken som kan falle i smak? Hadde queen sin musical fortsatt gått, så hadde vi nok dratt på den. Ellers så skal vi innom National historic museum, hamleys og sikkert en fotballstadion. Noen som vet av noen artige restauranter? Anonymkode: bf978...14e
Anonym bruker Skrevet 9. juni #2 Skrevet 9. juni Hadde tenkt å anbefale Rainforest Cafe, men så googla jeg, og det ser ut som om den er nedlagt. Det var veldig synd.... Da vet jeg ikke om andre morsomme restauranter dessverre.... Vil anbefale Lion King-musikalen! Skal til London selv i sommer. Har vært der mange ganger før, men alt for lenge siden nå! Gleder meg! God tur! Det er bare å rusle rundt, så finner dere helt sikkert noe morsomt! 🙂 Anonymkode: 42018...d10
Anonym bruker Skrevet 9. juni #3 Skrevet 9. juni Var i London i fjor med 13-åringen. Vi tok turen til Covent Garden, Camden (søndagsmarkedet - brukte å være mye der da jeg bodde i London), Tower of London, Hyde Park, Portobello Road og slike steder. Det hun likte best var shopping i Oxford Str. og gatene rundt😊 Anonymkode: 3a5f2...7db
Iiiiik Skrevet 9. juni #4 Skrevet 9. juni Jeg ville valgt enten Lion King eller Mamma Mia. Mine barn har likt Harry Potter world veldig godt i den alderen. Tar litt tid med tog ut av byen, men helt klart verdt det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå