Gå til innhold

Hvordan forholde seg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan håndtere å gå ut offentlig med en stor sak som vekker oppsikt og skaper snakk? Jeg har gjort dette, og jeg opplever kommentarfelt som vanskelig. Folk snakker ikke om saken men hvordan saken kom ut. Men også veldig mye støtte. Jeg er selvsagt anonym selv om helt sikkert mange vet. 
til vanlig er jeg et kjent fjes i bybildet, samtidig holder jeg meg for meg selv mest. 
hvordan håndtere den følelsen med å ha utlevert seg? Når man ser nettrollene og hvor mye dømmende folk 

Anonymkode: 1994a...e80

Skrevet

Er det du som er i konflikt med barnevernet? Da ble du advart mot å gå offentlig, nettopp pga at det som skjer nå. 

Om du ikke er den personen så må du uansett stå i valget ditt og håpe at det blåser over raskt. 

Anonymkode: b1856...39d

Skrevet

Er det ikke like greit å la være å lese kommentarfelt? 

Anonymkode: 1a6ce...6a2

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Er det du som er i konflikt med barnevernet? Da ble du advart mot å gå offentlig, nettopp pga at det som skjer nå. 

Om du ikke er den personen så må du uansett stå i valget ditt og håpe at det blåser over raskt. 

Anonymkode: b1856...39d

Nei, handler ikke om barnevern. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Er det ikke like greit å la være å lese kommentarfelt? 

Anonymkode: 1a6ce...6a2

Jo det har du rett i. Men har aldri stått i en slik situasjon før og blir jo nyskjerrig på hva folk skriver. Å ha kontroll på en måte. Men som hun over skriver så blåses det nok snart over 

Skrevet

Neste uke er det ingen som husker saken uansett. Det blåser over.

Anonymkode: fd4eb...254

Skrevet

Ikke gjør noe, da glemmer folk saken. Men går du til "angrep" så forblir saken der e i lang tid 

Anonymkode: 8d3ef...7ab

Skrevet

Hva trodde du?

Anonymkode: 40440...ce3

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 8.6.2025 den 18.11):

Jo det har du rett i. Men har aldri stått i en slik situasjon før og blir jo nyskjerrig på hva folk skriver. Å ha kontroll på en måte. Men som hun over skriver så blåses det nok snart over 

Kommentarfelt generellt har blitt en mobbe/ slenge dritt arena. Blitt bare verre dr siste årene. 

Blir helt satt ut av folk. Feks når de la ut navn på ny runde med "Forræder " . Så mange stygge kommentarer.  

Før var det ett par tullinger som skrev stygge ting, nå er det motsatte.  Skjønner ikke hva folk tenker med. Rakker ned andre over en lav sko. 

Skjønner du er nysgjerrig på hva de skriver, men folk er tullinger. Prøv å la være. 

Anonymkode: 68995...1d6

Skrevet

Ikke les kommentarfeltet. Meningene som uttrykkes der er ikke representativt for de fleste, der holder de med null filter til. Nettopp pga av det, så vil også mange unngå å ta en diskusjon der. For det er så mye usaklig dritt der. 

Anonymkode: 02ea5...bf6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...