Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt ny Samsung. Har redmi telefon fra før av. Er det slik at alle telefonnummer og apper automatisk går over eller kan jeg få de over på noen måte uten å skrive det inn på nytt?

Anonymkode: 81246...edb

Skrevet

Dette er et slikt et teknisk spørsmål du må spørre om på et manneforum ikke her. Menn kan slikt.

Anonymkode: fad11...dfa

Skrevet

Telefonnummer blir jo med sim kortet

Anonymkode: c1dcf...0b9

Skrevet

For å overføre data fra en Redmi-telefon til en Samsung-telefon, kan du bruke Samsung-appen "Smart Switch". Denne appen kan du finne i Google Play Store på både Redmi- og Samsung-telefonen. Etter å ha installert og åpnet Smart Switch på begge telefonene, kan du velge Redmi-telefonen som "Send" og Samsung-telefonen som "Motta". Du kan deretter velge hvilke data du vil overføre, slik som kontakter, bilder, videoer og apper. 

Elaborert forklaring: 
  1. Installer Smart Switch: Sørg for at Smart Switch-appen er installert på både din Redmi-telefon og din nye Samsung-telefon. Du kan finne appen i Google Play Store. 

2. Åpne Smart Switch: Start appen på begge telefonene. 

3. Velg "Send" og "Motta": Velg din Redmi-telefon som "Send"-enhet og Samsung-telefonen som "Motta"-enhet. 

4. Velg data: Velg hvilke typer data du ønsker å overføre, for eksempel kontakter, bilder, videoer, apper, og enhetsinnstillinger. 

5. Start overføringen: Følg instruksjonene på skjermen for å starte overføringen av data. 

Tips for å bruke Smart Switch: 
  • Du kan velge å overføre trådløst (via Wi-Fi) eller via USB-kabel (USB-C). 
  • Hvis du bruker Wi-Fi, sørg for at telefonene er nær hverandre og at du har en stabil internettforbindelse. 
  • Overføringsfarten avhenger av mengden data og styrken på internettforbindelsen. 
  • Du kan sjekke fremgangen under overføringen. 

Med Smart Switch kan du enkelt og raskt overføre dine personlige data til din nye Samsung-telefon. 

Anonymkode: 7e016...a84

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

For å overføre data fra en Redmi-telefon til en Samsung-telefon, kan du bruke Samsung-appen "Smart Switch". Denne appen kan du finne i Google Play Store på både Redmi- og Samsung-telefonen. Etter å ha installert og åpnet Smart Switch på begge telefonene, kan du velge Redmi-telefonen som "Send" og Samsung-telefonen som "Motta". Du kan deretter velge hvilke data du vil overføre, slik som kontakter, bilder, videoer og apper. 

Elaborert forklaring: 
  1. Installer Smart Switch: Sørg for at Smart Switch-appen er installert på både din Redmi-telefon og din nye Samsung-telefon. Du kan finne appen i Google Play Store. 

2. Åpne Smart Switch: Start appen på begge telefonene. 

3. Velg "Send" og "Motta": Velg din Redmi-telefon som "Send"-enhet og Samsung-telefonen som "Motta"-enhet. 

4. Velg data: Velg hvilke typer data du ønsker å overføre, for eksempel kontakter, bilder, videoer, apper, og enhetsinnstillinger. 

5. Start overføringen: Følg instruksjonene på skjermen for å starte overføringen av data. 

Tips for å bruke Smart Switch: 
  • Du kan velge å overføre trådløst (via Wi-Fi) eller via USB-kabel (USB-C). 
  • Hvis du bruker Wi-Fi, sørg for at telefonene er nær hverandre og at du har en stabil internettforbindelse. 
  • Overføringsfarten avhenger av mengden data og styrken på internettforbindelsen. 
  • Du kan sjekke fremgangen under overføringen. 

Med Smart Switch kan du enkelt og raskt overføre dine personlige data til din nye Samsung-telefon. 

Tusen takk 😊👍

Skrevet
Anonym bruker skrev (54 minutter siden):

Telefonnummer blir jo med sim kortet

Anonymkode: c1dcf...0b9

Ikke så lurt å bare lagre adresseliste på simkortet da, tenk om du mister den, blir stjålet, detter i vannet e.l.

De fleste lagrer de i en eller annen app eller sky som er lett å laste ned til ny telefon.

Anonymkode: 47ac0...446

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Ikke så lurt å bare lagre adresseliste på simkortet da, tenk om du mister den, blir stjålet, detter i vannet e.l.

De fleste lagrer de i en eller annen app eller sky som er lett å laste ned til ny telefon.

Eg forstår ikke hvordan slik sky virker 🙈 HI

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Dette er et slikt et teknisk spørsmål du må spørre om på et manneforum ikke her. Menn kan slikt.

Anonymkode: fad11...dfa

Hvordan er det å bli så til de grader vist at du har feil?

Anonymkode: ab04a...0a3

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Du trenger ikke bruke sky, du kan bruke en app.

Jeg har "se hvem" på telefonen og har lagret nummeret der. På en ny telefon kan jeg laste ned appen og logge meg inn og vips blir nummerne installert på ny telefon.

Men jeg har sky også da, alle bildene mine er lagret der

Skrevet
Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Du kan laste ned Google Foto så mister du iallfall ikke bildene dine om du mister telefonen 😊 Det er det som er mest verdifullt synes jeg. Veldig praktisk, den kan brukes på iPhone også. Den synkroniserer bildene/videoene dine fra telefonen din og lagrer dem på Google Foto kontoen😊 Gratis fram til et visst antall bilder også kan du betale månedlig for mer lagringsplass om du ønsker. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...