Anonym bruker Skrevet 7. juni #1 Skrevet 7. juni Billigste valg kan fort bli kostbart, skjønner ikke hvor folk ikke bestiller rett hos flyselskapet? Er det så viktig å spare noen hundrelapper at man tar den risikoen? https://www.vg.no/nyheter/i/AvnL8z/rolf-og-laila-fikk-sjokkbeskjed-paa-flyplassen Anonymkode: fffa7...84e
Anonym bruker Skrevet 7. juni #2 Skrevet 7. juni Tja, noen hundrelapper = millionær i enkelte utland. Anonymkode: 2601f...373
Anonym bruker Skrevet 7. juni #3 Skrevet 7. juni Hvorfor så opptatt av å shame andre? Anonymkode: a04b3...b34
Anonym bruker Skrevet 8. juni #4 Skrevet 8. juni Anonym bruker skrev (3 timer siden): Tja, noen hundrelapper = millionær i enkelte utland. Anonymkode: 2601f...373 Nå er ikke dette i enkelte utland men i Norge Anonymkode: fffa7...84e
Anonym bruker Skrevet 8. juni #5 Skrevet 8. juni Anonym bruker skrev (3 timer siden): Hvorfor så opptatt av å shame andre? Anonymkode: a04b3...b34 Når folk går ut i media sånn så får de tåle det Anonymkode: fffa7...84e
Anonym bruker Skrevet 8. juni #6 Skrevet 8. juni Jeg lurer på hvor lite hi har i livet sitt når man lar seg engasjere slik i en ikke-sak. Alt for å prøve å føle seg litt bedre enn andre? Det er mulig at noen hundrelapper er avgjørende for et pensjonistektepar. Anonymkode: 52cac...a68
Anonym bruker Skrevet 8. juni #7 Skrevet 8. juni Kanskje ekteparet på rundt 80 år ikke flyr så ofte? Det må da være flott at de "står frem" med informasjon som kanskje andre også har gått glipp av. Anonymkode: 7a281...db1
Anonym bruker Skrevet 8. juni #8 Skrevet 8. juni Anonym bruker skrev (9 timer siden): Når folk går ut i media sånn så får de tåle det Anonymkode: fffa7...84e Hvorfor er det så utrolig mye dumskap her inne... Anonymkode: a04b3...b34
Anonym bruker Skrevet 8. juni #9 Skrevet 8. juni Anonym bruker skrev (6 timer siden): Jeg lurer på hvor lite hi har i livet sitt når man lar seg engasjere slik i en ikke-sak. Alt for å prøve å føle seg litt bedre enn andre? Det er mulig at noen hundrelapper er avgjørende for et pensjonistektepar. Anonymkode: 52cac...a68 Så hvordan det gikk... Anonymkode: fffa7...84e
Anonym bruker Skrevet 8. juni #10 Skrevet 8. juni Anonym bruker skrev (34 minutter siden): Så hvordan det gikk... Anonymkode: fffa7...84e Så fint at du fikk noe å godte deg over, da. Føler du deg bedre? Anonymkode: d9e10...19a
Anonym bruker Skrevet 8. juni #11 Skrevet 8. juni Anonym bruker skrev (48 minutter siden): Så hvordan det gikk... Anonymkode: fffa7...84e Er det ikke deilig? Så kan du sitte og kose deg med tanken på at to gamle mennesker på vei til sin sønns bryllup fikk en dyrere og mer strevsom reise enn fryktet. Det må rive deg opp innvendig at de får pengene tilbake fra reiseselskapet. Anonymkode: 52cac...a68
Anonym bruker Skrevet 8. juni #12 Skrevet 8. juni Anonym bruker skrev (14 timer siden): Når folk går ut i media sånn så får de tåle det Anonymkode: fffa7...84e Nei. At noen velger å dele noe i media betyr ikke at folk kan legge sin (eventuelt manglende) dannelse og oppdragelse til side uten at de blir satt på plass. Hva fikk deg til å tro det? Anonymkode: 22590...996
Anonym bruker Skrevet 8. juni #13 Skrevet 8. juni Vi bestiller alltid via flyselskapet fordi det føles tryggest og vi har reist ganske mye og ikke opplevd det selv, men hørt forskjellige historier underveis som har lært oss at flyselskapet er sikrest. Men jeg mener likevel at det er ikke det som er hovedproblemet her, problemet er at selskaper kan selge ting som de ikke har ansvar for i det hele tatt. Det er som om jeg gikk på Kiwi og kjøpte en pakke kjøttdeig som var sur, men når jeg kom for å klage, så var beskjeden at dette måtte jeg ta opp med Gilde (eller hvem som nå var produsent / leverandør) for Kiwi bare solgte det så de har ikke noe ansvar. Eller at jeg kjøpte en komfyr på El-kjøp men måtte kontakte produsenten om det var noe galt med den.... Anonymkode: 37b4a...350
Anonym bruker Skrevet 8. juni #14 Skrevet 8. juni Anonym bruker skrev (15 timer siden): Når folk går ut i media sånn så får de tåle det Anonymkode: fffa7...84e Det er bra at noen går ut å forteller hvordan sånne selskaper holder på. det er virkelig ikke ekteparet i 80 årene som er problemet her. Anonymkode: a04b3...b34
Anonym bruker Skrevet 9. juni #15 Skrevet 9. juni Anonym bruker skrev (23 timer siden): Så fint at du fikk noe å godte deg over, da. Føler du deg bedre? Anonymkode: d9e10...19a Anonym bruker skrev (23 timer siden): Er det ikke deilig? Så kan du sitte og kose deg med tanken på at to gamle mennesker på vei til sin sønns bryllup fikk en dyrere og mer strevsom reise enn fryktet. Det må rive deg opp innvendig at de får pengene tilbake fra reiseselskapet. Anonymkode: 52cac...a68 Jo takk det føles veldig godt, helga mi ble nye bedre faktisk Anonymkode: fffa7...84e
Anonym bruker Skrevet 9. juni #16 Skrevet 9. juni Anonym bruker skrev (3 timer siden): Jo takk det føles veldig godt, helga mi ble nye bedre faktisk Anonymkode: fffa7...84e Det tviler jeg ikke på. Hyener som deg næres av andres problemer og sorg. Heldigvis innser du ikke selv hvor patetisk og sørgelig du er. Anonymkode: 52cac...a68
Anonym bruker Skrevet 9. juni #17 Skrevet 9. juni Anonym bruker skrev (3 timer siden): Det tviler jeg ikke på. Hyener som deg næres av andres problemer og sorg. Heldigvis innser du ikke selv hvor patetisk og sørgelig du er. Anonymkode: 52cac...a68 Det var da fælt så dårlig du var i humør da? Anonymkode: 73cf8...b27
Anonym bruker Skrevet 9. juni #18 Skrevet 9. juni Anonym bruker skrev (4 timer siden): Det tviler jeg ikke på. Hyener som deg næres av andres problemer og sorg. Heldigvis innser du ikke selv hvor patetisk og sørgelig du er. Anonymkode: 52cac...a68 Hyene er en god beskrivelse. Et eldre ektepar i 80 årene, spm sikkert ikke er så ofte ute og reiser. Også skal man måtte utstå sånne som HI. Godt de rakk frem i tide😊 Anonymkode: 36610...45e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå