Anonym bruker Skrevet 7. juni #1 Skrevet 7. juni Hvorfor brukes den som «ler seg i hjel?» Den er jo plassert blant de triste og fortvilte ansiktene. Hvorfor brukes den om noe som er kjempegøy? Det er jo feil? Anonymkode: abccd...760
Ella-2 Skrevet 7. juni #2 Skrevet 7. juni Ja, det må jo være feil. Le seg i hjel er disse: 😂🤣
Anonym bruker Skrevet 7. juni #3 Skrevet 7. juni Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Hvorfor brukes den som «ler seg i hjel?» Den er jo plassert blant de triste og fortvilte ansiktene. Hvorfor brukes den om noe som er kjempegøy? Det er jo feil? Anonymkode: abccd...760 Det er stri gråte Anonymkode: c4643...41a
Anonym bruker Skrevet 7. juni #4 Skrevet 7. juni 😂 😠Den ene betyr latter, den andre gråt. Anonymkode: c273f...cc4
Anonym bruker Skrevet 7. juni #5 Skrevet 7. juni Hi her. Jeg er helt enig med dere alle, men i følge diverse tiktok-videoer, reels på fb, og min datter og samtlige av hennes venner, betyr det ler så jeg gråter.  Anonymkode: abccd...760
Anonym bruker Skrevet 7. juni #6 Skrevet 7. juni Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Hi her. Jeg er helt enig med dere alle, men i følge diverse tiktok-videoer, reels pÃ¥ fb, og min datter og samtlige av hennes venner, betyr det ler sÃ¥ jeg grÃ¥ter.  Anonymkode: abccd...760 Det er vel fordi de er unge da, og bryter normer og regler og er ville og gale og lever farlig ðŸ˜ðŸ˜ðŸ˜ At ungdommen per i dag ikke gjør verre ting enn Ã¥ endre meningen til en emoji, er en velsignelse. Anonymkode: bfd8d...2cc
Anonym bruker Skrevet 7. juni #7 Skrevet 7. juni Det er bedre den vei enn da min svigermor la denne 😂til en som delte at mannen døde.  Det var faktisk så ille, det 🙈 Anonymkode: c6457...8e9
Anonym bruker Skrevet 7. juni #8 Skrevet 7. juni Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Det er bedre den vei enn da min svigermor la denne 😂til en som delte at mannen døde.  Det var faktisk så ille, det 🙈 Anonymkode: c6457...8e9 Hilsen hun som bruker «see no evil» uten å vite hva det betyr? Anonymkode: bfd8d...2cc
Anonym bruker Skrevet 7. juni #9 Skrevet 7. juni Anonym bruker skrev (1 time siden): Hilsen hun som bruker «see no evil» uten å vite hva det betyr? Anonymkode: bfd8d...2cc Det er vel hakket mer ille å legge ut en latteremoji til nyheten om at en venns mann har dødd, synes du ikke? Anonymkode: b9b78...24e
Anonym bruker Skrevet 8. juni #10 Skrevet 8. juni Anonym bruker skrev (7 timer siden): Hilsen hun som bruker «see no evil» uten å vite hva det betyr? Anonymkode: bfd8d...2cc Så godt det må være å være deg! Anonymkode: c6457...8e9
Anonym bruker Skrevet 8. juni #11 Skrevet 8. juni Bruker aldri den for å le meg ihjel. Men den ser for «komisk» ut til å bruke fordi man seg også… så kan jo til en viss grad skjønne det 😊 Anonymkode: e61b3...6d0
Anonym bruker Skrevet 8. juni #12 Skrevet 8. juni Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Bruker aldri den for å le meg ihjel. Men den ser for «komisk» ut til å bruke fordi man seg også… så kan jo til en viss grad skjønne det 😊 Anonymkode: e61b3...6d0 Enig  Anonymkode: bfd8d...2cc
Anonym bruker Skrevet 8. juni #13 Skrevet 8. juni Anonym bruker skrev (13 timer siden): Hilsen hun som bruker «see no evil» uten å vite hva det betyr? Anonymkode: bfd8d...2cc Det gjør tydeligvis ikke du heller.... Anonymkode: 4a71e...447
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå