Anonym bruker Skrevet 7. juni #1 Skrevet 7. juni Dersom du og din partner fikk en overraskende kveld for dere selv, dere orker ikke dra ut, men finner ut at dere bare skal kose dere i sofaen med et glass vin og en film. Hvilken film ville dere ha valgt? Anonymkode: 58516...dd0
Anonym bruker Skrevet 7. juni #2 Skrevet 7. juni Star wars. Originalserien. Ikke møkka som kom etterpå. Anonymkode: 4b4c5...806
Anonym bruker Skrevet 7. juni #3 Skrevet 7. juni Anonym bruker skrev (58 minutter siden): Star wars. Originalserien. Ikke møkka som kom etterpå. Anonymkode: 4b4c5...806 Godt forslag, men har sett dem veldig, veldig mange ganger HI Anonymkode: 58516...dd0
Anonym bruker Skrevet 7. juni #5 Skrevet 7. juni Anonym bruker skrev (3 timer siden): Godt forslag, men har sett dem veldig, veldig mange ganger HI Anonymkode: 58516...dd0 Vi også. Anonymkode: 4b4c5...806
Anonym bruker Skrevet 7. juni #6 Skrevet 7. juni Anonym bruker skrev (5 timer siden): Noe vi ikke har sett før. Anonymkode: 09698...77a Noen forslag. Grunnen til at jeg ber om forslag uten å spesifisere sjanger er at jeg ønsker kanskje prøve noe utenom det vi pleier å se Anonymkode: 58516...dd0
Anonym bruker Skrevet 7. juni #7 Skrevet 7. juni Anonym bruker skrev (35 minutter siden): Noen forslag. Grunnen til at jeg ber om forslag uten å spesifisere sjanger er at jeg ønsker kanskje prøve noe utenom det vi pleier å se Anonymkode: 58516...dd0 Gladiator 2 Anonymkode: ce7a8...ace
Anonym bruker Skrevet 8. juni #8 Skrevet 8. juni Anonym bruker skrev (10 timer siden): Noen forslag. Grunnen til at jeg ber om forslag uten å spesifisere sjanger er at jeg ønsker kanskje prøve noe utenom det vi pleier å se Anonymkode: 58516...dd0 Vi ser vel de fleste sjangere med unntak av skrekk/horror. Eksempler på filmer vi har sett det siste halve året er Oppenheimer, Mission Impossible (den nyeste som er kommet på strømmetjenester) og Verdens verste menneske. Anonymkode: 09698...77a
Anonym bruker Skrevet 8. juni #9 Skrevet 8. juni Hvilken film valgte dere HI? Anonymkode: 1267b...f1f
Anonym bruker Skrevet 8. juni #10 Skrevet 8. juni En eller annen film på dvd, er i alle fall sikker. Har sjelden eller aldri funnet noe bra på noen strømmetjenester. Man må lese seg halvt fordervet, og om det plutselig finnes noe, så kan man være omtrent sikker på den henger seg opp eller teksten ikke fungerer. 🩷 DVD 🩷 Anonymkode: 6121f...424
Anonym bruker Skrevet 8. juni #11 Skrevet 8. juni Anonym bruker skrev (1 time siden): Hvilken film valgte dere HI? Anonymkode: 1267b...f1f Shawahank redemption Anonymkode: 58516...dd0
Anonym bruker Skrevet 8. juni #12 Skrevet 8. juni Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Shawahank redemption Anonymkode: 58516...dd0 Bra valg det Anonymkode: 6121f...424
Anonym bruker Skrevet 10. juni #13 Skrevet 10. juni Evig solskinn i et plettfritt sinn Anonymkode: 25fa2...113
Anonym bruker Skrevet 10. juni #14 Skrevet 10. juni Anonym bruker skrev (På 8.6.2025 den 1.35): Gladiator 2 Anonymkode: ce7a8...ace Ja, eller eventuelt den første igjen som er en million ganger bedre. Toeren er helt ok, men ikke noe mer. Anonymkode: 45026...4bd
Anonym bruker Skrevet 10. juni #15 Skrevet 10. juni Anonym bruker skrev (På 8.6.2025 den 14.28): Shawahank redemption Anonymkode: 58516...dd0 Den er omtalt som verdens beste film. Jeg er selvfølgelig uenig, men at det er bra film er det ingen som helst tvil om. Anonymkode: 45026...4bd
Anonym bruker Skrevet 10. juni #16 Skrevet 10. juni Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Den er omtalt som verdens beste film. Jeg er selvfølgelig uenig, men at det er bra film er det ingen som helst tvil om. Anonymkode: 45026...4bd Det kan være verdt å finne en liste over de 100 beste filmene i verden og velge ut fra den, når man lurer på hvilken film man vil se. Anonymkode: 6121f...424
Anonym bruker Skrevet 10. juni #17 Skrevet 10. juni Jeg er sær, jeg vet. Men for min del ville valget uten tvil gått til skrekkfilm. Gjerne en jeg ikke har sett før, en som ble laget på 80-tallet. For det med å vise blodsprut og innvoller er ikke skrekk akkurat, synes jeg. Det er det å sitte med nervene og lure på hva det er bak døren som er skrekk. Anonymkode: 475e6...f04
Anonym bruker Skrevet 10. juni #18 Skrevet 10. juni Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Jeg er sær, jeg vet. Men for min del ville valget uten tvil gått til skrekkfilm. Gjerne en jeg ikke har sett før, en som ble laget på 80-tallet. For det med å vise blodsprut og innvoller er ikke skrekk akkurat, synes jeg. Det er det å sitte med nervene og lure på hva det er bak døren som er skrekk. Anonymkode: 475e6...f04 Det kunne jeg også ha likt, men mannen er ikke helt der 😜 Men når mannen er borte og jeg sniker meg til en filmkveld med datteren min, da blir det det.. HI Anonymkode: 58516...dd0
Anonym bruker Skrevet 10. juni #19 Skrevet 10. juni Anonym bruker skrev (På 8.6.2025 den 14.28): Shawahank redemption Anonymkode: 58516...dd0 Godt valg 🤩 Anonymkode: 1267b...f1f
Anonym bruker Skrevet 10. juni #20 Skrevet 10. juni Anonym bruker skrev (14 timer siden): Det kan være verdt å finne en liste over de 100 beste filmene i verden og velge ut fra den, når man lurer på hvilken film man vil se. Anonymkode: 6121f...424 Er aktiv bruker av imdb, så det vet jeg. Anonymkode: 45026...4bd
Anonym bruker Skrevet 10. juni #21 Skrevet 10. juni Anonym bruker skrev (12 timer siden): Det kunne jeg også ha likt, men mannen er ikke helt der 😜 Men når mannen er borte og jeg sniker meg til en filmkveld med datteren min, da blir det det.. HI Anonymkode: 58516...dd0 Da kan jeg anbefale Tourist Trap. Dere finner den på lookmovie2.to. Regner med dere har sett The Shining og Susperia (originalen). Anonymkode: 45026...4bd
Anonym bruker Skrevet 10. juni #22 Skrevet 10. juni Anonym bruker skrev (1 time siden): Er aktiv bruker av imdb, så det vet jeg. Anonymkode: 45026...4bd Mente å si det til HI, siden hun lurte Anonymkode: 6121f...424
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå