Anonym bruker Skrevet 7. juni #1 Skrevet 7. juni Kl.20. Han sa han ville hente meg. Avtalt for mange dager siden. I dag finner jeg han ikke på snap. Virker som han har blokkert meg. Hvem gjør sånt? Anonymkode: 8ffe7...e0e
Anonym bruker Skrevet 7. juni #2 Skrevet 7. juni Det skjer så ofte at det har fått et eget ord, ghosting. Singelkrisa hadde en podcast om det nylig. Vi lever i en kald og kynisk verden i dag. Anonymkode: 7daaf...5ba
amandine Skrevet 7. juni #3 Skrevet 7. juni Hvem gjør sånt, spør du. Svaret er enkelt! En forb…dust. Du skal være takknemlig for at han lot deg skjønne det med en gang så du ikke kaster bort tiden din på en idiot.
Anonym bruker Skrevet 7. juni #4 Skrevet 7. juni Pris deg lykkelig for at du slapp så lett unna, sånne er ikke noe å samle på uansett. Anonymkode: 9c36b...cf0
Anonym bruker Skrevet 7. juni #5 Skrevet 7. juni Hva mener du med at du ikke finner han? Borte fra kartet? Det trenger da ikke å bety noe som helst. Eller får du ikke sendt snap til han? Anonymkode: 73242...1cb
Anonym bruker Skrevet 7. juni #6 Skrevet 7. juni Anonym bruker skrev (33 minutter siden): Hva mener du med at du ikke finner han? Borte fra kartet? Det trenger da ikke å bety noe som helst. Eller får du ikke sendt snap til han? Anonymkode: 73242...1cb Han er ikke på listen over venner eller noe. Anonymkode: 8ffe7...e0e
Anonym bruker Skrevet 7. juni #7 Skrevet 7. juni Anonym bruker skrev (1 time siden): Det skjer så ofte at det har fått et eget ord, ghosting. Singelkrisa hadde en podcast om det nylig. Vi lever i en kald og kynisk verden i dag. Anonymkode: 7daaf...5ba Tydeligvis 😵💫 Anonymkode: 8ffe7...e0e
Anonym bruker Skrevet 7. juni #8 Skrevet 7. juni amandine skrev (49 minutter siden): Hvem gjør sånt, spør du. Svaret er enkelt! En forb…dust. Du skal være takknemlig for at han lot deg skjønne det med en gang så du ikke kaster bort tiden din på en idiot. Ja. Er det nå Anonymkode: 8ffe7...e0e
Anonym bruker Skrevet 7. juni #9 Skrevet 7. juni Anonym bruker skrev (48 minutter siden): Pris deg lykkelig for at du slapp så lett unna, sånne er ikke noe å samle på uansett. Anonymkode: 9c36b...cf0 Helt sant Anonymkode: 8ffe7...e0e
Anonym bruker Skrevet 8. juni #11 Skrevet 8. juni Hentet han deg som avtalt kl 20 HI? Anonymkode: 79136...886
Anonym bruker Skrevet 8. juni #12 Skrevet 8. juni Anonym bruker skrev (10 timer siden): Hentet han deg som avtalt kl 20 HI? Anonymkode: 79136...886 Nei. Han blokkerte meg. Hørte ikke mer Anonymkode: 8ffe7...e0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå