Mariah82 Skrevet 7. juni #1 Skrevet 7. juni Fra juni må man logge inn med svensk bank id eller svensk nummer for å få tilgang til blocket.se. Det har jeg ikke men skulle hatt kontaktinformasjon til en som selger noe jeg kunne tenkt å reise og kjøpe, noen med tilgang som kan kontakte meg på dm?
Anonym bruker Skrevet 7. juni #2 Skrevet 7. juni Du trenger ikke svensk personnummer mer. Et par dager etter sist gang det ble tatt opp her inne prøvde jeg å lage en profil på blocket med den nye løsningen som har tatt over finn, "Vend". Det gikk helt fint. Uten svensk adresse eller personnummer. Men du må ha norsk adresse og personnummer (og mobilnummer) da. Anonymkode: 24933...14d
Mariah82 Skrevet 7. juni Forfatter #3 Skrevet 7. juni Ja jeg har fått logget inn med Vend (men takk for tips), men får ikke kontaktet selger gjennom meldingstjenesten fordi da må jeg være verifisert gjennom svensk BankID. Så lurte på om det var slik at om en er verifisert med det så får en tilgang til feks telefonnummer/kontaktinfo til selger.
Anonym bruker Skrevet 7. juni #4 Skrevet 7. juni Mariah82 skrev (24 minutter siden): Ja jeg har fått logget inn med Vend (men takk for tips), men får ikke kontaktet selger gjennom meldingstjenesten fordi da må jeg være verifisert gjennom svensk BankID. Så lurte på om det var slik at om en er verifisert med det så får en tilgang til feks telefonnummer/kontaktinfo til selger. Ååååh, jaaa, nå ser jeg det! Beklager, jeg trodde alt var "nordisk" nå som både denne nye tjenesten hadde tatt over og det så ut som det var mulig å logge inn fra Norge. Au da! 😕 Beklager, da vet jeg ikke hvordan utenom som du skriver, at man må ha svensk personnummer. Anonymkode: 24933...14d
Anonym bruker Skrevet 7. juni #5 Skrevet 7. juni Folk kan da ikke oppgi telefonnummer o.l til noen som tilfeldig spør etter det på nett. Er jo en grunn til at dette er sperret for utlandet, fryktelig mye svindlere som stadig finner nye metoder Om det er en svenske her inne som har tilgang kan hun/han ikke gi nummeret til deg! Anonymkode: c768f...c6d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå