Anonym bruker Skrevet 7. juni #1 Skrevet 7. juni Nå vet jeg ikke hvilke nettdating sider som er mest seriøse. Men etter over ett år som singel, og med travelt liv tenkte jeg å prøve litt. Altså, nesten alle er ute etter bare en ting, og de fleste av disse er jo ikke single engang? Og det er jo ingen som ser ut🙈 Jeg er ingen blomst selv altså, men det er bare skalla skjeggete grå gubber som kommer opp til meg som selv er 48. Dette er jo helt håpløst. Mulig jeg bare ikke henger med, sist jeg var på datern var jeg jo ikke 30 engang, så davar jo mennene unge og kjekke også. Og single. Anonymkode: b54e3...95f
Anonym bruker Skrevet 7. juni #2 Skrevet 7. juni Unngå nettdating så mye du kan og gå inn for å møte folk så fort som mulig. Noen kan være kjempesjarmerende på nett men gørrkjedelig i virkeligheten, og omvendt. Hvordan folk er på nett sier faktisk ikke så mye om hvordan folk er på ekte. Bare tenk på deg selv, er du akkurat lik når du sosialiserer med folk som slik du er på nett? Åh, og det er ikke uvanlig mer at kvinner går litt ned i alderen på menn. Anonymkode: efbc8...8cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå