Anonym bruker Skrevet 7. juni #1 Skrevet 7. juni Noen ganger takker jeg nei til å møte ei venninne. Etterpå så sender hun en del reels videoer eller bilder om f eks: å være sammen med venninner er den beste medisin. Vennskap er å stille opp for hverandre osv osv. Jeg føler noen ganger at dette er ett stikk. Men så er jeg en overtenker også da 🤣 Anonymkode: 1caa1...7bf
Anonym bruker Skrevet 7. juni #2 Skrevet 7. juni Takker nei? Gjør man virkelig det med mindre man skal noe annet? Anonymkode: 9bb1e...aba
Anonym bruker Skrevet 7. juni #3 Skrevet 7. juni Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Takker nei? Gjør man virkelig det med mindre man skal noe annet? Selvsagt kan man gjøre det. Noen dager er man sliten, ør i hodet, har lyst til å bare dra hjem og lese en bok eller noe slikt. Noen dager har man bare lyst til å være usosial og gjøre ingenting Anonymkode: 4ae93...4dd
Anonym bruker Skrevet 7. juni #4 Skrevet 7. juni Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Takker nei? Gjør man virkelig det med mindre man skal noe annet? Anonymkode: 9bb1e...aba Ja, jeg må det. Jeg har fibromyalgi og jobber i en ting fysisk jobb Mandag- Fredag. Er ofte utslitt og trenger helgene til å hente meg inn. Men flere av mine venner har mye mer energi enn meg og 2 er uføre og har mye fritid. Så for min egen helse sin skyld må jeg desverre takke nei, litt for ofte Anonymkode: 1caa1...7bf
Anonym bruker Skrevet 7. juni #5 Skrevet 7. juni Jeg tror ikke du trenger å overtenke for å tolke det som stikk. Jeg synes det er ganske åpenlyst. Anonymkode: 499f2...06e
Anonym bruker Skrevet 7. juni #6 Skrevet 7. juni Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Jeg tror ikke du trenger å overtenke for å tolke det som stikk. Jeg synes det er ganske åpenlyst. Anonymkode: 499f2...06e Akkurat det tenker jeg også. Jeg hadde aldri gjort det mot venner. Anonymkode: 1caa1...7bf
Anonym bruker Skrevet 7. juni #7 Skrevet 7. juni Helt klart ett stikk. Be henne la det være. Anonymkode: 3a9fd...1e6
Anonym bruker Skrevet 7. juni #8 Skrevet 7. juni Hun deler en glede med deg. Ikke snu det til noe negativt. Anonymkode: bd04b...a72
Anonym bruker Skrevet 7. juni #9 Skrevet 7. juni Sender reels? Det er vel noe man legger ut for alle og ikke sender Anonymkode: 764df...862
Anonym bruker Skrevet 7. juni #10 Skrevet 7. juni Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg tror ikke du trenger å overtenke for å tolke det som stikk. Jeg synes det er ganske åpenlyst. Anonymkode: 499f2...06e Jeg velger å se det positivt. At denne venninnen håper på å finne på noe med HI. Anonymkode: f5167...89f
Anonym bruker Skrevet 7. juni #12 Skrevet 7. juni Anonym bruker skrev (3 timer siden): Sender reels? Det er vel noe man legger ut for alle og ikke sender Anonymkode: 764df...862 Sender på messenger Anonymkode: 1caa1...7bf
Anonym bruker Skrevet 7. juni #13 Skrevet 7. juni Anonym bruker skrev (5 timer siden): Noen ganger takker jeg nei til å møte ei venninne. Etterpå så sender hun en del reels videoer eller bilder om f eks: å være sammen med venninner er den beste medisin. Vennskap er å stille opp for hverandre osv osv. Jeg føler noen ganger at dette er ett stikk. Men så er jeg en overtenker også da 🤣 Anonymkode: 1caa1...7bf Hva er reels? Anonymkode: 560dc...653
Anonym bruker Skrevet 7. juni #14 Skrevet 7. juni Anonym bruker skrev (6 timer siden): Takker nei? Gjør man virkelig det med mindre man skal noe annet? Anonymkode: 9bb1e...aba Tror du helt oppriktig at du er så viktig at vennene dine ikke bør si nei til å treffe deg selv om de er slitne eller av andre grunner ikke har lyst? Anonymkode: 2a2a8...734
Anonym bruker Skrevet 7. juni #15 Skrevet 7. juni Trenger ikke være stikk. Kanskje hun er såret Anonymkode: 1b1c3...932
Anonym bruker Skrevet 8. juni #16 Skrevet 8. juni Når du takker nei, forklarer du hvorfor du takker nei? Kanskje hun føler du unngår henne og at det er lettere for henne å forstå om du forklarer grunnen til at du ikke ønsker og være sosial. Anonymkode: 4a381...a20
Anonym bruker Skrevet 8. juni #17 Skrevet 8. juni Anonym bruker skrev (5 timer siden): Når du takker nei, forklarer du hvorfor du takker nei? Kanskje hun føler du unngår henne og at det er lettere for henne å forstå om du forklarer grunnen til at du ikke ønsker og være sosial. Anonymkode: 4a381...a20 Hun vet mine helseutfordringer. Og at jeg er utslitt etter jobb. Jeg er nesten aldri på noe sosialt Anonymkode: 1caa1...7bf
pele Skrevet 8. juni #18 Skrevet 8. juni Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Hun vet mine helseutfordringer. Og at jeg er utslitt etter jobb. Jeg er nesten aldri på noe sosialt Anonymkode: 1caa1...7bf Forklar uansett. Ho blir nok bare lei seg og skuffa når du avslår.
Anonym bruker Skrevet 8. juni #19 Skrevet 8. juni Dersom hun utelukkende gjør dette etter du har takket nei og aldri ellers, så ja, da tror jeg det er et slags stikk. Hvis hun pleier å sende slikt ellers også, så nei. Uansett hadde jeg hevet meg over det og svart henne positivt ved å skrive at jeg synes det er kjempefint å se at hun koser seg, at jeg unner henne det og håper at jeg kan/orker å være med neste gang. Anonymkode: fdb15...384
Anonym bruker Skrevet 8. juni #20 Skrevet 8. juni Hadde hun ikke invitert så hadde det også vært feil. Anonymkode: bd04b...a72
Anonym bruker Skrevet 8. juni #21 Skrevet 8. juni Anonym bruker skrev (2 timer siden): Hadde hun ikke invitert så hadde det også vært feil. Anonymkode: bd04b...a72 Ja noen går det ikke an å gjøre fornøyde uansett. Anonymkode: 764df...862
Anonym bruker Skrevet 8. juni #22 Skrevet 8. juni Anonym bruker skrev (11 timer siden): Hadde hun ikke invitert så hadde det også vært feil. Anonymkode: bd04b...a72 På hvilket grunnlag trekker du denne konklusjonen? Anonymkode: bae89...7d3
Anonym bruker Skrevet 8. juni #23 Skrevet 8. juni Anonym bruker skrev (På 7.6.2025 den 11.14): Jeg tror ikke du trenger å overtenke for å tolke det som stikk. Jeg synes det er ganske åpenlyst. Anonymkode: 499f2...06e Enig. Anonymkode: d9b8a...ad4
Anonym bruker Skrevet 9. juni #24 Skrevet 9. juni Gudbedre her var det mye svar på ting du ikke spurte om og spørsmål på ting du ikke fortalte noe om Ja, det er ett stikk. Ett helt bevisst ett fra hennes side. Man må ikke alltid si ja til å være sosial. Man må ikke forklare hvorfor man sier nei. Man må ikke si ja for å dekke andres behov Mange sender reels. Det er ikke en fasit for hvordan man ønsker å benytte seg av det. Anonymkode: 49881...bfc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå