Anonym bruker Skrevet 7. juni #1 Skrevet 7. juni Det er noe jeg trenger som jeg har prøvd å google. Jeg får nesten bare opp resultater fra Temu, jeg ønsker ikke å kjøpe dette fra Temu. Er det noen måte jeg kan google det på, men ikke få opp resultater fra Temu? Anonymkode: d65ff...99e
Anonym bruker Skrevet 7. juni #3 Skrevet 7. juni Søk på det du skal, og avslutt med -Temu. (Minus Temu). Anonymkode: eaa47...6e3
Anonym bruker Skrevet 7. juni #4 Skrevet 7. juni Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Søk på det du skal, og avslutt med -Temu. (Minus Temu). Anonymkode: eaa47...6e3 Tusen takk Anonymkode: d65ff...99e
Anonym bruker Skrevet 7. juni #5 Skrevet 7. juni Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Søk på det du skal, og avslutt med -Temu. (Minus Temu). Anonymkode: eaa47...6e3 Ehh, det slår jo ut den andre veien da men. Anonymkode: 899a6...226
Anonym bruker Skrevet 7. juni #6 Skrevet 7. juni Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Ehh, det slår jo ut den andre veien da men. Anonymkode: 899a6...226 Hva mente du her? Forresten, det med -Temu virket HI Anonymkode: d65ff...99e
Anonym bruker Skrevet 7. juni #7 Skrevet 7. juni Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Hva mente du her? Forresten, det med -Temu virket HI Anonymkode: d65ff...99e At siden temu nevnes så er det alle eksempler med temu som dukker opp. Anonymkode: c10f5...8b1
Himmel og hav Skrevet 7. juni #8 Skrevet 7. juni Anonym bruker skrev (11 minutter siden): At siden temu nevnes så er det alle eksempler med temu som dukker opp. Anonymkode: c10f5...8b1 Nei, ikke når du setter minustegn foran. Det er mange triks for å søke mer presist.
Anonym bruker Skrevet 7. juni #9 Skrevet 7. juni Anonym bruker skrev (2 timer siden): Ehh, det slår jo ut den andre veien da men. Anonymkode: 899a6...226 Nei det gjør det ikke Anonymkode: 41817...fd1
Anonym bruker Skrevet 7. juni #10 Skrevet 7. juni Anonym bruker skrev (6 timer siden): Ehh, det slår jo ut den andre veien da men. Anonymkode: 899a6...226 Nei, det gjør det ikke. Dette er helt riktig måte å google. Vil man unngå treff som inkluderer temu, så skriver man minus temu, -temu. Vil man forsikre seg om at ordet temu er med, så setter man hermetegn rundt temu, "temu". Anonymkode: e5da1...582
Anonym bruker Skrevet 7. juni #11 Skrevet 7. juni Prøv for eksempel å skrive dette inn i google: "temu" -temu …og trykk søk. Anonymkode: e5da1...582
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå