Anonym bruker Skrevet 7. juni #1 Skrevet 7. juni Jeg er en voksen dame, snart 50 år. Jeg har blitt sveket ganske grundig 2 ganger, etterlatt i store problemer. Det har medført at jeg har ingen tillitt igjen. I tillegg har jeg ingen selvtillit, både pga alder, men også pga vekt. Jeg møtte også veggen og har vært syk ganske lenge, men har jobbet meg opp til 80% stilling nå og håper å øke til 100 innen året er omme. Jeg har prøvd fb dating, men får panikk når det kommer til å treffes og legger ned konto. Møtte 2 stk, han ene var grei men ikke noe mer. Han andre var veldig hyggelig, fin å prate med, men han avslutta av grunner jeg ikke helt forsto. Greit det, rakk aldri å utvikle noen følelser. Ellers er det sex-sex-sex. Jeg sier at jeg ikke blir sjarmert av bilder av manndommen, men får uansett. Da sletter jeg. Orker ikke bli mast på om å sende bilder av meg selv i Evas drakt. Skal jeg innlede et seksuelt forhold er jeg avhengig av å føle meg trygg. Jeg bare forstår ikke hvordan det skal skje. Eller jo, jeg gjør jo det. Gå ned i vekt, snakke pent til meg selv osv. Men tilliten er borte. Jeg tørr ikke utlevere meg selv, åpne opp. Jeg er vanskelig å komme inn på har jeg blitt fortalt. Jeg er ikke noe på byen-menneske. Økonomien tillater ikke rare utskeielser. I forhold til utbrentheten går i dag alle krefter til å greie å jobbe. Må tjene penger for å komme meg ut av det økonomiske kaoset. Familie har fått tredjeplass etter jobb og hvile. Jeg bruker mye tid på å hvile, skjønne hvor jeg skal legge inn kreftene. Jeg er var for inntrykk, både lyd- og synsstimulering. Kjære vene, det er ikke håp... er det? Anonymkode: d550d...b91
Anonym bruker Skrevet 7. juni #2 Skrevet 7. juni Jeg tror du må flytte fokuset litt, du trenger ingen mann for å ha det bra Fiks hverdagens strev og få det bra selv, så kan du evt inkludere en mann. Og tiden går heller ingen sted. Pappaen min ble enkemann 81 år gammel. To år sender fant han en kjæreste. Nå er han 86 og har det så bra 🥰 Anonymkode: e3fdc...1d4
hysterika Skrevet 7. juni #3 Skrevet 7. juni Jeg forstår godt at du føler deg sliten og uten energi, men er det noe du kan gjøre som kan gi litt energi? Jeg har tro på å møte folk gjennom aktiviteter, ikke bare en ny partner, men også venner. Er det noe du er interessert i som du kan gjøre mer av på fritiden? Bli med i et lag eller en forening? Jeg ble skilt for noen år siden og mistet store deler av nettverket mitt da jeg måtte flytte, men nå har jeg blitt kjent med en del nye mennesker gjennom å bli med i en lokal forening her jeg bor nå. Er du glad i håndarbeid? Liker du å gå på tur? Jeg vet at DNT ofte arrangerer turer, både korte og lange, hvor man bare kan møte opp hvis man har lyst til å gå på tur sammen med noen. Jeg håper du klarer å få snudd det!
Anonym bruker Skrevet 7. juni #4 Skrevet 7. juni Har du energi og overskudd til å etablere et forhold slik som situasjonen er nå? Jeg tenker at du kanskje bør ha fokus på å være sosial, skape deg plattformer hvor du møter mennesker uten for stort fokus på om de er kjærestemateriale eller ikke. De beste ønsker, og så er jeg enig med deg i at du skal snakke snillere med deg selv. Alder er jo ingen hindring, de potensielle kjærestene er jo også godt voksne, vil jeg tro. Anonymkode: fe539...bfb
Anonym bruker Skrevet 7. juni #5 Skrevet 7. juni Dere er snille, takk❤️ nei, tiden er vel ikke inne for en kjæreste nå. Jeg skjønner det egentlig, jeg bare savner av og til å ha et sted der jeg føler meg bare litt ivaretatt. Ett sted å slappe av. Glemme bekymringene mine en liten stund. En armkrok. Samtidig som jeg ikke vil hoppe på den første som viser meg interesse. Jeg er ikke ute etter samboer, det kan jeg ikke før den økonomiske situasjonen min er stabil. Er ikke ute etter en forsørger. Jeg er glad i å gå turer, DNT var et godt forslag. Det kan nok tilføre noe. Går en del turer med ei venninne. Ellers liker jeg håndarbeid, men mister tålmodigheten og solgte symaskina for å få inn penger. Anonymkode: d550d...b91
Anonym bruker Skrevet 7. juni #6 Skrevet 7. juni Anonym bruker skrev (9 timer siden): Dere er snille, takk❤️ nei, tiden er vel ikke inne for en kjæreste nå. Jeg skjønner det egentlig, jeg bare savner av og til å ha et sted der jeg føler meg bare litt ivaretatt. Ett sted å slappe av. Glemme bekymringene mine en liten stund. En armkrok. Samtidig som jeg ikke vil hoppe på den første som viser meg interesse. Jeg er ikke ute etter samboer, det kan jeg ikke før den økonomiske situasjonen min er stabil. Er ikke ute etter en forsørger. Jeg er glad i å gå turer, DNT var et godt forslag. Det kan nok tilføre noe. Går en del turer med ei venninne. Ellers liker jeg håndarbeid, men mister tålmodigheten og solgte symaskina for å få inn penger. Anonymkode: d550d...b91 Du vet det egentlig selv, så vi trenger ikke å fortelle deg at du må legge jakten på partner til du har kommet deg på beina først. Gode venner kan også være en trygg havn som ivaretar. Det tar tid å komme seg ut av utbrent, man blir kanskje aldri helt den samme, men lærer hvor grensen går og unngår å havne i samme ulykka som startet det. Gi deg selv litt tid, jobb heller for å bli litt sterkere hver dag. Det er de små skrittene hver dag som blir den store forandringen. Anonymkode: 53427...54b
Anonym bruker Skrevet 7. juni #7 Skrevet 7. juni Anonym bruker skrev (31 minutter siden): Du vet det egentlig selv, så vi trenger ikke å fortelle deg at du må legge jakten på partner til du har kommet deg på beina først. Gode venner kan også være en trygg havn som ivaretar. Det tar tid å komme seg ut av utbrent, man blir kanskje aldri helt den samme, men lærer hvor grensen går og unngår å havne i samme ulykka som startet det. Gi deg selv litt tid, jobb heller for å bli litt sterkere hver dag. Det er de små skrittene hver dag som blir den store forandringen. Anonymkode: 53427...54b Ja, jeg vet, og derfor gjør jeg ikke noe aktivt i å lete nå. For jeg skjønner jeg må være mer "på plass" i meg selv først. Men har som nevnt gjort noen små forsøk, som utløser full panikkmodus... Noen dager kjenner jeg bare mer på det enn andre. Stort sett er det fint å være alene. Behøver ikke forsvare meg, gjør som jeg ønsker. Ingen som forventer og krever... så er jo noen fordeler å være alene også. Men én armkrok og litt kos innimellom. Ja, takk. Men nei takk, for tørr ikke prøve😅 Anonymkode: d550d...b91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå