Anonym bruker Skrevet 7. juni #1 Skrevet 7. juni Hva skal dere gjøre i ferien? Jeg trives godt med å være singel men akkurat i ferietiden savner jeg å ha en å planlegge ferie sammen med. Dere andre som er single og har store barn som dere ikke drar på ferie sammen med lenger, hva skal dere gjøre i ferien? Anonymkode: 47689...e3b
Anonym bruker Skrevet 7. juni #2 Skrevet 7. juni En langweekend med søsteren min. Det har blitt en tradisjon at vi tar en tur hvert år, ny by eller nytt sted hvert år. Reiser ikke på mer feie enn det. Til høsten blir jeg mormor, så etterhvert vil jeg være tilgjengelig for å hjelpe generasjonen under meg å få kabalen til å gå opp. Anonymkode: 5fa9c...dda
Anonym bruker Skrevet 7. juni #3 Skrevet 7. juni Jeg drar med en venninne, eller mine søsken. Noen ganger alene. Nå skal det sies at jeg også tar noe ferie med store barn innimellom. Og jeg trives med å ta småturer alene eller være hjemme. Anonymkode: b9f6c...5e5
Anonym bruker Skrevet 7. juni #4 Skrevet 7. juni Jeg skal ta noen dager i London. Studerte der og har bodd der i flere år. Skal møte noen studievenner og farte litt rundt. Skal leie bil og kjøre opp mot Skottland, og til Irland. Det gleder jeg meg veldig til Skal en tur til Danmark og besøke pappa. Mulig at "ungene" også kommer da. At vi samles hele gjengen. Anonymkode: 6abb6...500
Anonym bruker Skrevet 7. juni #5 Skrevet 7. juni Drar på tur med venninner. Eller en langhelg eller en uke et eller annet sted alene Anonymkode: 1cb6f...1b6
Anonym bruker Skrevet 7. juni #6 Skrevet 7. juni De jeg kjenner som har store barn eller ikke har barn, drar gjerne på turer med venner. De fordeler også gjerne ferien mer ut over året, slik at de får litt avbrekk i arbeidsåret. De har gjerne en uke skiferie på vinteren, en uke på vår og en på sommer og resten av feriedagene på sommeren. Er de aktive, sykler de gjerne Rallarvegen, går fra DNT til DNT-hytte eller tar med telt. Har de venner i andre land besøkes gjerne disse. Har de familie i andre deler av landet eller i utlandet besøker de dem gjerne oftere. Studerer barna i andre byer, besøkes gjerne disse. Har de eldre foreldre, tar de gjerne de med på en liten ferie. De reiser gjerne også på ferie med søsken. De som reiser en del finner gjerne billige reisemåter og overnatting slik at det ikke blir så dyrt (f.eks. bor hos venner, telter, bor på hostels etc). Reiser de med venner så kan de gjerne koble det med en uke alene og en med venner eller reise med forskjellige venner på samme tur (f.eks besøke en venninne i utlandet en uke, dra videre til en by i nærheten og treffe andre venner der osv) Anonymkode: 69ca5...f49
Anonym bruker Skrevet 7. juni #7 Skrevet 7. juni Interrail en måned. Møter ett av barna i Barcelona og de to andre i Roma. Anonymkode: e2da3...5ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå