Anonym bruker Skrevet 7. juni #26 Skrevet 7. juni Anonym bruker skrev (2 timer siden): Hvorfor skal hun være takknemlig når hun ikke får svar på det hun spør om? Og hun får svar som , der mistet du meg! Dette er typiske aggressive svar som vi uføre må forholde oss til på daglig basis og som gjør at vi har ‘ piggene ‘ ute! Hvorfor er man så ufine mot de som er syke? Anonymkode: 4c898...cba HI oppfører seg ufint mot folk som prøver å hjelpe. Og jeg forstår ikke hva du mener. Mener du at folk skal godta alt av ufin oppførsel bare fordi man er ufør? Det er ikke et frikort til å være ufin/utakknemlig. Og vær så snill, slutt å si sånt (ref: sånt vi uføre må forholde oss til på daglig basis). Jeg er dessverre uføretrygdet selv og slik du uttrykker deg der bidrar så innmari til stigmatisering av uføretrygdede. Det er ingen som har behandlet HI på noe som helst annet vis enn de ville behandlet noen andre. Folk reagerer på svarene hennes, det er ingen som har vært aggressive mot henne FORDI hun er ufør/syk. Anonymkode: f663e...c23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå