Anonym bruker Skrevet 6. juni #1 Skrevet 6. juni Ser at varen sendes fra Tyskland selv om jeg bestilte fra norsk side. Må jeg betale toll da? Anonymkode: c69a2...ce5
Anonym bruker Skrevet 6. juni #3 Skrevet 6. juni Anonym bruker skrev (36 minutter siden): nei du må ikke betale toll Anonymkode: 77381...d4b Takk! Anonymkode: c69a2...ce5
Anonym bruker Skrevet 6. juni #4 Skrevet 6. juni Tollen er lagt til prisene, så du betaler bare dem prisen som står, blir ikke lagt til noe. Varene kommer fortest om du betaler ved bestilling. Når jeg bestiller på nett velger jeh gjerne å betale etter at varene har kommet, men det fungerte dårlig på denne siden. Har flere bh'er derfra, billige og greie. Anonymkode: a1cd2...1f8
Anonym bruker Skrevet 6. juni #5 Skrevet 6. juni Kjøpt masse derifra. Går smertefritt både å bestille og returnere. Anonymkode: ed1d6...dc5
Anonym bruker Skrevet 6. juni #6 Skrevet 6. juni Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Kjøpt masse derifra. Går smertefritt både å bestille og returnere. Anonymkode: ed1d6...dc5 Her og. Men i det siste har jeg kun mulighet til å betale på forhånd, ikke lenger med faktura. Samme for deg? Og atpå til, den ene gangen jeg var tvunget til forhåndsbetaling, rotet de bort halve pakken i posten. Så nå sitter jeg her med kun en bikinitruse, og ingenting mer av det jeg bestilte. De er heller ikke villige til å tilbakebetale det resterende, men kun drøye 500,- av nesten 1200,-. På grensen til svindel. Men bortsett fra det har jeg handlet mye der og var frem til nå, fornøyd. Anonymkode: f57a5...cad
Anonym bruker Skrevet 6. juni #7 Skrevet 6. juni Anonym bruker skrev (3 timer siden): Her og. Men i det siste har jeg kun mulighet til å betale på forhånd, ikke lenger med faktura. Samme for deg? Og atpå til, den ene gangen jeg var tvunget til forhåndsbetaling, rotet de bort halve pakken i posten. Så nå sitter jeg her med kun en bikinitruse, og ingenting mer av det jeg bestilte. De er heller ikke villige til å tilbakebetale det resterende, men kun drøye 500,- av nesten 1200,-. På grensen til svindel. Men bortsett fra det har jeg handlet mye der og var frem til nå, fornøyd. Anonymkode: f57a5...cad Har alltid forhåndsbetalt, så ingenting forskjellige for meg. Har aldri opplevd at de har rotet bestillingen heller. Anonymkode: ed1d6...dc5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå