Østerdølen Skrevet 8. juni #26 Skrevet 8. juni Og nå har Trump satt inn militæret (2000 soldater) mot demonstranter i Los Angeles, mot guvernøren sitt ønske. Minner ikke disse scenene om åpningsscenene i "The Handmaids Tail", så vet ikke jeg! Snart er kvinnene ufrivillige fødemaskiner,(Ups! Det er jo allerede i gang...) fratatt alle rettigheter og får kappet av hendene om de leser. Nye mottoet til Trump: "Make Amerika to Gilead"!
Anonym bruker Skrevet 8. juni #27 Skrevet 8. juni Østerdølen skrev (1 time siden): Og nå har Trump satt inn militæret (2000 soldater) mot demonstranter i Los Angeles, mot guvernøren sitt ønske. Minner ikke disse scenene om åpningsscenene i "The Handmaids Tail", så vet ikke jeg! Snart er kvinnene ufrivillige fødemaskiner,(Ups! Det er jo allerede i gang...) fratatt alle rettigheter og får kappet av hendene om de leser. Nye mottoet til Trump: "Make Amerika to Gilead"! Så lenge det er fargede, homofile menn og lesbiske kvinner så har du vel ikke et problem med det? Apropos, i USA vant ei hvit, heterofil kvinne nettopp frem i høyesterett etter å ha blitt forbigått en rekke ganger av mindre kvalifiserte personer fordi de var fargede, homofile eller hadde andre overfladiske grunner til å bli promotert fremfor noen som hadde kvalifikasjonene. Tenk så fælt at ei heterofil hvit kvinne vant frem med krav om at kvalifikasjon, ikke hudfarge eller seksuell legning, skal telle! Anonymkode: 96eac...989
Admin Skrevet 8. juni #28 Skrevet 8. juni Tråden er ryddet for brukerdebatt. Den vil bli stengt ved neste rydding da det tydeligvis er mer interresant å diskutere hverandre enn saken, og det er imot forumets regler. Admin
Anonym bruker Skrevet 10 timer siden #29 Skrevet 10 timer siden Anonym bruker skrev (På 5.6.2025 den 23.06): Knoll og Tott er ikke venner mer. Var det noen som ikke så dette komme? To av verdens mest selvgode og sprø menn kan jo ikke holde god tone lenge av gangen. Hadde det ikke vært så skummelt hadde det vært hysterisk morsomt. https://www.vg.no/nyheter/i/Pp8Ga5/trump-og-elon-musk-i-offentlig-ordkrig Anonymkode: f23bd...266 Knoll og Tott her hjemme er Støre og Stoltenberg. Jeg skulle gjerne sett at de kranglet. For ingen tror vel på at de er bestevenner som alltid er enige? For selv bestevenner er jo aldri enige. Men det er det de vil vi skal tro i den falske overfladiske verden politikerne presenterer. Det hadde vært morsomt å sett disse to grå vindtørre gubbene krangle så busta føyk. Det hadde vært et sunnhetstegn, og troverdig. Noe vi neppe får særlig mye av dessverre. Anonymkode: 45e40...d06
Anonym bruker Skrevet 9 timer siden #30 Skrevet 9 timer siden Anonym bruker skrev (1 time siden): Knoll og Tott her hjemme er Støre og Stoltenberg. Jeg skulle gjerne sett at de kranglet. For ingen tror vel på at de er bestevenner som alltid er enige? For selv bestevenner er jo aldri enige. Men det er det de vil vi skal tro i den falske overfladiske verden politikerne presenterer. Det hadde vært morsomt å sett disse to grå vindtørre gubbene krangle så busta føyk. Det hadde vært et sunnhetstegn, og troverdig. Noe vi neppe får særlig mye av dessverre. Anonymkode: 45e40...d06 Jeg syns at det er en styrke at man tar uenighetene i lukkede rom og fremstår samlende utad. Spesielt i dagens politiske klima hvor mange syns det er mer viktig hvor høyt man snakker enn hva man faktisk sier. Anonymkode: f13a2...bb3
Anonym bruker Skrevet 1 time siden #31 Skrevet 1 time siden Anonym bruker skrev (8 timer siden): Jeg syns at det er en styrke at man tar uenighetene i lukkede rom og fremstår samlende utad. Spesielt i dagens politiske klima hvor mange syns det er mer viktig hvor høyt man snakker enn hva man faktisk sier. Anonymkode: f13a2...bb3 Enig i at man bør stå samlet utad. Det gjorde det bla mulig for demokratene å beholde Biden så lenge som de gjorde. Anonymkode: 14412...f00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå