Anonym bruker Skrevet 5. juni #1 Skrevet 5. juni Vi har plutselig solgt feriehuset vårt, og står uten noen som helst planer. Jeg googler alt fra Norgesferie (som tenåringene allerede sier nei til) til typisk «sydentur». Noe som ikke frister meg, orker egentlig ikke tanken på charter. Så ja, jeg trenger inspirasjon. Hva skal dere i sommer? Anonymkode: 40824...705
Anonym bruker Skrevet 5. juni #2 Skrevet 5. juni Hvis jeg kunne så hadde jeg pakka opp bilen og bare kjørt avgårde. Anonymkode: 7ef38...f02
Anonym bruker Skrevet 5. juni #3 Skrevet 5. juni Kjører til Lofoten og håper på god vær😊 Anonymkode: 50963...86f
Anonym bruker Skrevet 5. juni #4 Skrevet 5. juni Nå er det ventet enda en hetebølge sør i Europa, med advarsler og meldte temperaturer på opp mot 45 grader. Så charter er helt uaktuelt for meg ihvertfall. Vi skal på øyhopping i skjærgården utenfor Stockholm. Anonymkode: cc1cd...db3
Anonym bruker Skrevet 5. juni #5 Skrevet 5. juni Vi skal 3 uker til Thailand. Fly og leilighet i Thailand ble billigere enn 1 uke i syden 😊 18 åringen skal bli igjen i Thailand og reise rundt i Asia i 6 uker Jeg og 14 åringen tar en hoppe på tur til syden i august. Gleder meg til sommerferie 🤩 Anonymkode: 65eee...a02
Anonym bruker Skrevet 5. juni #6 Skrevet 5. juni Vi skal i år som i fjor på Norgesferie. Vi bytter hus/leilighet med en studievenninne av meg. Hun og familien bor i vårt hus på Sørlandet og vi bor i deres leilighet i Oslo. I tillegg skal vi en uke til Trøndelag til mine svigerforeldre. Billig ferie i år. Anonymkode: 955a7...d46
Anonym bruker Skrevet 5. juni #7 Skrevet 5. juni bryllupsreise ❤️ cruise og en tur til kristiansand med svigers Anonymkode: e6051...abb
Anonym bruker Skrevet 6. juni #8 Skrevet 6. juni Karibien, øyhoppe med fly 🏝️ Anonymkode: 437c9...9df
Anonym bruker Skrevet 6. juni #9 Skrevet 6. juni Anonym bruker skrev (22 timer siden): Kjører til Lofoten og håper på god vær😊 Anonymkode: 50963...86f Det gjorde vi i fjor, fineste ferien jeg har hatt. Lofoten er magisk. God tur! Anonymkode: 38eb4...122
Anonym bruker Skrevet 6. juni #10 Skrevet 6. juni Norgestur på oss i år, men denne gangen drar vi ikke lenger nord enn til Trondheim omtrent. Så får vi se hva vi finner på underveis. Resten av ferien blir hjemme og her tenkte vi å bruke litt tid på å leke turister i eget nærområdet, mens huset får litt ekstra omsorg som det trenger. Anonymkode: b83cb...ac0
Anonym bruker Skrevet 6. juni #11 Skrevet 6. juni Hjemme som de siste 7 årene pga sykdommen min.. savner å reise 😥 Anonymkode: 2d5c7...02f
Anonym bruker Skrevet 7. juni #12 Skrevet 7. juni Jeg har kjøpt hytte og skal bruke mye tid der (enn del oppussing) desuten skal jeg leE mye fag for å forberede meg til studier. Det er nødvendig siden jeg studerer i tillegg til jobb. Anonymkode: 00d4a...30e
Anonym bruker Skrevet 7. juni #13 Skrevet 7. juni Anonym bruker skrev (10 timer siden): Det gjorde vi i fjor, fineste ferien jeg har hatt. Lofoten er magisk. God tur! Anonymkode: 38eb4...122 Ja gleder meg til å besøke Lofoten og har sett meg ut noen steder jeg vil besøke 😊 Anonymkode: 50963...86f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå