Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen uker siden ble jeg invitert på fest kommende helg. Med overnatting. Det snakkes i det vide og brede om festen, men det er visst glemt at jeg var invitert.

Har litt lyst til å være med, men vil ikke "invitere meg selv" heller.

Er det innafor å spørre, eller skal jeg la det gå?

Anonymkode: 11bbc...8d5

Skrevet

Du er jo invitert skriver du. Hva er problemet? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

For noen uker siden ble jeg invitert på fest kommende helg. Med overnatting. Det snakkes i det vide og brede om festen, men det er visst glemt at jeg var invitert.

Du er invitert, men glemt? Nå surrer du fælt. 

Anonymkode: 00445...c8f

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Spør :)!

Anonymkode: 1f9db...9f2

Skrevet

Men du er jo allerede invitert.Så det er jo ikke noe å spørre om. hvorfor deltar ikke du i samtalene om festen da?

Anonymkode: 7e9ce...79f

Skrevet

Ja, jeg er invitert, men hu jeg skulle ligge over hos har lovet vekk soveplassen til andre overnattingsgjester nå. Det er ikke plass til meg. Hu har nok glemt det.

Skrevet

Spør henne rett ut, det ordner seg alltids med overnatting. Meld deg på, du har lyst og det er dine venner 🙂 Ikke nøl! Det er sikkert bare en misforståelse/forglemmelse, ike ta det personlig

Anonymkode: 55524...0bc

Skrevet

Har du svart og takket ja? Og deltar du i samtalene om festen?  Ta kontakt med henne du skal overnatte hos og spør om du skal ha med deg sengetøy, f.eks.  

Anonymkode: 77114...273

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Ja, jeg er invitert, men hu jeg skulle ligge over hos har lovet vekk soveplassen til andre overnattingsgjester nå. Det er ikke plass til meg. Hu har nok glemt det.

Hvordan vet du at det ikke er plass til deg? Har hun sagt det, eller er det noe du bare antar?

Anonymkode: 7e9ce...79f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...