Gå til innhold

Fødte premature tvillinger for 6 dager siden..

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Ah, da fant jeg den. 

Synes kanskje trådstarter med fordel kunne lagt ved en link, for her er det hoppet bukk over det at hun var kun innom og skulle tilbake på sykehuset. 

Anonymkode: 5e0db...6c6

Hi pleier å gjøre dette, oppretter tråder om bestemte saker uten å legge ved linker, og fremstiller hovedinnlegget som noe annet enn det saken egentlig er.

Anonymkode: 0ddc8...f29

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hadde hi lagt ved link så hadde man sett hvilke fest det var snakk om, at det ikke var sbakk om en hæla i taket fest.

Det går faktisk an å tenke selv. Det er jo ingen tvil om at hi ikke bryr seg om slike bagateller, hennes hensikt er kun å spre dritt. 

Anonymkode: fb6a3...e07

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Det går faktisk an å tenke selv. Det er jo ingen tvil om at hi ikke bryr seg om slike bagateller, hennes hensikt er kun å spre dritt. 

Anonymkode: fb6a3...e07

Så man burde selvfølgelig tenkt at den gjaldt den saken....? Beklager, men jeg er faktisk ikke synsk.

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Det er på tide med en realitetssjekk når man viser seg offentlig seks dager etter en slik fødsel. Når man ikke tåler kritikken som kommer, og gjør dette for penger. Hun har selv valgt å være offentlig, hun har stilt livet sitt til disposisjon for å tjene penger og få oppmerksomhet. Da må hun tåle å bli dømt. 

Anonymkode: f37a3...8c4

Hva med å gå inn på kvinneguiden, der har de et eget forum for kvinner som er patetisk opptatt av andre kvinner, og som ikke har annet i livet sitt enn å gå og gnure på alle kvinner som er yngre enn de, vakrere enn de, penere enn de, tjener bedre enn de, får mer oppmerksomhet enn de, er kjendiser og berømte og lever livene sine annerledes enn de?

Tåler kritikk? Tåler å bli dømt?

Hva med dere som ikke en gang tåler tanken på at det finnes andre kvinner enn dere? Eller kvinner som er bedre enn dere? Eller kvinner som er annerledes enn dere?

Burde ikke dere også lære dere å tåle ting?

Alle de kvinnene jeg kjenner som sliter med spiseforstyrrelser og kroppsbilde, har mødre som holder på som dere. Litt av en arv å bringe videre til sine barn. Hun jeg siterte som du siterer meg på her, har prematurfødte barn, så hun er mor. Burde hun ikke ta ansvar og finne mer nyttige ting å holde på med enn å sitte og hate andre kvinner?

Stakkars HENNES unger, sier jeg, de er sikkert verre stilt enn de som tråden handler om.

Anonymkode: e8302...67d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...