Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Nei jeg forstår det. Dere kjenner etpar homoer som dere vet/tror er homo fordi de går med regbuearmbånd eller flagg. Dere kjenner ikke de tusener på tusener med vanlige hverdagshomomoer som ikke deltar, ikke flagger, ikke går på byn og danser til Gloria Gaynor, men som lever rolige liv med familie og villa og Volvo og vovse, som stemmer høyre og FrP og som aldri noen sinne krysser din vei. 

Det var poenget mitt det…

Anonymkode: a2202...bf3

Hverdagshomoer? I motsetning til dem som bare er homo til fest, liksom? Du har ikke noe poeng, du biter rundt deg som en fanget rotte, enten så kjenner man ikke noen homofile eller så kjenner man feil type. Skal du bli tatt det minste seriøst må du faktisk komme med noe bedre.

Anonymkode: 811c9...17a

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Hverdagshomoer? I motsetning til dem som bare er homo til fest, liksom? Du har ikke noe poeng, du biter rundt deg som en fanget rotte, enten så kjenner man ikke noen homofile eller så kjenner man feil type. Skal du bli tatt det minste seriøst må du faktisk komme med noe bedre.

Hverdagshomoer. Artig uttrykk egentlig. Og beskrivende. Bent Høye tenker jeg er en hverdagshomofil. Han kan selvsagt ha gått i parade, altså. Men han ser ut som en som gjør det fordi han må.Grå og kjedelig, som de fleste av oss andre. Beste reklamen for homofile som "folk flest" man kan ha.

Anonymkode: 8167b...830

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Da tar du feil, har til gode å delta i en tråd her inne hvor jeg ikke blir tatt på alvor. Kanskje du projiserer?

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Hverdagshomoer. Artig uttrykk egentlig. Og beskrivende. Bent Høye tenker jeg er en hverdagshomofil. Han kan selvsagt ha gått i parade, altså. Men han ser ut som en som gjør det fordi han må.Grå og kjedelig, som de fleste av oss andre. Beste reklamen for homofile som "folk flest" man kan ha.

Jeg tror din forestilling om hva homo er henger ganske fast i småstedenes bedehusmiljø. Homofili er en seksuell legning, de er på alle andre måter som de fleste av oss andre, altså. 

Det er jo ikke rart at slike tråder som dette blir så lange om det er slike gammeldagse holdninger som råder på forumet 😅

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Ja, grå og kjedelig og med allværsjakke og hylende snørrete unger og huslån :) 

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Da tar du feil, har til gode å delta i en tråd her inne hvor jeg ikke blir tatt på alvor. Kanskje du projiserer?

Du kan forsøke å overbevise om det, det er sikkert noen som kommer til å tro deg. 

Skrevet

Ja, grå og kjedelig og med allværsjakke og hylende snørrete unger og huslån :) 

I motsetning til hva?

Skrevet

Jeg tror din forestilling om hva homo er henger ganske fast i småstedenes bedehusmiljø. Homofili er en seksuell legning, de er på alle andre måter som de fleste av oss andre, altså. 

Det er jo ikke rart at slike tråder som dette blir så lange om det er slike gammeldagse holdninger som råder på forumet 😅

Er det noen som er gammeldagse så er det vel helst de som mener pride er en greie i 2025. Dere fremstiller homosaken slik den var på 1990-tallet, som om homofile strever og sliter med sin egen legning. Nei, de sliter med de samme tingene som folk flest. Pride anno 2025 handler om å kjempe frem rettigheter for ulver i fåreklær og rive ned rettighetene til biologiske kvinner. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (41 minutter siden):

Det finnes nok flere enn deg, skal du se..

Du prøver desperat å finne en vei ut når påstandene dine møter deg i døra...hver eneste gang.

Anonymkode: d693a...721

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Du prøver desperat å finne en vei ut når påstandene dine møter deg i døra...hver eneste gang.

Anonymkode: d693a...721

Det går bra :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...