Anonym bruker Skrevet 15 timer siden #51 Skrevet 15 timer siden Anonym bruker skrev (8 timer siden): Rart eller ikke, juridisk kjønn trumfer ‘rart’. Man setter ikke kvinner i et mannefengsel. Anonymkode: 811c9...17a Det du skriver stemmer jo dessverre. Og er en av grunnene til at mange nå har fått nok av Pride-aktivistene, og Translobbyen. Fordi Pride innebærer langt mer enn bare retten til å være glad i noen av samme kjønn. Menni kvinneidrett, menn i kvinnegarderober, og menn i kvinnefengsel er like mye en del av Pride som noe annet. Og det begynner mange å få langt opp i halsen. Anonymkode: 8167b...830
Anonym bruker Skrevet 15 timer siden #52 Skrevet 15 timer siden Anonym bruker skrev (32 minutter siden): Her er det snakk om å kunne argumentere prinsippielt Anonymkode: 8167b...830 Lykke til med å forklare den. Kan ikke huske sist jeg så noen på dib som klarte å argumentere på et prinsipielt nivå. Anonymkode: bedc6...ee0
Anonym bruker Skrevet 15 timer siden #53 Skrevet 15 timer siden Anonym bruker skrev (46 minutter siden): Fordi Pride innebærer langt mer enn bare retten til å være glad i noen av samme kjønn. Menn i kvinneidrett, menn i kvinnegarderober, og menn i kvinnefengsel er like mye en del av Pride som noe annet. Bedre kan det vel knapt sies. Anonymkode: a2202...bf3
Anonym bruker Skrevet 13 timer siden #54 Skrevet 13 timer siden Anonym bruker skrev (5 timer siden): Ville du sakt det samme om det ble flagget med hakekors? Anonymkode: 79f09...62c Det er ulovlig å vise hakekors uansett. Det hadde vært fint om du i det minste prøver å holde diskusjonen saklig, selv om jeg kan ta selvkritikk på å ikke spesifisere at jeg snakker om å ikke bryte norsk lov. Anonym bruker skrev (4 timer siden): En «kvinne» voldtar heller ikke et barn med en penis. Anonymkode: 5710a...94a Man trenger ikke penis for å voldta. Man trenger ikke engang å penetrere for å bli dømt for voldtekt. Anonymkode: 811c9...17a
Anonym bruker Skrevet 12 timer siden #55 Skrevet 12 timer siden Anonym bruker skrev (1 time siden): Det er ulovlig å vise hakekors uansett. Det hadde vært fint om du i det minste prøver å holde diskusjonen saklig, selv om jeg kan ta selvkritikk på å ikke spesifisere at jeg snakker om å ikke bryte norsk lov. Man trenger ikke penis for å voldta. Man trenger ikke engang å penetrere for å bli dømt for voldtekt. Anonymkode: 811c9...17a Nei, man trenger ikke penis for å voldta, men du klarer kanskje å se det absurde i at en mann som påberoper seg å være kvinne bruker sitt mannlige kjønnsorgan til å fullbyrde en vodtekt. Og krever soning i kvinnefengsel i etterkant. Eller nei. Det ser du trolig ikke, ettersom du skriver som du gjør. Eller du vil ikke erkjenne det i hvertfall. Men hvis noen lurer på hvorfor stadig flere av oss nå er høylydte motstandere av Pride, så har man forklaringen her. Og en viktig faktor er den komplett manglende virkelighetsforståelse du og andre Pride/transaktivister legger for dagen. Det er fullstendig skylapper på. Fullstendig. Det skjenkes ikke en tanke til den allmenne oppfattelsen av rett og galt. Det er KUN hensynet til den lille promillen med transer, som overskygger all form for anstendighet de fleste normalt er utrustet med. Anonymkode: 8167b...830
Anonym bruker Skrevet 11 timer siden #56 Skrevet 11 timer siden Anonym bruker skrev (33 minutter siden): Nei, man trenger ikke penis for å voldta, men du klarer kanskje å se det absurde i at en mann som påberoper seg å være kvinne bruker sitt mannlige kjønnsorgan til å fullbyrde en vodtekt. Og krever soning i kvinnefengsel i etterkant. Eller nei. Det ser du trolig ikke, ettersom du skriver som du gjør. Eller du vil ikke erkjenne det i hvertfall. Men hvis noen lurer på hvorfor stadig flere av oss nå er høylydte motstandere av Pride, så har man forklaringen her. Og en viktig faktor er den komplett manglende virkelighetsforståelse du og andre Pride/transaktivister legger for dagen. Det er fullstendig skylapper på. Fullstendig. Det skjenkes ikke en tanke til den allmenne oppfattelsen av rett og galt. Det er KUN hensynet til den lille promillen med transer, som overskygger all form for anstendighet de fleste normalt er utrustet med. Anonymkode: 8167b...830 Jeg ser det absurde i alle voldtekter, og skjønner ikke at noe skal være verre enn andre ting. Voldtekt, overgrep og vold skal straffes og om det er her eller der er helt det samme. Anonymkode: 811c9...17a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå