Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser ned på den som gjennom hele juni bruker all sin energi på å hakke på Pride. Hva er det med folk som bruker all sin energi på å kritisere noe de ikke liker, for så å sippe om manglende ytringsfrihet om de får motargumenter. De skriker også opp om at dette blir trykket ned i halsen på dem og skjønner tydeligvis ikke hvordan algoritmer fungerer. Informasjon deres kommer i fra konspirasjonsteorier på internettet og kildekritikk er tydeligvis en fin bil eller noe… 

Jeg har aldri møtt en anti pride person som har vært enten litt mindre smart på generelt grunnlag eller totalt hjernevasket av religion. Og det som er med slike folk er det at de er litt som de som er død. Ikke er de klar over det selv, og det gjør bare vont for dem rundt.

Skrevet

Det der skjønner ikke jeg heller, og de er fornærmet fordi de ikke føler seg inkludert for sine hatske holdninger. Snakk om å snu det på hodet.

Anonymkode: d693a...721

Skrevet

Deg om det. Og det er kun ditt problem. 

Anonymkode: d8c09...13f

Skrevet
Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Deg om det. Og det er kun ditt problem. 

Anonymkode: d8c09...13f

Tenker nok at det er ganske mange som deler det problemet med meg. Men de det virkelig går utover er skeive som ser og møter denne hetsen og som ikke kjenner seg trygge.

Skrevet
ulenissen skrev (4 timer siden):

Jeg har aldri møtt en anti pride person som har vært enten litt mindre smart på generelt grunnlag eller totalt hjernevasket av religion.

Her har du meg. Jeg er en del over gjennomsnittet intelligent, ikke religiøs. Men jeg er skeiv og jeg virkelig forakter alle de som liksom skal forbarme seg over skeive, som vi er små unger, og sole seg i glansen fra hvor flinke og snille de synes selv at de er. 

Anonymkode: a2202...bf3

Skrevet
ulenissen skrev (59 minutter siden):

Men de det virkelig går utover er skeive som ser og møter denne hetsen og som ikke kjenner seg trygge.

For noe forb***a tull. Hva vet vel du om oss?

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Her har du meg. Jeg er en del over gjennomsnittet intelligent, ikke religiøs. Men jeg er skeiv og jeg virkelig forakter alle de som liksom skal forbarme seg over skeive, som vi er små unger, og sole seg i glansen fra hvor flinke og snille de synes selv at de er. 

Skulle akkurat til å skrive det samme! Artig!
Skeiv her og, og møkkalei alle de som skal trykke pride på folk som bare vil være i fred. «Se hvor politisk korrekt og flink jeg er!»

Jeg forstår konseptet og at alle skal inkluderes og respekteres for den de er, men det blir bare for mye. La meg være, skeiv eller ikke. 

Anonymkode: 5710a...94a

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Skeiv her og, og møkkalei alle de som skal trykke pride på folk som bare vil være i fred. «Se hvor politisk korrekt og flink jeg er!»

Jeg forstår konseptet og at alle skal inkluderes og respekteres for den de er, men det blir bare for mye. La meg være, skeiv eller ikke. 

:blomst:

Skrevet

Var mye mer artig før da de skeive eide pride og kunne forme hva det skulle inneholde. Nå for tiden er det heteroene som har overtatt og styrer showet. Kulturell ekspropriasjon, er det vel det heter…

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg vet mye, og er helt enig med ulenissen. Jeg forakter sånne som deg, som blir så forbaska butthurt fordi heterofile støtter pride.

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Jeg vet mye, og er helt enig med ulenissen. Jeg forakter sånne som deg, som blir så forbaska butthurt fordi heterofile støtter pride.

Bring it on.

Neste år blir det kanskje pickmeisha pride 🥳

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Hvorfor har du er behov for å fortelle hvor intelligent du er? Det har jo null relevans for resten av innlegget ditt. 

Anonymkode: 811c9...17a

Skrevet
Anonym bruker skrev (43 minutter siden):

Du vet at det du gjør akkurat nå er å angripe en skeiv? Ved å bruke utrykk som «forakt» og «butthurt» (bra ordvalg btw). Siden du vil framstå så pro pride mener jeg… 

Anonymkode: bfd91...7bf

Skrevet

«butthurt» (bra ordvalg btw)

:lol: godt observert!

Skrevet

Du vet at det du gjør akkurat nå er å angripe en skeiv? Ved å bruke utrykk som «forakt» og «butthurt» (bra ordvalg btw). Siden du vil framstå så pro pride mener jeg… 

Det er helt umulig å føre en konstruktiv diskusjon når det brukes fordummende ‘argument’ som dette. 

Skrevet

Rull inn du da, Hvis du ikke skjønte det så er jeg skeiv selv.

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Enig

Anonymkode: 0b743...72d

Skrevet
ulenissen skrev (11 timer siden):

Jeg har aldri møtt en anti pride person som har vært enten litt mindre smart på generelt grunnlag eller totalt hjernevasket av religion. Og det som er med slike folk er det at de er litt som de som er død. Ikke er de klar over det selv, og det gjør bare vont for dem rundt.

Så etter din erfaring er alle motstandere av pride enten mindre smarte eller hjernevasket av religion?

Min erfaring er helt annerledes. Jeg vil si at fanatiske tilhengere av pride er minst like teite som fanatiske motstandere. Og de har veldig ofte din holdning. De anser andre for å være lite smarte, oldinger i hodet, religiøse eller homofobe. Fornuftige motargumenter verken vurderes eller aksepteres, de møtes med forakt, hån og intoleranse. Jeg synes pride er latterlig, men jeg bryr meg ikke om det. Jeg tenker at det er bra at det er lov til å være annerledes, men å lage sirkus av det er unødvendig. Intelligente mennesker behandler medmennesker med respekt uansett. Pride gir absolutt ingen grunn til ØKT respekt. Det er det bare lite smarte mennesker som tror. 

Anonymkode: 8d626...805

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Så etter din erfaring er alle motstandere av pride enten mindre smarte eller hjernevasket av religion?

Min erfaring er helt annerledes. Jeg vil si at fanatiske tilhengere av pride er minst like teite som fanatiske motstandere. Og de har veldig ofte din holdning. De anser andre for å være lite smarte, oldinger i hodet, religiøse eller homofobe. Fornuftige motargumenter verken vurderes eller aksepteres, de møtes med forakt, hån og intoleranse. Jeg synes pride er latterlig, men jeg bryr meg ikke om det. Jeg tenker at det er bra at det er lov til å være annerledes, men å lage sirkus av det er unødvendig. Intelligente mennesker behandler medmennesker med respekt uansett. Pride gir absolutt ingen grunn til ØKT respekt. Det er det bare lite smarte mennesker som tror. 

Anonymkode: 8d626...805

Mennesker som har så stort behov for å overbevise om at de er så smarte fremstår som ganske så dumme. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Mennesker som har så stort behov for å overbevise om at de er så smarte fremstår som ganske så dumme. 

Ja, litt sånn som hi i denne tråden?

Anonymkode: bedc6...ee0

Skrevet

Ja, litt sånn som hi i denne tråden?

Ikke mat trollet :) 

Skrevet

Ikke mat trollet :) 

Trollet? Fordi jeg påpeker det åpenbare? Man er ikke troll fordi man ikke er nesegrus beundrer av idioti. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Hvem snakker du på vegne av, egentlig? Hele den skeive befolkningen i verden?

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Trollet? Fordi jeg påpeker det åpenbare? Man er ikke troll fordi man ikke er nesegrus beundrer av idioti. 

Man fremstår i hvert fall som rimelig enkel og usivilisert når man «diskuterer» på det nivået du gjør, med personangrep som eneste våpen.

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Man fremstår i hvert fall som rimelig enkel og usivilisert når man «diskuterer» på det nivået du gjør, med personangrep som eneste våpen.

Hehe. Du ser ikke ironien? Kanskje det singler for høyt i glasshuset ditt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...