MissSaigon Skrevet 4. juni #1 Skrevet 4. juni (endret) Er det noen her som har brukt/bruker Wegovy? Hva var startvekt og hva ligger du på nå? Jeg veier nå 102 kg og skal starte på sprøytene neste uke. Ser at gjennomsnitt vektnedgang er 15 %, men jeg håper at jeg minst får tatt av 20 kg. Har du vært mye plaget med bivirkninger? Endret 4. juni av MissSaigon
Anonym bruker Skrevet 4. juni #2 Skrevet 4. juni Jeg ble dødssyk og lå to ganger på sykehuset. Vær så snill ikke start på den, det er så skummelt med bivirkninger. Samt at man ikke vet noe om langtidseffekter. Gikk ned seks kilo før jeg måtte slutte, og gikk dem opp igjen med en gang. Alle jeg kjenner på sprøyten går opp igjen når de har gått for lenge på høyeste dose eller slutter. Sorry for pessimistisk innlegg 🙈 Etter at jeg sluttet har jeg gått ned fra 95 til 83 siden mars. Tok meg selv i nakken, droppet karbohydrater og spiser mindre. Når jeg klarer det kan du også 💪🏻 Anonymkode: fa4b8...f86
Anonym bruker Skrevet 4. juni #3 Skrevet 4. juni Jeg gikk på det i et år. Hadde mye bivirkninger de første månedene slik som angst og mye kvalme. Slet med moderat kvalme hele året også. Gikk nesten ikke ned noe. Så helt bortkastet for min del. Anonymkode: ccd1b...061
Anonym bruker Skrevet 4. juni #4 Skrevet 4. juni Gikk ned 20 kg på 8mnd. Ingen bivirkninger utenom kvalme/hodepine første dagene etter jeg satt sprøyten første gang. Viktig å begynne på lav dose også øke etter hvert. Anonymkode: 80657...ce5
Anonym bruker Skrevet 4. juni #5 Skrevet 4. juni Jeg har gått på det ca et år og har gått ned fra 89 kg til nå 76 kg. Men jeg har valgt å kjøre mitt eget løp og gått lengre perioder på samme dose, først nå skal jeg opp på 0,75ml. Håper at de siste 11 kiloene forsvinner da. Foruten noe kvalme når det kommer til å tenke på mat så merket jeg en stor forskjell. Men det er en viktig ting jeg fort la merke til: suget etter 'noe' forsvant. Jeg sluttet med å sitte å tenke på hva jeg kunne tenke meg av mat. I tillegg blir jeg mye fortere mett 🙂. Anonymkode: bed96...4ed
Anonym bruker Skrevet 4. juni #6 Skrevet 4. juni både jeg og mannen har gått på den sprøyta og ingen av oss ble dårlige Anonymkode: f552a...8c3
Anonym bruker Skrevet 4. juni #7 Skrevet 4. juni Det første året gikk jeg ned fra 102 til 67 kg. De neste 6-8 mnd gikk jeg ned ti kg til men det tror jeg har mest med andre medisiner å gjøre. Det er to år siden jeg begynte nå og jeg har sluttet på de andre medisinene. Derfor er jeg mer sulten og trapper opp wegovy (var nede på 0,25 igjen) for å ikke gå opp. Håper det virker, eneste bivirkning jeg har merket er luft i magen. Anonymkode: a4539...5cd
Anonym bruker Skrevet 4. juni #8 Skrevet 4. juni Brukt i et år, bare gått ned fra 87 til 79 og har ikke behov for særlig mye mer. Tar vedlikeholdsdose. Ingen bivirkninger utover kanskje litt mer luft i magen. En venninne har gått ned 30 kg over ca samme periode. Anonymkode: 40cf5...fd7
Anonym bruker Skrevet 4. juni #9 Skrevet 4. juni Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Brukt i et år, bare gått ned fra 87 til 79 og har ikke behov for særlig mye mer. Tar vedlikeholdsdose. Ingen bivirkninger utover kanskje litt mer luft i magen. En venninne har gått ned 30 kg over ca samme periode. Anonymkode: 40cf5...fd7 Brukte du virkelig wegowy når du trengte så lite vekttap? Anonymkode: 88a1b...d0a
Anonym bruker Skrevet 4. juni #10 Skrevet 4. juni Anonym bruker skrev (42 minutter siden): Brukt i et år, bare gått ned fra 87 til 79 og har ikke behov for særlig mye mer. Tar vedlikeholdsdose. Ingen bivirkninger utover kanskje litt mer luft i magen. En venninne har gått ned 30 kg over ca samme periode. Anonymkode: 40cf5...fd7 At du vil utsette deg for en sånn medisin for 8 kilo skjønner jeg ikke. Anonymkode: 976ef...a45
Anonym bruker Skrevet 4. juni #11 Skrevet 4. juni Anonym bruker skrev (1 time siden): Brukte du virkelig wegowy når du trengte så lite vekttap? Anonymkode: 88a1b...d0a Ja. Lang historikk bak, og vekten på vei rett opp igjen. Legen var enig i vurderingen. Jeg er fortsatt overvektig. Anonymkode: 40cf5...fd7
Anonym bruker Skrevet 4. juni #12 Skrevet 4. juni Anonym bruker skrev (1 time siden): At du vil utsette deg for en sånn medisin for 8 kilo skjønner jeg ikke. Anonymkode: 976ef...a45 Det trenger du heller ikke. Du kommer langt med å forholde deg til din egen helse. Anonymkode: 40cf5...fd7
Anonym bruker Skrevet 10. juni #13 Skrevet 10. juni Jeg skal sette første sprøyte i morgen og er spent. Hvor snart vil man merke effekt, og hvor mye er det realistisk å gå ned første mnd når man starter rett under 100 kg? Anonymkode: dc95e...e40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå