Anonym bruker Skrevet onsdag kl 07:10 #1 Skrevet onsdag kl 07:10 2 av barna skal på sommerleir i år. Det siste barnet har noen utfordringer som gjør at sommerleir vil være vanskelig for henne. Jeg sitter og tenker at jeg kanskje skal ta meg henne, og hennes beste venninne på en tur med 3 overnattinger og aktiviteter hun kan være med på slik at hun også får noe eget i sommer Hadde dere gjort det? Anonymkode: 9650e...0ac
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 07:32 #3 Skrevet onsdag kl 07:32 Anonym bruker skrev (21 minutter siden): God plan! Anonymkode: 220cc...095
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 07:33 #4 Skrevet onsdag kl 07:33 Selvfølgelig, hvis hun selv vil det 😊 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): God plan! Anonymkode: 220cc...095 Hvorfor tar du bort teksten du siterer? Anonymkode: 41ff0...e3a
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 07:57 #5 Skrevet onsdag kl 07:57 Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Selvfølgelig, hvis hun selv vil det 😊 Hvorfor tar du bort teksten du siterer? Anonymkode: 41ff0...e3a Hjelpes! Anonymkode: fff4b...c81
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 08:07 #7 Skrevet onsdag kl 08:07 Anonym bruker skrev (33 minutter siden): Selvfølgelig, hvis hun selv vil det 😊 Hvorfor tar du bort teksten du siterer? Anonymkode: 41ff0...e3a Nææ, for at du skal bry hjernen din med å lure, kanskje. Det var da virkelig også noe å henge seg opp i. Anonymkode: 220cc...095
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 08:25 #8 Skrevet onsdag kl 08:25 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Nææ, for at du skal bry hjernen din med å lure, kanskje. Det var da virkelig også noe å henge seg opp i. Anonymkode: 220cc...095 Hvorfor ikke svare ordentlig når noen stiller et helt uskyldig spørsmål? Hva er poenget med å sitere hvis man uansett fjerner teksten? Da kan man vel bare svare uten sitering? Anonymkode: d2693...5b6
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 10:11 #9 Skrevet onsdag kl 10:11 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Nææ, for at du skal bry hjernen din med å lure, kanskje. Det var da virkelig også noe å henge seg opp i. Anonymkode: 220cc...095 Tror ikke det var for at jeg skal bry hjernen min nei. Det er ikke verre enn å svare på en ordentlig måte, så ville denne diskusjonen vært unngått. Men noen bare må jo, tydeligvis. Anonymkode: 41ff0...e3a
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 11:30 #10 Skrevet onsdag kl 11:30 Anonym bruker skrev (4 timer siden): 2 av barna skal på sommerleir i år. Det siste barnet har noen utfordringer som gjør at sommerleir vil være vanskelig for henne. Jeg sitter og tenker at jeg kanskje skal ta meg henne, og hennes beste venninne på en tur med 3 overnattinger og aktiviteter hun kan være med på slik at hun også får noe eget i sommer Hadde dere gjort det? Anonymkode: 9650e...0ac Kommer an på alder til barna. Jeg kunne ikke tatt med meg et barn som ikke var helt trygg på overnatting uten foreldre feks. Høres koselig ut, men om jeg hadde gjort det kommer an på mer enn det som fremkommer av innlegget ditt 🙂 Anonymkode: 34600...a45
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 11:43 #11 Skrevet onsdag kl 11:43 Anonym bruker skrev (4 timer siden): 2 av barna skal på sommerleir i år. Det siste barnet har noen utfordringer som gjør at sommerleir vil være vanskelig for henne. Jeg sitter og tenker at jeg kanskje skal ta meg henne, og hennes beste venninne på en tur med 3 overnattinger og aktiviteter hun kan være med på slik at hun også får noe eget i sommer Hadde dere gjort det? Anonymkode: 9650e...0ac Selvfølgelig. Lurer du på om det er urettferdig ovenfor de andre? Nei, det syns jeg ikke. Kjør på. 😊 Anonymkode: fb09d...f7d
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 11:53 #12 Skrevet onsdag kl 11:53 Hvis de andre barna skjønner at det er derfor + at de er ok med det. Anonymkode: 29671...91f
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 11:54 #13 Skrevet onsdag kl 11:54 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Lurer du på om det er urettferdig ovenfor de andre? Nei, det syns jeg ikke. Kjør på. 😊 Anonymkode: fb09d...f7d Det er vel opp til ungene selv å bestemme hva de føler? Anonymkode: 29671...91f
MissSaigon Skrevet onsdag kl 12:08 #14 Skrevet onsdag kl 12:08 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Hvis de andre barna skjønner at det er derfor + at de er ok med det. Anonymkode: 29671...91f Det er da ikke barna som skal bestemme hva som skjer. De andre barna får gjøre sine hyggelige ting, så tar mor med det tredje barnet på noe som er hyggelig for det.
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 13:08 #15 Skrevet onsdag kl 13:08 Anonym bruker skrev (1 time siden): Det er vel opp til ungene selv å bestemme hva de føler? Anonymkode: 29671...91f Vi foreldre styrer jo i stor grad dette med hvordan vi legger det frem da. Litt avhengig av alder på barna selvfølgelig, men man kan jo være litt voksen i hvordan man legger det frem. "Siden du Trine skal på rideleir i Trondhjem og du Truls skal på håndball-leir i Danmark og Olav ikke skal på noen ting vil jeg ta han med til Hunderfossen så han også får et fint ferieminne i år" Det høres jo litt bedre ut enn: "Jeg gidder ikke ta med dere, Trine og Truls, på ferie i år, jeg tar bare med Olav til Hunderfossen" Men jeg synes turen med tredje barne må skje samtidig som leirene jeg da, om du tar med bare ett barn på tur mens de andre sitter hjemme med barnevakta kan det fort bli negative følelser. Det forstår jeg godt. Barn lever veldig i nuet, så det at de opplevde noe gøy for 3 uker siden er litt glemt om du tar med bare ett barn på noe gøy som de ikke får være med på. Anonymkode: 3cdb7...21e
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 13:54 #16 Skrevet onsdag kl 13:54 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Kommer an på alder til barna. Jeg kunne ikke tatt med meg et barn som ikke var helt trygg på overnatting uten foreldre feks. Høres koselig ut, men om jeg hadde gjort det kommer an på mer enn det som fremkommer av innlegget ditt 🙂 Anonymkode: 34600...a45 Barna er 13, og hun har overnattet hos oss mange ganger. Barna har vært bestevenner siden de var 5 år, og vi kjenner barnet og foreldrene veldig godt HI Anonymkode: 9650e...0ac
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 14:31 #17 Skrevet onsdag kl 14:31 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Hvis de andre barna skjønner at det er derfor + at de er ok med det. Anonymkode: 29671...91f De andre barna trenger da ikke være «ok med det». Dette bestemmer mor, og hvis de to barna, som skal få dra på en ukes sommerleir, får vondt i følelsene sine av at det tredje barnet også får et tilbud, så er det på høy tid at de møter litt motstand. Anonymkode: 89b25...0cb
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 14:44 #18 Skrevet onsdag kl 14:44 MissSaigon skrev (2 timer siden): Det er da ikke barna som skal bestemme hva som skjer. De andre barna får gjøre sine hyggelige ting, så tar mor med det tredje barnet på noe som er hyggelig for det. Anonym bruker skrev (11 minutter siden): De andre barna trenger da ikke være «ok med det». Dette bestemmer mor, og hvis de to barna, som skal få dra på en ukes sommerleir, får vondt i følelsene sine av at det tredje barnet også får et tilbud, så er det på høy tid at de møter litt motstand. Anonymkode: 89b25...0cb …hilsen to voksne som ikke takler at noen mener det motsatte av de Jeg står for det jeg sier, jeg. Anonym bruker skrev (1 time siden): Vi foreldre styrer jo i stor grad dette med hvordan vi legger det frem da. Enig Anonymkode: 29671...91f
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 14:48 #19 Skrevet onsdag kl 14:48 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): …hilsen to voksne som ikke takler at noen mener det motsatte av de Jeg står for det jeg sier, jeg. Enig Anonymkode: 29671...91f «Ikke takler»? Å motsi deg innebærer ikke at man ikke takler uenighet. Er du alltid så dramatisk? Jeg står forresten også for det jeg sier, hvis du mener det tillegger debatten noen verdi… jeg har ikke for vane å uttrykke ting jeg egentlig ikke mener. Anonymkode: 89b25...0cb
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 14:56 #20 Skrevet onsdag kl 14:56 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): «Ikke takler»? Å motsi deg innebærer ikke at man ikke takler uenighet. Er du alltid så dramatisk? Jeg står forresten også for det jeg sier, hvis du mener det tillegger debatten noen verdi… jeg har ikke for vane å uttrykke ting jeg egentlig ikke mener. Anonymkode: 89b25...0cb Her fortsetter man, ja Mer på lager med det samme? Få det ut! Anonymkode: 29671...91f
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 15:11 #21 Skrevet onsdag kl 15:11 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Her fortsetter man, ja Mer på lager med det samme? Få det ut! Anonymkode: 29671...91f Jøss. Ikke så erfaren med diskusjoner du skjønner jeg. Anonymkode: 89b25...0cb
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 21:17 #22 Skrevet onsdag kl 21:17 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Her fortsetter man, ja Mer på lager med det samme? Få det ut! Anonymkode: 29671...91f Du takler dårlig at noen er uenig med deg? Anonymkode: 6be33...725
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 23:46 #23 Skrevet onsdag kl 23:46 Høres ut som en veldig fin ide HI Anonymkode: 0a5ea...325
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 00:25 #24 Skrevet torsdag kl 00:25 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Barna er 13, og hun har overnattet hos oss mange ganger. Barna har vært bestevenner siden de var 5 år, og vi kjenner barnet og foreldrene veldig godt HI Anonymkode: 9650e...0ac Knalldeal! Kjør på 👍🏻 Anonymkode: 35bb9...410
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå