Anonym bruker Skrevet 7. juni #26 Skrevet 7. juni Anonym bruker skrev (På 5.6.2025 den 11.03): Jeg ønsker ikke et bilfritt liv, men slik myndighetene trakasserer bileiere med avgifter, forbud, bomringer, parkeringsvansker, elendige veier som ikke vedlikeholdes, bøter for alt mellom himmel og jord, og da skyhøye bøter, osv osv, så må jeg innrømme at bil er blitt plagsomt. Men det skyldes altså ikke først og fremst bilen, men politikerne. Men også bilprodusentene... Løsningen må være at det produseres mye enklere og billigere biler. Mindre biler, mer robuste, uten alt det jåleriet vi ser i dag. Jeg trenger et framkomstmiddel som jeg kan stole på, ikke et glansbilde som koster tusenvis av kroner hver gang noe skjer, og som har massasje i setene og oppvarmet ratt, og pipelyder for alt mulig unødvendig dill og dall. En bil burde kostet 50.000. Det er bevegelsesfriheten som er den virkelige verdien i en bil. Anonymkode: 455aa...4a6 Enig i mye du skriver, det er lettere å slippe bli hvis en skal til sentrum. Kunne klart meg uten elsparkesykler blandet med biltrafikk også, enkelte er faen meg klin gærne. Anonymkode: 7ba10...c74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå