Anonym bruker Skrevet 3. juni #1 Skrevet 3. juni Hvilke symptomer hadde dere og hvordan fikk dere påvist at det var borelia? Og hvor lenge hadde dere symptomer etter dere var ferdig med antibiotikakur? Anonymkode: cdb74...d9d
Anonym bruker Skrevet 4. juni #2 Skrevet 4. juni Det startet med at jeg var nummen i et per fingre. Tok en prøve som var negativ. Jeg var også gravid i 2. trimester på den tiden, så legen og jeg avfeide det med svangerskapsplage. Senere ble hele armen nummen og jeg klarte ikke bære barnet jeg hadde lenger fordi jeg hadde null styrke i armen. Tok ny prøve som viste positiv. Etter antibiotika hadde jeg null symptomer Anonymkode: 68cf2...832
Anonym bruker Skrevet 4. juni #3 Skrevet 4. juni Årsaken til at jeg i det hele tatt merket det, var fordi jeg ble frisk igjen for hver antibiotikakur og syk igjen med en gang jeg sluttet. Fikk ikke ordentlig hjelp før jeg gikk til Rolf Luneng, som siden mistet autorisasjonen. Per i dag ville jeg tatt kontakt med Sørlandet sykehus, de har best ekspertise. Anonymkode: 814a8...3d8
Anonym bruker Skrevet 4. juni #4 Skrevet 4. juni Venninnen til datteren min hadde det og var rett og slett utslitt hele tiden. Null krefter, null energi, kunne ikke dra på butikken uten å sette seg ned å hvile underveis. Alle ble bekymret, men blodprøvene var fine. Ikke før hun tok ryggmargsprøve ble det konstantert. En uke på intravenøs antibiotika, så tabletter. Ble helt seg selv etterpå. Dette var på sykehuset i Arendal. Anonymkode: 62b4c...b8a
Anonym bruker Skrevet 4. juni #5 Skrevet 4. juni Anonym bruker skrev (43 minutter siden): Null krefter, null energi, kunne ikke dra på butikken uten å sette seg ned å hvile underveis. Sånn hadde jeg også det. Butikk i nabolaget, måtte sitte på frysedisken hver gang jeg handlet. Med solbriller, midt på vinteren. Ikke særlig kult. Anonymkode: 814a8...3d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå