Anonym bruker Skrevet 4. juni #26 Skrevet 4. juni Har alltid stemt på partier fra venstresiden, nå blir det et sideskifte. Fra venstresiden hører man ikke annet enn gratis barnehageplasser til alle, gratis skolemat, gratis tannlege gratis ditt og gratis datt. Totalt uansvarlig politikk. Det er jo ikke sånn at nordmenn flest ikke klarer å betale tannlegen selv, vi forbruker jo som fulle sjømenn. Anonymkode: 7d28d...993
Anonym bruker Skrevet 4. juni #27 Skrevet 4. juni Tror aldri jeg har stemt på et parti mer enn 1 gang. Holder meg mest i sentrum, så det har vinglet noe hit og dit. I år kommer jeg ikke til å stemme AP, og jeg holder meg unna KRF, Høyre og FrP. Blir spennede å se hva det blir til slutt. Anonymkode: a3680...de6
Anonym bruker Skrevet 4. juni #28 Skrevet 4. juni Folk som ikke har peiling, stemmer stort sett Ap, hadde de giddet å sette seg litt inn i politikken, hadde aldri Ap fått så stor oppslutning. Denne regningen som sitter nå er den dårligste regjeringen jeg har vært borte i på mine 54 år som menneske. Anonymkode: ef297...b3c
Anonym bruker Skrevet 5. juni #29 Skrevet 5. juni Anonym bruker skrev (17 timer siden): What? Anonymkode: cd87f...6aa Anonym bruker skrev (17 timer siden): Rart med all klagingen mot andre partier fra Ap, de andre partiene får jo ikke noe gjort så da er det jo bare dumt på klage på politikken til andre partier. Anonymkode: 0d388...cc7 Jeg tok det innlegget som ren ironi. Anonymkode: 3e78e...bff
Anonym bruker Skrevet 5. juni #30 Skrevet 5. juni Anonym bruker skrev (13 timer siden): Tror aldri jeg har stemt på et parti mer enn 1 gang. Holder meg mest i sentrum, så det har vinglet noe hit og dit. I år kommer jeg ikke til å stemme AP, og jeg holder meg unna KRF, Høyre og FrP. Blir spennede å se hva det blir til slutt. Anonymkode: a3680...de6 Holder deg mest i sentrum og har aldri stemt på samme parti to ganger? Er du veldig ung eller stemmer du på mikropartier som skiftes ut i ny og ne? Det er jo ikke det største partimylderet her til lands… Anonymkode: 3e78e...bff
Anonym bruker Skrevet 5. juni #31 Skrevet 5. juni Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Jeg tok det innlegget som ren ironi. Anonymkode: 3e78e...bff Det er ikke ironi bare fordi du ikke er enig i det hun skriver. Anonymkode: e9aac...f97
Anonym bruker Skrevet 5. juni #32 Skrevet 5. juni Anonym bruker skrev (31 minutter siden): Det er ikke ironi bare fordi du ikke er enig i det hun skriver. Anonymkode: e9aac...f97 Nei, det stemmer det. Anonymkode: 3e78e...bff
Anonym bruker Skrevet 5. juni #33 Skrevet 5. juni Anonym bruker skrev (18 timer siden): Folk som ikke har peiling, stemmer stort sett Ap, hadde de giddet å sette seg litt inn i politikken, hadde aldri Ap fått så stor oppslutning. Denne regningen som sitter nå er den dårligste regjeringen jeg har vært borte i på mine 54 år som menneske. Anonymkode: ef297...b3c Snakk om å vise hvor lite du faktisk skjønner. Det verste er nok at du sitter der og føler deg litt smartere enn andre. Anonymkode: 54f10...d6a
Anonym bruker Skrevet 6. juni #34 Skrevet 6. juni Anonym bruker skrev (På 5.6.2025 den 11.59): Holder deg mest i sentrum og har aldri stemt på samme parti to ganger? Er du veldig ung eller stemmer du på mikropartier som skiftes ut i ny og ne? Det er jo ikke det største partimylderet her til lands… Anonymkode: 3e78e...bff Jeg er ung. Stemte ikke ved første valget da jeg var gammel nok. Da var jeg ung og dum, nå er jeg bare ung 😉 Men siden den gang har jeg vel stemt 3(?) ganger. Så det blir muligens en reprise på et parti i år. Skal sies at jeg tenkte kun på stortingsvalg da jeg svarte. Ved lokalvalg har jeg bare stemt SV. Ikke nødvendigvis pga politikken, men pga folkene som er der. Mye mer trynefaktor på lokalvalg. Anonymkode: a3680...de6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå