Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 15:15 #1 Skrevet tirsdag kl 15:15 Hvordan ble jeans verdens mest brukte plagg?? Finnes jo ikke noe mer ubehagelig å ha på! Anonymkode: 0e4a4...66c
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 15:17 #2 Skrevet tirsdag kl 15:17 Er det så rart? De tåler jo det meste. Er godt å ha på om man finner rett modell. Anonymkode: 7ad61...dc8
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 15:37 #3 Skrevet tirsdag kl 15:37 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Hvordan ble jeans verdens mest brukte plagg?? Finnes jo ikke noe mer ubehagelig å ha på! Anonymkode: 0e4a4...66c Dongeribukse eller olabukse er populært fordi de aldri går av moten, og de er veldig praktiske. Jo, de er veldig behagelige å ha på. Anonymkode: d8672...e41
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 15:55 #4 Skrevet tirsdag kl 15:55 Hvis du kjenner ubehag har du nok feil jeans. Anonymkode: 41968...d5f
Gucci_Helene Skrevet tirsdag kl 16:00 #5 Skrevet tirsdag kl 16:00 Jeans er jo det beste plagget som finnes. Jeg bruker jeans i løpet av dagen absolutt hver eneste dag året rundt 😊
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 16:01 #6 Skrevet tirsdag kl 16:01 Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Dongeribukse eller olabukse er populært fordi de aldri går av moten, og de er veldig praktiske. Jo, de er veldig behagelige å ha på. Anonymkode: d8672...e41 Ahem, miss sixty, jeg bare nevner det. Anonymkode: 6c512...ca9
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 16:08 #7 Skrevet tirsdag kl 16:08 Det er jo en preferanseting som alt mulig annet. Da jeg var tynn gikk jeg med dongeribukse hele tiden. Nå er jeg tykk og hater dongeribukse, de er ubehagelige og klemmer overalt. Anonymkode: 2f486...7dd
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 16:26 #8 Skrevet tirsdag kl 16:26 Har du riktige olabukser, bukser som passer deg, så er jo olabukser verdens mest behagelige plagg. Anonymkode: 1f902...a89
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 16:39 #9 Skrevet tirsdag kl 16:39 Du får finne noen behagelige jeans da. Jeg går med jeans fra jeg står opp til jeg legger meg, 7 dager i uka, over 360 dager i året (går i kjole under 5 ganger i året, og de dagene skifter jeg også ofte til jeans når jeg kommer hjem!) Jeg synes det er det mest behagelige plagget ever! Kjøler dessuten litt ned i varmen og varmer i kulda. Også er det fint til alt Anonymkode: cb923...d70
Gucci_Helene Skrevet tirsdag kl 17:17 #10 Skrevet tirsdag kl 17:17 Anonym bruker skrev (1 time siden): Ahem, miss sixty, jeg bare nevner det. Anonymkode: 6c512...ca9 Haha de var jo behagelige på sin måte de også den tida
Gucci_Helene Skrevet tirsdag kl 17:18 #11 Skrevet tirsdag kl 17:18 Anonym bruker skrev (38 minutter siden): Du får finne noen behagelige jeans da. Jeg går med jeans fra jeg står opp til jeg legger meg, 7 dager i uka, over 360 dager i året (går i kjole under 5 ganger i året, og de dagene skifter jeg også ofte til jeans når jeg kommer hjem!) Jeg synes det er det mest behagelige plagget ever! Kjøler dessuten litt ned i varmen og varmer i kulda. Også er det fint til alt Anonymkode: cb923...d70 Du er som å høre meg😊
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 19:36 #12 Skrevet tirsdag kl 19:36 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Du får finne noen behagelige jeans da. Jeg går med jeans fra jeg står opp til jeg legger meg, 7 dager i uka, over 360 dager i året (går i kjole under 5 ganger i året, og de dagene skifter jeg også ofte til jeans når jeg kommer hjem!) Jeg synes det er det mest behagelige plagget ever! Kjøler dessuten litt ned i varmen og varmer i kulda. Også er det fint til alt Anonymkode: cb923...d70 Samme her, går nesten alltid i jeans. De er behagelige og tåler alt. Blir hverken nuppete eller stygge, kan vaskes igjen og igjen. Anonymkode: 51a63...d7f
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 12:27 #13 Skrevet onsdag kl 12:27 Gucci_Helene skrev (20 timer siden): Jeans er jo det beste plagget som finnes. Jeg bruker jeans i løpet av dagen absolutt hver eneste dag året rundt 😊 Ja Anonymkode: c1542...9dc
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 12:57 #14 Skrevet onsdag kl 12:57 Anonym bruker skrev (20 timer siden): Du får finne noen behagelige jeans da. Jeg går med jeans fra jeg står opp til jeg legger meg, 7 dager i uka, over 360 dager i året (går i kjole under 5 ganger i året, og de dagene skifter jeg også ofte til jeans når jeg kommer hjem!) Jeg synes det er det mest behagelige plagget ever! Kjøler dessuten litt ned i varmen og varmer i kulda. Også er det fint til alt Anonymkode: cb923...d70 Hvilke merke bruker du? Anonymkode: e6adb...7c1
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 15:02 #15 Skrevet onsdag kl 15:02 Jeg synes det er veldig behagelig. Men man må jo ha rett modell til kroppen. Er veldig glad i store baggy da. De føles som en joggebukse. De kan pyntes opp og ned. Man kan fint ha stiletter og dressjakke til og vips er man litt fin. Jeans tåler mye og slites ikke like fort ut. Anonymkode: 96ae9...fdd
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 21:45 #16 Skrevet onsdag kl 21:45 Jeans passer til det meste, det er et plagg med minimal status, og aksepteres av de aller fleste. Og det er ofte solid, tåler mye, og buksene varer i årevis. Jeans finnes i mange varianter og farger. Hva mer trenger du egentlig fra et klesplagg? Ingen ting kan matche jeans. Men det finnes plagg som er finere selvsagt. Anonymkode: f9038...7e9
Anonym bruker Skrevet 23 timer siden #17 Skrevet 23 timer siden Jeans er praktisk fordi det passer til nesten alt, og som mange andre her skriver, så finnes det mange jeans som er behagelige å ha på, men man må kanskje lete litt. De ble populære gjennom påvirkning fra USA i mellomkrigstiden, før børskrakket, og ytterligere etter andre verdenskrig. Som så mye annet, fordi artister, skuespillere og modeller brukte dem. Så ble det værende, men har blitt videreutviklet til å komme i mange ulike både kvaliteter, farger og former. Nå kan du få alt fra de rette modellene i klassisk blå i stivt stoff (fram til de blir myke av hyppig bruk), til jeans i mykt, stretchy stoff tilpasset alle kvinnelige former en måtte ha. Derimot er jeg ikke enig i at jeans er det mest behagelige plagget som finnes, selv om man kan finne mange som er veldig behagelige. Som bukser synes jeg det er merkelig å hevde at jeans, uansett kvaliteter, er mer behagelig enn for eksempel joggebukser eller linbukser. Men kanskje det kommer litt an på om man liker plagg som er helt tettsittende eller plagg som er litt løsere. Jeg liker ikke noe som er helt tettsittende rundt lårene (og leggene), eller med knapp i foran når jeg vil ha det skikkelig komfortabelt, og da utgår jeans. Anonymkode: f057e...550
Gucci_Helene Skrevet 19 timer siden #18 Skrevet 19 timer siden Anonym bruker skrev (3 timer siden): Jeans er praktisk fordi det passer til nesten alt, og som mange andre her skriver, så finnes det mange jeans som er behagelige å ha på, men man må kanskje lete litt. De ble populære gjennom påvirkning fra USA i mellomkrigstiden, før børskrakket, og ytterligere etter andre verdenskrig. Som så mye annet, fordi artister, skuespillere og modeller brukte dem. Så ble det værende, men har blitt videreutviklet til å komme i mange ulike både kvaliteter, farger og former. Nå kan du få alt fra de rette modellene i klassisk blå i stivt stoff (fram til de blir myke av hyppig bruk), til jeans i mykt, stretchy stoff tilpasset alle kvinnelige former en måtte ha. Derimot er jeg ikke enig i at jeans er det mest behagelige plagget som finnes, selv om man kan finne mange som er veldig behagelige. Som bukser synes jeg det er merkelig å hevde at jeans, uansett kvaliteter, er mer behagelig enn for eksempel joggebukser eller linbukser. Men kanskje det kommer litt an på om man liker plagg som er helt tettsittende eller plagg som er litt løsere. Jeg liker ikke noe som er helt tettsittende rundt lårene (og leggene), eller med knapp i foran når jeg vil ha det skikkelig komfortabelt, og da utgår jeans. Anonymkode: f057e...550 For meg er jeans det mest behaglige, ikke det aller mest komfortable, men det jeg føler meg mest vel i. Har jeg måttet gå i kjole så skifter jeg alltid til jeans når jeg kommer hjem selv om jeg bare skal slappe av på sofaen litt før jeg tar kvelden. Føler meg liksom ikke vel i joggebukse eller tights
Anonym bruker Skrevet 18 timer siden #19 Skrevet 18 timer siden Jeg syns jeans kan være vel så behagelige som joggebukser og sånt. De begynner fort å skli ned, og da risikerer jeg lårgnissing og alt mulig. Da er det bedre med jeans som holder seg på plass. ... d70 nevnte at jeans regulerer varme godt. Det har jeg ikke tenkt så mye på, men det er sannelig sant. Det er ikke mye annet man kan gå med uten problemer i 10 minus og 30 pluss. Anonymkode: 9a677...845
Anonym bruker Skrevet 18 timer siden #20 Skrevet 18 timer siden Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Jeg syns jeans kan være vel så behagelige som joggebukser og sånt. De begynner fort å skli ned, og da risikerer jeg lårgnissing og alt mulig. Da er det bedre med jeans som holder seg på plass. ... d70 nevnte at jeans regulerer varme godt. Det har jeg ikke tenkt så mye på, men det er sannelig sant. Det er ikke mye annet man kan gå med uten problemer i 10 minus og 30 pluss. Anonymkode: 9a677...845 I 10 minus så er det jo bikkjekaldt med dongeribukse, de blir jo stive av kulde. Anonymkode: 2f486...7dd
Anonym bruker Skrevet 17 timer siden #21 Skrevet 17 timer siden Anonym bruker skrev (39 minutter siden): I 10 minus så er det jo bikkjekaldt med dongeribukse, de blir jo stive av kulde. Anonymkode: 2f486...7dd Og når det er høy luftfuktighet så knirker de 🤨🤣 Anonymkode: 7ad61...dc8
Anonym bruker Skrevet 14 timer siden #22 Skrevet 14 timer siden Anonym bruker skrev (3 timer siden): Og når det er høy luftfuktighet så knirker de 🤨🤣 Anonymkode: 7ad61...dc8 Det har jeg aldri opplevd, og jeg syns de fungerer fint ned til minus 10, cirka. De blir da ikke stive i kulde, de er laget av bomull? Anonymkode: 9a677...845
Anonym bruker Skrevet 12 timer siden #23 Skrevet 12 timer siden Anonym bruker skrev (5 timer siden): I 10 minus så er det jo bikkjekaldt med dongeribukse, de blir jo stive av kulde. Anonymkode: 2f486...7dd Det er mye bedre med jeans i bomull enn bukser i polyester. Anonymkode: 03bc0...d4a
Anonym bruker Skrevet 11 timer siden #24 Skrevet 11 timer siden Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Det er mye bedre med jeans i bomull enn bukser i polyester. Anonymkode: 03bc0...d4a Ehh okey, skjønner ikke helt hva det har med min kommentar å gjøre men. Anonymkode: 2f486...7dd
Anonym bruker Skrevet 11 timer siden #25 Skrevet 11 timer siden Anonym bruker skrev (2 timer siden): Det har jeg aldri opplevd, Anonymkode: 9a677...845 Det kan du være glad for! Var i sommervarmen dette da, høy luftfuktighet og bukser som høres ut som man slipper luft.. Anonymkode: 7ad61...dc8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå