Anonym bruker Skrevet 3. juni #1 Skrevet 3. juni Gjør dere det? jeg holder på å deep cleane og hiver ting jeg ikke bruker lenger eller trenger. Jeg har en veldig snill svigermor, hun pleier som regel og strikke gensere og de er en selvfølge jeg bruker og elsker dem. Men sist år fikk jeg en sånn billig klam jule genser fra henne som er tydeligvis fra temu, da hun fikk dilla på den nettsiden/appen. Jeg er egentlig ikke så fan av sånne sider da meste part av ting de selger er av dårlig kvalitet og plastikk stoff på klær. Så håper ingen lurer på hvor den billige temu jule genseren hun ga har blitt av når den tiden kommer igjen. Uff følte meg litt slem når jeg heiv den men jeg kommer jo liksom ikke til å bruke den. Anonymkode: acbf3...f09
Anonym bruker Skrevet 3. juni #2 Skrevet 3. juni Kaster veldig lite. Gi bort, derimot. Anonymkode: 04e8e...0f2
Anonym bruker Skrevet 3. juni #3 Skrevet 3. juni Nei, jeg kaster aldri ting som er hele, bare fordi jeg ikke liker de. Jeg gir det vekk til noen, setter det i en sånn gratis container på gjenvinningsstasjonen hvor folk kan ta det de vil , eller leverer det på en bruktbutikk. Anonymkode: fbbd9...403
Iiiiik Skrevet 3. juni #4 Skrevet 3. juni Jeg kaster ikke fullt brukbare ting, men kunne helt fint gitt bort en julegenser i akryl hvis jeg ikke likte den.
Anonym bruker Skrevet 3. juni #5 Skrevet 3. juni Jeg kaster ikke hele klær, jeg legger de i en innsamlingsboks. Anonymkode: 71851...cf0
Anonym bruker Skrevet 3. juni #6 Skrevet 3. juni Hadde jeg vært sikker på eller hatt mistanke om at det kom fra Temu hadde det gått rett i søpla. Anonymkode: f632f...451
Anonym bruker Skrevet 4. juni #7 Skrevet 4. juni Anonym bruker skrev (6 timer siden): Hadde jeg vært sikker på eller hatt mistanke om at det kom fra Temu hadde det gått rett i søpla. Anonymkode: f632f...451 Så du får bevist at Temu skaper søppelberg? Så nobelt. Anonymkode: d6c35...69c
Anonym bruker Skrevet 4. juni #8 Skrevet 4. juni Ubrukelig ting kastes, faktisk også enkelte klesplagg. Anonymkode: 0db6f...19f
MissSaigon Skrevet 4. juni #9 Skrevet 4. juni Anonym bruker skrev (8 timer siden): Hadde jeg vært sikker på eller hatt mistanke om at det kom fra Temu hadde det gått rett i søpla. Anonymkode: f632f...451 Kan du forklare logikken i det?
Anonym bruker Skrevet 4. juni #10 Skrevet 4. juni Får ikke julegaver fra andre enn mannen min, så kaster/gir bort ingen ting Han gir meg alltid noe fint som det er mye tanke og planlegging bak, noe han vet jeg liker og trenger. Fordeler og ulemper med å ha liten familie, der de fleste familiemedlemmene er døde, og resten har vi ikke kontakt med. Dessverre var det de bra som døde 💔 Anonymkode: 86b97...25c
Anonym bruker Skrevet 4. juni #11 Skrevet 4. juni MissSaigon skrev (8 timer siden): Kan du forklare logikken i det? Fordi jeg ikke vet hva produktet er laget av og hva slags stoffer det inneholder og om noen av dem er farlige. Og fordi jeg ikke vil være med på å fronte salg av falske produkter, stjålne design, dårlig kvalitet og mer til. Anonymkode: f632f...451
Anonym bruker Skrevet 4. juni #12 Skrevet 4. juni Iiiiik skrev (På 3.6.2025 den 18.11): Jeg kaster ikke fullt brukbare ting, men kunne helt fint gitt bort en julegenser i akryl hvis jeg ikke likte den. Vell jeg har spurt før men jeg tror ikke de i familien min her er så glad i sånn 100% polyester plastikk plagg. Jeg er selv ikke glad i disse da man blir helt klam og fort svett av å bruke slike temu gensere Anonymkode: acbf3...f09
Anonym bruker Skrevet 4. juni #13 Skrevet 4. juni Anonym bruker skrev (1 time siden): Vell jeg har spurt før men jeg tror ikke de i familien min her er så glad i sånn 100% polyester plastikk plagg. Jeg er selv ikke glad i disse da man blir helt klam og fort svett av å bruke slike temu gensere Anonymkode: acbf3...f09 Hvordan vet man om noe kommer fra Temu og ikke en eller annen billigbutikk/billig nettside da? Anonymkode: fbbd9...403
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 06:53 #14 Skrevet lørdag kl 06:53 Genser fra Temu er innafor å handle. Pappa har også kjøpt masse drit derfra. Han blir ikke fornøyd med det han kjøper, men det er billig da... Anonymkode: 767a1...863
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 06:53 #15 Skrevet lørdag kl 06:53 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Genser fra Temu er innafor å handle. Pappa har også kjøpt masse drit derfra. Han blir ikke fornøyd med det han kjøper, men det er billig da... Anonymkode: 767a1...863 Innafor å kaste. Beklager. Anonymkode: 767a1...863
Admin Skrevet lørdag kl 18:09 #16 Skrevet lørdag kl 18:09 Tråden er ryddet for brukerdebatt og avsporinger. Admin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå