Anonym bruker Skrevet 2. juni #1 Skrevet 2. juni Jeg ser at noen mødre kjenner hverandre der deres gutter er med hverandre hjem en gang i ny og ne. Jeg ha en jente som snart er skolestarter, der jeg skal prøve å bli bedre kjent med foreldrene eller der det blir litt mer en barnehageforeldre da barnet mitt ikke skal gå med noen av de hun går med nå i bgh i skolen. Derfor jeg ikke har priotert noe leke treff. Har blitt spurt noen ganger men jeg synes barna leker mer en nok i barnehagen. Jeg jobber fra kl 8-15:20 så betyr at jeg henter ca 16:10 ver dag i bhg og da er det på tide med litt ro med familien og middag når vi henter. Da føler jeg hun har lekt fra seg i barnehagen de timene hun er der, for ofte er hun sliten etter bhg og vil bare se litt på tv og ligge på sofa å slappe av når hun kommer hjem. Jeg vet at noen foreldre prioterer dette fra barna går i barnehagen, for meg er det viktigere når hun begynner på skolen, da det er de barna hun skal gå med og ikke de i barnehagen. Her er det en mor som maser ofte å inviterer barnet sitt her som er yngre en mitt barn, når vi treffes ved hente tid ikke noe fan av spontan treff da man kommer hjem fra møkka jobben og må rett hjem å lage middag. Men nå kommer jeg fra en annen kultur der det ikke er så vanlig med treff når de er så små eller barnehage. Anonymkode: 66d40...ce3
Anonym bruker Skrevet 2. juni #2 Skrevet 2. juni Her er det også uaktuelt med besøk etter bhg dagen Anonymkode: 47ea6...d73
Anonym bruker Skrevet 2. juni #3 Skrevet 2. juni Helt uaktuelt å ha med andres barn hjem etter barnehagen. De foreldrene som setter tiden med eget barn høyest er de beste foreldrene. Anonymkode: 6a9f1...399
Anonym bruker Skrevet 2. juni #4 Skrevet 2. juni Er du så usikker i deg selv at du hele tiden søker bekreftelse på at valget ditt er ok? Til din store overraskelse så er det nok ikke mange som bryr seg om ditt valg her. At barnet ditt blir skadelidende er kun ditt ansvar. Anonymkode: fd022...ee6
Anonym bruker Skrevet 2. juni #5 Skrevet 2. juni Anonym bruker skrev (1 time siden): Er du så usikker i deg selv at du hele tiden søker bekreftelse på at valget ditt er ok? Til din store overraskelse så er det nok ikke mange som bryr seg om ditt valg her. At barnet ditt blir skadelidende er kun ditt ansvar. Anonymkode: fd022...ee6 Sa jeg folk må bry seg om mitt valg? Eller er du helt tullerusk?😆 Anonymkode: 66d40...ce3
Anonym bruker Skrevet 2. juni #6 Skrevet 2. juni Du fratar ditt barn enormt mye læring i hvordan leke og aktivisere seg i uformell, sosial lek og skape vennskap. Dette er viktig erfaring barnet tar med seg inn i skolen. Men du synes det er bedre at barnet ligger og ser på tv istedenfor... Anonymkode: 4ee5d...460
Anonym bruker Skrevet 3. juni #7 Skrevet 3. juni Uaktuelt for oss her og rett etter barnehagen! Anonymkode: 8c86a...5d6
Anonym bruker Skrevet 3. juni #9 Skrevet 3. juni Barnet blir ikke skadelidende av å "bare" være sosial i barnehagen altså. Dere som sier det, sier det kun for å heve dere selv eller rakke ned på HI. Det er veldig synlig og det er nokså stakkarslig å holde på sånn. Synes du tar helt rett avgjørelse, HI. Anonymkode: f0d2a...a8b
Anonym bruker Skrevet 3. juni #10 Skrevet 3. juni Skjønner at dere er sliten etter jobb og bhg, men har virkelig ville prioritert å få til vennetreff etter skoletid når barnet begynner på skolen. Etter tre barn er min erfaring at det lønner seg, og dere vil få mye igjen for det senere. De knytter vennskap, og forholder seg til hverandre på en annen måte, hjemme og en til en, enn på bhg og skole. Helst skulle dere selvsagt startet i bhg, men det er ikke for sent å begynne i første trinn heller. Anonymkode: bcc01...583
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå