Anonym bruker Skrevet 2. juni #1 Skrevet 2. juni Plutselig i ettermiddag får jeg reklame/ annonser midt i tråden, mellom innlegg. Det er fryktelig irriterende og gjør også at jeg tror jeg har kommet til dlutten av tråden. Skal det være sånn? Anonymkode: 5447f...7e0
Anonym bruker Skrevet 2. juni #2 Skrevet 2. juni Anonym bruker skrev (37 minutter siden): Plutselig i ettermiddag får jeg reklame/ annonser midt i tråden, mellom innlegg. Det er fryktelig irriterende og gjør også at jeg tror jeg har kommet til dlutten av tråden. Skal det være sånn? Anonymkode: 5447f...7e0 Det slipper du om du bruker brave som nettleser. Anonymkode: 2076b...2f1
Admin Skrevet 3. juni #3 Skrevet 3. juni Hei Det rulles ut et nytt annonse oppsett i forumet om dagen og det er fortsatt under utarbeiding så endelig oppsett er fortsatt under utarbeiding.
Anonym bruker Skrevet 3. juni #4 Skrevet 3. juni Admin skrev (5 timer siden): Hei Det rulles ut et nytt annonse oppsett i forumet om dagen og det er fortsatt under utarbeiding så endelig oppsett er fortsatt under utarbeiding. Dette er i hvert fall svært forstyrrende og jeg kommer til å laste ned adblock om dere velger dette. Anonymkode: 5447f...7e0
Anonym bruker Skrevet 3. juni #5 Skrevet 3. juni Anonym bruker skrev (2 timer siden): Dette er i hvert fall svært forstyrrende og jeg kommer til å laste ned adblock om dere velger dette. Anonymkode: 5447f...7e0 Bare ignorerte du det jeg skrev eller? Bruk Brave, da slipper du det! Anonymkode: 2076b...2f1
Anonym bruker Skrevet 3. juni #6 Skrevet 3. juni Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Bare ignorerte du det jeg skrev eller? Bruk Brave, da slipper du det! Anonymkode: 2076b...2f1 Jeg har aldri hørt om brave, men det er jo helt greit at man sier ifra om adblock, så vet driverne av siden at noen og vil bruke det. Ignorerte blabla. Alle skal høre på deg, tjohei. Anonymkode: f7dfa...462
Anonym bruker Skrevet 3. juni #7 Skrevet 3. juni Anonym bruker skrev (1 time siden): Bare ignorerte du det jeg skrev eller? Bruk Brave, da slipper du det! Anonymkode: 2076b...2f1 Kanskje hun ikke liker Brave..... Anonymkode: b43ff...159
Anonym bruker Skrevet 3. juni #8 Skrevet 3. juni Enig, fryktelig irriterende. Og nei, jeg kommer ikke til å bytte til Brave, da slutter jeg heller å lese trådene her. Anonymkode: ef2e7...0cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå