Anonym bruker Skrevet 2. juni #1 Skrevet 2. juni Personlig indentifiserer jeg meg som normal. Hva identifiserer du deg som? Anonymkode: 62ed8...355
Anonym bruker Skrevet 2. juni #2 Skrevet 2. juni Hva vil du med dette innlegget, egentlig? Anonymkode: 3058a...80d
Anonym bruker Skrevet 2. juni #4 Skrevet 2. juni Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Hva vil du med dette innlegget, egentlig? Anonymkode: 3058a...80d Det er vel tydelig? Det er pride måned. Jeg vil feire de forskjellige identiteter som finnes. Personlig indentifiserer jeg meg som normal, hva identifiserer du deg som? Anonymkode: 62ed8...355
Anonym bruker Skrevet 2. juni #6 Skrevet 2. juni Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Det er vel tydelig? Det er pride måned. Jeg vil feire de forskjellige identiteter som finnes. Personlig indentifiserer jeg meg som normal, hva identifiserer du deg som? Anonymkode: 62ed8...355 Identifiserer meg som lei dårlige provokasjonsforsøk. Anonymkode: 3058a...80d
Anonym bruker Skrevet 2. juni #7 Skrevet 2. juni Jeg identifiserer meg som bedre enn idioter som plages av andres preferanser. Anonymkode: e7419...0a4
Anonym bruker Skrevet 2. juni #8 Skrevet 2. juni Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Personlig indentifiserer jeg meg som normal. Hva identifiserer du deg som? Anonymkode: 62ed8...355 Og hva mener du med normal? Hele poenget med pride er at alle er normale uavhengig av hva man identifiserer seg som. Jeg personlig identifiserer meg selv som en heterofil kvinne Anonymkode: 018a7...c61
Anonym bruker Skrevet 2. juni #10 Skrevet 2. juni Jeg identifiserer meg som en slank, hot 19 åring innestengt i en halvfeit, sluskette trebarnsmor... Anonymkode: 4f0f9...84b
Anonym bruker Skrevet 2. juni #11 Skrevet 2. juni Anonym bruker skrev (1 time siden): Personlig indentifiserer jeg meg som normal. Hva identifiserer du deg som? Anonymkode: 62ed8...355 Ute ette å provosere, ja. Du vet godt at mange ikke kan fordra Pride! Jeg har rapportert denne tråden og håper Admin tar til fornuft og fjerner den. Anonymkode: 99b14...74c
Anonym bruker Skrevet 2. juni #12 Skrevet 2. juni Anonym bruker skrev (25 minutter siden): Hamster Anonymkode: 68095...16b 😂 Anonymkode: 2de59...96c
Anonym bruker Skrevet 2. juni #13 Skrevet 2. juni Jeg identifiserer meg som en 70 år gammel pensjonert kjerring,men nav godtar ikke det så får ikke pensjon fra de😩 Anonymkode: 2de59...96c
Anonym bruker Skrevet 2. juni #14 Skrevet 2. juni Jeg identifiserer meg som dronning Anonymkode: e02b1...8f6
Anonym bruker Skrevet 2. juni #15 Skrevet 2. juni Anonym bruker skrev (42 minutter siden): Ute ette å provosere, ja. Du vet godt at mange ikke kan fordra Pride! Jeg har rapportert denne tråden og håper Admin tar til fornuft og fjerner den. Anonymkode: 99b14...74c Blir du provosert av pride måneden? Hvorfor det? Jeg håper Admin lar denne markeringen for pride få stå. Anonymkode: 62ed8...355
Anonym bruker Skrevet 2. juni #16 Skrevet 2. juni Jeg identifiserer meg som Gud. Anonymkode: 398bc...b7c
Anonym bruker Skrevet 2. juni #17 Skrevet 2. juni Jeg lar meg dessverre provosere av mennesker som deg, hi. Selv om jeg jo vet at det egentlig er synd på deg så blir jeg fristet til å avsløre deg som det ynkelige kreket du er. Normal er du i hvert fall ikke. Anonymkode: e7419...0a4
Anonym bruker Skrevet 2. juni #18 Skrevet 2. juni Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg lar meg dessverre provosere av mennesker som deg, hi. Selv om jeg jo vet at det egentlig er synd på deg så blir jeg fristet til å avsløre deg som det ynkelige kreket du er. Normal er du i hvert fall ikke. Anonymkode: e7419...0a4 Men jeg identifiserer meg som det. Pride handler om at vi har lov til å identifisere oss som vi vil. Hva identifiserer du deg selv som? Anonymkode: 62ed8...355
Anonym bruker Skrevet 2. juni #19 Skrevet 2. juni Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Jeg lar meg dessverre provosere av mennesker som deg, hi. Selv om jeg jo vet at det egentlig er synd på deg så blir jeg fristet til å avsløre deg som det ynkelige kreket du er. Normal er du i hvert fall ikke. Anonymkode: e7419...0a4 Var ikke alle velkomne og inkludert? Unntatt de som er lei pride da eller? De er ikke med. Anonymkode: 0bcc0...679
Anonym bruker Skrevet 2. juni #20 Skrevet 2. juni Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Men jeg identifiserer meg som det. Pride handler om at vi har lov til å identifisere oss som vi vil. Hva identifiserer du deg selv som? Anonymkode: 62ed8...355 Slutt å skap deg Anonymkode: 875a6...570
Anonym bruker Skrevet 2. juni #21 Skrevet 2. juni Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Jeg lar meg dessverre provosere av mennesker som deg, hi. Selv om jeg jo vet at det egentlig er synd på deg så blir jeg fristet til å avsløre deg som det ynkelige kreket du er. Normal er du i hvert fall ikke. Anonymkode: e7419...0a4 Da kan vi gå sammen om identifisere oss som motstandere av Pride og svake mennesker. Du og jeg er normal, Hi er ikke. Anonymkode: 99b14...74c
Anonym bruker Skrevet 2. juni #22 Skrevet 2. juni Menneske... Hvilken type menneske kommer helt an på dagsformen. Noen ganger wonder Woman, noen ganger sur kjerring, noen ganger maskulin, noen ganger feminin, noen ganger fullstendig aseksuell, og enkelte dager føler jeg meg mest som en sokk. Anonymkode: eaf0c...e37
Anonym bruker Skrevet 2. juni #23 Skrevet 2. juni Jeg identifiserer meg som en multimillionær, og finner det diskriminerende at staten ikke gir meg masse millioner, så jeg kan leve ut min identitet. Anonymkode: afc35...a17
amandine Skrevet 2. juni #24 Skrevet 2. juni (endret) Anonym bruker skrev (3 timer siden): Personlig indentifiserer jeg meg som normal. Hva identifiserer du deg som? Anonymkode: 62ed8...355 Veldig betegnende der. Du identifiserer deg som normal, men det er ikke det jeg ser deg som. Endret 2. juni av amandine
Anonym bruker Skrevet 2. juni #25 Skrevet 2. juni Anonym bruker skrev (5 timer siden): Var ikke alle velkomne og inkludert? Unntatt de som er lei pride da eller? De er ikke med. Anonymkode: 0bcc0...679 Idioter er aldri velkomne. Anonymkode: e7419...0a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå