Anonym bruker Skrevet 1. juni #1 Skrevet 1. juni Jeg liker Aurora, Amalie og Mathea. Og Emrik til gutt. Anonymkode: 0e378...b8c
Anonym bruker Skrevet 1. juni #6 Skrevet 1. juni Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg liker Aurora, Amalie og Mathea. Og Emrik til gutt. Anonymkode: 0e378...b8c Aurora her også! Jeg eeeelsker nordlys. Men her i byen jeg flyttet til sier man :" Ævvrora. " Så det ble Jenny istedenfor. Liker også Nora, men veldig mange heter det. Som barn likte jeg navn som Kathrine, Marie og Sofie. Anonymkode: fe2d3...9e3
Anonym bruker Skrevet 1. juni #7 Skrevet 1. juni Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg liker Aurora, Amalie og Mathea. Og Emrik til gutt. Anonymkode: 0e378...b8c Mathea her også. Og Amund. Anonymkode: 1ebea...d1e
Anonym bruker Skrevet 2. juni #8 Skrevet 2. juni Liker Isak og Nikolai og jentenavn er Carmen,Livia og Mari. Anonymkode: f6c89...bf7
Anonym bruker Skrevet 2. juni #10 Skrevet 2. juni Solveig, Ragnhild og Ingebjørg. Anonymkode: f2518...8ba
Anonym bruker Skrevet 2. juni #14 Skrevet 2. juni Jorun og Georg var begge toppvalg hos meg som ikke ble noe av. Anonymkode: 18934...e0f
Anonym bruker Skrevet 2. juni #15 Skrevet 2. juni Jonathan, Isak, David, Amanda, Nora. Mange andre fine også, men de over vurderte jeg. Fikk ingen sønner, og Nora valgte vi bort fordi det var så populært, ville ikke de skulle være en av 3 med samme navn i klassen Anonymkode: 51644...b50
prebs Skrevet 2. juni #16 Skrevet 2. juni Mange, men: Peder, Sigurd, Agnes og Johanne sto høyt på lista.
Anonym bruker Skrevet 2. juni #18 Skrevet 2. juni Olai til gutt, og Ailin på jente Anonymkode: b318a...7ad
Anonym bruker Skrevet 2. juni #22 Skrevet 2. juni Iver, Eline, Agnes og Margrethe Anonymkode: b5d70...ba2
Anonym bruker Skrevet 2. juni #23 Skrevet 2. juni Mathias eller Olav, men forbinder de med elever jeg har hatt i to ulike tidsepoker åpen tidligere skole jeg jobbet på. Begge disse gutta var fullstendig boltret for normal folkeskikk, sjarm og emparmti, samt foreldrene var lite samarbeidsvillige. Navnene forbinder meg med de årene at navnene ble fullstendig ødelagte. Anonymkode: 723ce...7e6
TinaK 1990 Skrevet 2. juni #24 Skrevet 2. juni Aurora her og, men fikk 3 gutter så det avgjorde naturen for meg og flere barn blir det ikke
Anonym bruker Skrevet 2. juni #25 Skrevet 2. juni Torstein og Torgeir ble vurdert. Hadde det blitt en til hadde det blitt et av de. Kjenner forresten en liten gutt som heter Olav som er verdens varmeste, skjønneste og veloppdrsgne gutt. Ref du over med andre assosiasjoner til det navnet. Anonymkode: 7fe1b...489
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå