Anonym bruker Skrevet 1. juni #1 Skrevet 1. juni Og ER så stressa! Dette er et kort med navn og bilde på, samt nøkkel til bygget. Det er en kommunal jobb, dermed nøkler til et bygg det vil koste utrolig mye å erstatte. Hva kan konsekvensene være? Er så stressa, er redd for å miste jobben rett og slett.. Anonymkode: 95553...439
Anonym bruker Skrevet 1. juni #2 Skrevet 1. juni Slapp helt av du mister selvsagt ikke jobben. Konsekvensene er nok ikke annet enn at du får beksjed om å passe bedre på neste gang Anonymkode: a8388...db0
Endaentil Skrevet 1. juni #3 Skrevet 1. juni Når hadde du det sist? Prøv å kjøle ned hodet og tenk tilbake. Hvor så du de sist? Hva gjorde du etter det? Osv. Sjekket bilen, under setene, ligger de igjen i garderoben, kontoret? Brukte du en annen veske, sekk, bag?
Anonym bruker Skrevet 1. juni #4 Skrevet 1. juni Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Og ER så stressa! Dette er et kort med navn og bilde på, samt nøkkel til bygget. Det er en kommunal jobb, dermed nøkler til et bygg det vil koste utrolig mye å erstatte. Hva kan konsekvensene være? Er så stressa, er redd for å miste jobben rett og slett.. Anonymkode: 95553...439 Meld fra, så sperrer de kortet Anonymkode: 8202a...415
Anonym bruker Skrevet 1. juni #5 Skrevet 1. juni Det koster da ikke mye å erstatte et nøkkelkort. Du må bare ringe og deaktivere det du har mistet. Anonymkode: cb4d1...0d3
Anonym bruker Skrevet 1. juni #6 Skrevet 1. juni Jeg er helt sikker på at du har en systemnøkkel til det kommunale bygget. Den kan skrus av. Dette går bra! Men du må melde fra til arbeidsgiver, tenk om noe skjer og du ikke har gitt beskjed! Anonymkode: d44fd...c17
Anonym bruker Skrevet 1. juni #7 Skrevet 1. juni Jeg har lett overalt, gått igjennom alt av vesker, klær, sko, ransaket bilen og gangen og badet; finner den overhodet ikke. Ja det er nok en systemnøkkel, samt et nøkkelkort med mulighet for å låse seg inn via det- som sikkert kan avregistreres, men er mer usikker på den nøkkelen. Tror ikke de kan «stenge» den av siden de fleste har samme type nøkkel.. GUD jeg er så håpløs, første gang i livet mitt jeg mister en jobbnøkkel også må det være NÅ, på mitt mest stressa med konfirmasjoner og reiser og blæh. Takk for svar alle, får satse på en forståelsesfull sjef, noe jeg ikke tør håpe for hardt på.. ts Anonymkode: 95553...439
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå