Anonym bruker Skrevet 1. juni #1 Skrevet 1. juni Syns det er ett nydelig navn og vet ikke om andre små som heter det. Hva synes dere? Anonymkode: f3554...018
Anonym bruker Skrevet 1. juni #2 Skrevet 1. juni Hva vi syns spiller da ingen rolle. Liker dere navnet så er det navnet det navnet dere skal gi babyen. Anonymkode: e6c98...2f2
Anonym bruker Skrevet 1. juni #3 Skrevet 1. juni Anonym bruker skrev (21 minutter siden): Syns det er ett nydelig navn og vet ikke om andre små som heter det. Hva synes dere? Anonymkode: f3554...018 Det er et fint og naturlig navn. Veldig bra. Anonymkode: a1362...e0e
Anonym bruker Skrevet 1. juni #4 Skrevet 1. juni Anonym bruker skrev (40 minutter siden): Syns det er ett nydelig navn og vet ikke om andre små som heter det. Hva synes dere? Anonymkode: f3554...018 Jeg liker det ikke. Men det spiller ingen rolle Anonymkode: f3393...059
Anonym bruker Skrevet 1. juni #6 Skrevet 1. juni Navnet mitt det☺️ liker det godt Anonymkode: 03926...fb9
Anonym bruker Skrevet 1. juni #9 Skrevet 1. juni Fint. Ikke for spesielt, ikke for vanlig. Anonymkode: 3f98c...12c
Anonym bruker Skrevet 1. juni #10 Skrevet 1. juni Fint med et jordnært navn som passer også når hun er voksen. Altfor mange jenter som får så sukkersøte navn som passer når de er små jenter med musefletter Anonymkode: 349cb...2df
Anonym bruker Skrevet 1. juni #11 Skrevet 1. juni Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Fint med et jordnært navn som passer også når hun er voksen. Altfor mange jenter som får så sukkersøte navn som passer når de er små jenter med musefletter Anonymkode: 349cb...2df Hvilke navn er det som kun passer for små jenter? Anonymkode: 28a07...b91
Anonym bruker Skrevet 1. juni #12 Skrevet 1. juni Jeg heter Linda, og det er det en hel del på min alder som gjør (født på 80-tallet). Kjenner ingen små. Jeg er glad i navnet mitt! Anonymkode: c11c9...1a4
Anonym bruker Skrevet 1. juni #13 Skrevet 1. juni Liker det. Og hun kommer sannsynligvis til å være alene om å hete det i sin klasse. Anonymkode: 83058...f35
Anonym bruker Skrevet 1. juni #14 Skrevet 1. juni Åttitallet klippekort på fire barnefedre og altfor mange tatoveringer. Anonymkode: 3c88d...954
Anonym bruker Skrevet 1. juni #15 Skrevet 1. juni Veldig fint, stødig og udollete navn! Anonymkode: 6c1c7...31a
Anonym bruker Skrevet 1. juni #16 Skrevet 1. juni Veldig greit navn. Gå for det, supert at noen velger utenfor topp-10! Anonymkode: f400a...0b0
Anonym bruker Skrevet 30. juni #17 Skrevet 30. juni Linda betyr "vakker" på spansk. Jeg liker navnet, og assosierer navnet med pene jenter. Det var populært i forrige århundre, da jeg var liten. Anonymkode: de9a4...8f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå