Anonym bruker Skrevet 1. juni #1 Skrevet 1. juni Jeg gjør det. Og det slo meg i dag, at det trenger jeg ikke. Anonymkode: 26e99...aa1
Anonym bruker Skrevet 1. juni #3 Skrevet 1. juni Når jeg bæsjer. Vil ikke at det skal lukte i stua. Anonymkode: 9acd0...9d0
Anonym bruker Skrevet 1. juni #4 Skrevet 1. juni Selvsagt. Lukt er jo ufyselig. Anonymkode: c8484...9a1
Anonym bruker Skrevet 1. juni #5 Skrevet 1. juni Er dette virkelig noe å diskutere? Anonymkode: 7253e...562
Anonym bruker Skrevet 1. juni #6 Skrevet 1. juni Anonym bruker skrev (41 minutter siden): Er dette virkelig noe å diskutere? Anonymkode: 7253e...562 Ja. Ellers hadde det ikke vært startet en tråd om det på et diskusjonsforum. Anonymkode: a32fe...d79
Anonym bruker Skrevet 1. juni #7 Skrevet 1. juni Anonym bruker skrev (55 minutter siden): Er dette virkelig noe å diskutere? Anonymkode: 7253e...562 Du står helt fritt til å hoppe over tråder som ikke interesserer deg Jeg må ha døren lukket, uansett. Tenker verken på lukt eller at andre kan komme inn, men noe er det som gjør at jeg ikke kan gjøre mitt for åpen dør. Anonymkode: 75278...cb1
Anonym bruker Skrevet 1. juni #8 Skrevet 1. juni Alltid, selv om lukt i stua ikke er noe problem. Hadde dodøra vendt mot stue eller kjøkken hadde jeg ikke kjøpt boligen 🙈 Anonymkode: 0ae8d...690
Anonym bruker Skrevet 1. juni #9 Skrevet 1. juni Ja. Fordi vi har varme på på badet, men ikke i gangen på utsiden. Om jeg sitter med åpen dør så blir det kaldt på badet. Anonymkode: 06835...dd0
Anonym bruker Skrevet 1. juni #10 Skrevet 1. juni Lukker alltid. Har mann som ikke gjør det, alene hjemme eller ei, og det oppleves som udelikat. Anonymkode: 1affd...7a7
Anonym bruker Skrevet 1. juni #12 Skrevet 1. juni Nei, gjør det ikke alltid selv om mann og barn er hjemme heller. Anonymkode: 82abe...fc4
Anonym bruker Skrevet 1. juni #13 Skrevet 1. juni Ja. Alltid. Føles rart å ha den åpen Anonymkode: 13a9f...035
Anonym bruker Skrevet 1. juni #14 Skrevet 1. juni Døren er alltid åpen om jeg er hjemme alene eller ikke. Med unntak da selvfølgelig hvis noen andre er på besøk her hjemme som ikke bor her Anonymkode: ae715...a77
Anonym bruker Skrevet 1. juni #15 Skrevet 1. juni Ja, jeg pleier det. Sikkert litt fordi det er en vane, men også fordi jeg vet aldri når et av barna og evt venner plutselig kommer. Anonymkode: f65a7...fb4
Anonym bruker Skrevet 1. juni #17 Skrevet 1. juni Nei, har hund så da blir det piping hvis jeg lukker den😂 Anonymkode: 5a7a2...36b
Anonym bruker Skrevet 1. juni #18 Skrevet 1. juni Ikke bare likker den, låser den også selv om jeg er aldri så mye alene hjemme 😆 Anonymkode: 2451d...1bd
Sommerkroppen 2029 Skrevet 2. juni #19 Skrevet 2. juni ja, fordi i vårt hus vet man aldri hvem som kommer på besøk. Ofte er det de som ringer på en gang og som kommer brasende inn, som plutselig står i ganga vår med fritt innsyn til badet 😄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå