Gå til innhold

Har du noen sorte sneakers du elsker?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 2.6.2025 den 1.46):

Nei, jeg kaller det dét enda. Kjenner ingen som sier "sneakers". Det sier ikke ungdommen i huset her heller. 

Anonymkode: 5a287...629

Men det er likevel det de er sortert som i nettbutikkene. 

Ikke treningssko og ikke pensko, men hverdagssko man ikke får vondt i ben og rygg av å gå med.

Spiller jo ingen rolle hva du kaller det når bransjen selv kaller det sneakers, da skjønte man automatisk hva hi mente.

Anonymkode: 3db51...065

Skrevet
Anonym bruker skrev (44 minutter siden):

Fnis 🤭av alt man skal prøve å fremstå bedre enn andre på. Er det en ryggmargsrefleks som gjør at du hele tiden bare må fremstå snobbete og høy på deg selv? Det er nok en stor sorg for alle her inne at vi ikke får vite hva slags sko DU har!

Anonymkode: 87b33...27d

Hahah! :D 

Men jeg har jo rett da. Det ER sketchers og hoka som er de store vinnerne her inne, akkurat som miss sixty og dr martens og andre vedtatte sannheter. Ingen vits å forsøke å overbevise om annet. Omverden har jo forsøkt i flere år, uten resultat.

Så sånn sett kan man jo godt si at det å forsøke å overbevise om annet, er å være enda mer høy på seg selv…

Anonymkode: 840f8...056

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Hahah! :D 

Men jeg har jo rett da. Det ER sketchers og hoka som er de store vinnerne her inne, akkurat som miss sixty og dr martens og andre vedtatte sannheter. Ingen vits å forsøke å overbevise om annet. Omverden har jo forsøkt i flere år, uten resultat.

Så sånn sett kan man jo godt si at det å forsøke å overbevise om annet, er å være enda mer høy på seg selv…

Fire (4) stk har svart Hoka eller Sketchers (særnavn skrives med stor bokstav) i denne tråden. Det var altså nok til at du ikke vil dele dine spesielle sneakers med damene på forumet. Det er virkelig rart, ser du ikke det? Man får jo inntrykk av at du har et stort behov for å fremstå unik og litt bedre. Det er morsomt, det er sko det er snakk om. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Fire (4) stk har svart Hoka eller Sketchers (særnavn skrives med stor bokstav) i denne tråden. Det var altså nok til at du ikke vil dele dine spesielle sneakers med damene på forumet. Det er virkelig rart, ser du ikke det? Man får jo inntrykk av at du har et stort behov for å fremstå unik og litt bedre. Det er morsomt, det er sko det er snakk om. 

Wow, skal si du tok av! Klarer du finne flere ting å angripe meg for med det samme? Fyr løs, du har åpenbart mye aggresjon og bitterhet å få ut…

Ja, jeg trodde det var morsom, du skrev fnis, jeg skrev haha. At du skulle jumpe på med og klore og bite, var jeg ikke forberedt på. Men det er kanskje også like selvfølgelig som miss sixty og hoka?

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Wow, skal si du tok av! Klarer du finne flere ting å angripe meg for med det samme? Fyr løs, du har åpenbart mye aggresjon og bitterhet å få ut…

Ja, jeg trodde det var morsom, du skrev fnis, jeg skrev haha. At du skulle jumpe på med og klore og bite, var jeg ikke forberedt på. Men det er kanskje også like selvfølgelig som miss sixty og hoka?

Jepp, det er nok jeg som tar av 😉

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Du fikk endelig litt sårt etterlengtet oppmerksomhet i det minste.

Anonymkode: 0c7cf...2cc

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jepp, det er nok jeg som tar av 😉

Skjønner nå hvor du vil med blunketegnene dine, ja…

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

?

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

🎯

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Miss Sixty? Har du noe nyere referanser som ikke er 25 år gamle?

Anonymkode: b0a1f...f95

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Miss Sixty? Har du noe nyere referanser som ikke er 25 år gamle?

Ja, jeg så nettopp en her for leden. Skal se om jeg finner den…

Anonym bruker skrev (På 3.6.2025 den 18.01):

Ahem, miss sixty, jeg bare nevner det.

Anonymkode: 6c512...ca9

Anonym bruker skrev (På 3.4.2025 den 20.07):

Miss Sixty! ❤️ Og g-streng! Åh, det var fine tider det.

Anonymkode: 4397a...660

Anonym bruker skrev (På 15.3.2025 den 22.04):

Miss sixty ❤️ 

Anonymkode: 264f6...272

Anonym bruker skrev (På 16.1.2025 den 17.44):

Åh, den moten var så fin. ❤️ Miss sixty og g-string til langt opp på ryggen.

Anonymkode: 184e9...8a9

Fra ulike tråder. Klikk på sitatet, så kommer dere til trådene. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Folk som mimrer om noe er ikke det samme som at det brukes i dag...

Så spør igjen har du noe nyrere referanser enn 25 år gamle til det HI spør om i tråden her?

Skrevet
Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Poenget var vel at referansen din til Miss Sixty ikke er særlig relevant i en tråd om sneakers i 2025. 

Men hva vet jeg, som verken har Hoka eller Sketchers. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Folk som mimrer om noe er ikke det samme som at det brukes i dag...

Så spør igjen har du noe nyrere referanser enn 25 år gamle til det HI spør om i tråden her?

Nei nei, noen av disse var tydeligvis mennesker som bruker disse i dag. Men å gå inn for å sitere alle, det gidder jeg virkelig ikke. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Poenget var vel at referansen din til Miss Sixty ikke er særlig relevant i en tråd om sneakers i 2025. 

Men hva vet jeg, som verken har Hoka eller Sketchers. 

Nettopp, hva vet vel du.

Skrevet
Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Nei nei, noen av disse var tydeligvis mennesker som bruker disse i dag. Men å gå inn for å sitere alle, det gidder jeg virkelig ikke. 

Nei, det var ikke det. Det var mennesker som mimret. Det er ikke rart at du misforstår så mye når du ikke klarer å tolke noe som helst. 

Men dine svarte sneakers, se, dem røper du ikke til hokagjengen😂

Skrevet
Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

Men dine svarte sneakers, se, dem røper du ikke til hokagjengen😂

Korrekt, og ikke til dere andre heller. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (46 minutter siden):

Korrekt, og ikke til dere andre heller. 

Du er bare for å ødelegge tråden til hi da. Merkelig at et uskyldig spørsmål om sko fra hi gjør deg så snurt og opprørt.

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Fnis 🤭av alt man skal prøve å fremstå bedre enn andre på. Er det en ryggmargsrefleks som gjør at du hele tiden bare må fremstå snobbete og høy på deg selv? Det er nok en stor sorg for alle her inne at vi ikke får vite hva slags sko DU har!

Om man skal søke så på nett, for eksempel, brukes sneakers, så jo, de aller fleste under 80 bruker betegnelsen. Fritidssko er i mine øyne noe helt annet. 

Jeg har disse https://www.careofcarl.no/no/adidas-originals-campus-sneaker-black?

Nei

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Nei

Nei hva?

Skrevet

Synes disse svarte New Balance er veldig gode

IMG_7725.jpeg

Skrevet

Jeg har et par fra Ecco som jeg liker godt. De ser helt vanlige ut, men har mesh foran i stedet for tett stoff, så de er litt mindre varme enn de fleste sko av denne typen. 

Jeg klarer ikke å finne bilde på nett, men jeg kjøpte dem ganske nylig, så de er sikkert tilgjengelig i mange butikker.

Anonymkode: b3942...58b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...