Anonym bruker Skrevet 31. mai #26 Skrevet 31. mai Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg savner han. Kan jeg gjenoppta kontakten på et vennskapelig plan nå, to år etter? Er det mulig å komme tilbake dit vi var, men ikke med noe forhold i tankene? HI Anonymkode: 1b913...3cc Nei, ikke når du egentlig ikke vil ha vennskap. Anonymkode: 16320...15d
Anonym bruker Skrevet 31. mai #27 Skrevet 31. mai Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Nei, ikke når du egentlig ikke vil ha vennskap. Anonymkode: 16320...15d Jo, bedre det enn ingenting…? HI Anonymkode: 1b913...3cc
Anonym bruker Skrevet 31. mai #28 Skrevet 31. mai Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jo, bedre det enn ingenting…? HI Anonymkode: 1b913...3cc Bedre for hvem? Anonymkode: 16320...15d
Anonym bruker Skrevet 31. mai #29 Skrevet 31. mai Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Bedre for hvem? Anonymkode: 16320...15d Kanskje oss begge? Vi hadde det begge fint. HI Anonymkode: 1b913...3cc
Anonym bruker Skrevet 31. mai #30 Skrevet 31. mai Anonym bruker skrev (46 minutter siden): Kanskje oss begge? Vi hadde det begge fint. HI Anonymkode: 1b913...3cc Det var jo han som trakk seg unna, hva får deg til å tro at han vil ha kontakt igjen? Anonymkode: 15fe7...4ce
Anonym bruker Skrevet 31. mai #31 Skrevet 31. mai Anonym bruker skrev (1 time siden): Kanskje oss begge? Vi hadde det begge fint. HI Anonymkode: 1b913...3cc Mannen din må jo ha det helt fantastisk med en sånn kone som deg. For ikke å snakke om ungene. Å, for en glede, med en kone og en mor som er så oppslukt i sine egne forelskelser at hun bruker tiden på det, i stedet for på sin familie. Anonymkode: 26f25...11e
Anonym bruker Skrevet 1. juni #32 Skrevet 1. juni Anonym bruker skrev (8 timer siden): Det var jo han som trakk seg unna, hva får deg til å tro at han vil ha kontakt igjen? Anonymkode: 15fe7...4ce Han trakk seg unna fordi han ble overrasket og skremt over at hans tilnærming til meg førte til følelser han ikke kunne gjengjelde, og av respekt for dette sluttet han å be meg ut, muligens? Som skrevet tidligere, det var han som tok nær sagt alt initiativ. Anonym bruker skrev (8 timer siden): Mannen din må jo ha det helt fantastisk med en sånn kone som deg. For ikke å snakke om ungene. Å, for en glede, med en kone og en mor som er så oppslukt i sine egne forelskelser at hun bruker tiden på det, i stedet for på sin familie. Anonymkode: 26f25...11e Som skrevet tidligere i tråden, vi er skilt. HI Anonymkode: 1b913...3cc
Superdolly Skrevet 1. juni #33 Skrevet 1. juni Jeg tenker at du skal la dette ligge nå. Både av respekt for ham, men mest for din egen skyld. Uansett hvor mye han var "på" og uansett hva du trodde at han følte og mente, så ønsket han ikke noe forhold til deg. Og hvis det er som du tror, at han ble overrasket og overveldet over dine følelser og derfor trakk seg unna, så vil han ikke bli noe mindre overrasket eller overveldet dersom du nå tar kontakt igjen. Muligens vil han bli litt skremt. Du virker hekta på denne mannen. Det er selvsagt mulig at du savner ham for den han er, men etter to år kan det vel også være like mye fantasiene om hvor bra dere hadde det sammen og hvor fantastisk han er, du savner. Et drømmebilde. Uansett om det er slik eller sånn, han ville ikke ha noe forhold til deg den gangen. Sjansen er veldig stor for at han ikke vil det nå heller. Vi som ikke kjenner noen av dere kan bare spekulere i hvorfor, men faktum gjenstår: Hadde han villet være i et forhold med deg, hadde han gjort noe med det. Så for din egen skyld, la det ligge og prøv å glemme ham. Ikke gå rundt og drøm og fantaser om ham. Hver gang tanken på ham dukker opp, så si til deg selv at nei, han vil ikke ha deg. Du skal glemme ham. Kom deg over det.
Anonym bruker Skrevet 1. juni #34 Skrevet 1. juni Anonym bruker skrev (8 timer siden): Som skrevet tidligere i tråden, vi er skilt. HI Anonymkode: 1b913...3cc Du har ikke skrevet det, nei. Det endrer jo hele greia. Når var det dere ble skilt, og når var det du buste ut med følelsene dine? Anonymkode: 26f25...11e
Anonym bruker Skrevet 1. juni #35 Skrevet 1. juni Folk skriver så stygt til deg her, HI. Leit at et anonymforum får frem så dømmende sider av folk. Det høres jo rart ut! Altså at han ville være med deg så mye og intenst. Jeg hadde tolket det som at han var interessert. Jeg tenker at han kanskje VAR interessert, men siden han var «nærmest ukysset» så kan det hende han ble veldig redd når det ble ekte. Kanskje han var impotent eller hadde noe annet han skammet seg over. Om du har lyst å kontakte han igjen synes jeg du skal det. Tenk om han egentlig ønsket et forhold men ble redd Anonymkode: 596a8...7aa
Anonym bruker Skrevet 1. juni #36 Skrevet 1. juni Anonym bruker skrev (2 timer siden): Du har ikke skrevet det, nei. Det endrer jo hele greia. Når var det dere ble skilt, og når var det du buste ut med følelsene dine? Anonymkode: 26f25...11e Jeg endrer ingenting, nei. Dette skrev jeg i svar #7: «Forholdet mitt hjemme var allerede dårlig, jeg var på vei ut uansett. Og ja, jeg hadde lett tatt han her i bytte mot min eksmann.» Fint om du leser gjennom svarene før du kaster deg over tastaturet og dømmer andre. HI Anonymkode: 1b913...3cc
Anonym bruker Skrevet 1. juni #37 Skrevet 1. juni Superdolly skrev (3 timer siden): Jeg tenker at du skal la dette ligge nå. Både av respekt for ham, men mest for din egen skyld. Uansett hvor mye han var "på" og uansett hva du trodde at han følte og mente, så ønsket han ikke noe forhold til deg. Og hvis det er som du tror, at han ble overrasket og overveldet over dine følelser og derfor trakk seg unna, så vil han ikke bli noe mindre overrasket eller overveldet dersom du nå tar kontakt igjen. Muligens vil han bli litt skremt. Du virker hekta på denne mannen. Det er selvsagt mulig at du savner ham for den han er, men etter to år kan det vel også være like mye fantasiene om hvor bra dere hadde det sammen og hvor fantastisk han er, du savner. Et drømmebilde. Uansett om det er slik eller sånn, han ville ikke ha noe forhold til deg den gangen. Sjansen er veldig stor for at han ikke vil det nå heller. Vi som ikke kjenner noen av dere kan bare spekulere i hvorfor, men faktum gjenstår: Hadde han villet være i et forhold med deg, hadde han gjort noe med det. Så for din egen skyld, la det ligge og prøv å glemme ham. Ikke gå rundt og drøm og fantaser om ham. Hver gang tanken på ham dukker opp, så si til deg selv at nei, han vil ikke ha deg. Du skal glemme ham. Kom deg over det. Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive et fornuftig svar. Grunnen til at jeg søker råd er at jeg skal på jobbreise til han igjen, han vet jeg kommer, og det blir kleint uansett. Bør jeg møte han, snakke med han? Vi hang sammen døgnet rundt sist, hva nå? Og så har jeg savnet han i to år, jeg ønsker jo å ha han i livet mitt. Jeg syns det er vanskelig. HI Anonymkode: 1b913...3cc
Anonym bruker Skrevet 1. juni #38 Skrevet 1. juni Anonym bruker skrev (1 time siden): Folk skriver så stygt til deg her, HI. Leit at et anonymforum får frem så dømmende sider av folk. Det høres jo rart ut! Altså at han ville være med deg så mye og intenst. Jeg hadde tolket det som at han var interessert. Jeg tenker at han kanskje VAR interessert, men siden han var «nærmest ukysset» så kan det hende han ble veldig redd når det ble ekte. Kanskje han var impotent eller hadde noe annet han skammet seg over. Om du har lyst å kontakte han igjen synes jeg du skal det. Tenk om han egentlig ønsket et forhold men ble redd Anonymkode: 596a8...7aa Ååå! Takk. Jeg har jo tenkt dette selv. Som beskrevet er jeg voksen, og jeg har levd før. Jeg kjenner igjen når noen liker meg litt mer enn som en venn, og jeg kan ikke tro at han ikke gjorde det slik han oppførte seg. Men fakta er jo det at han trakk seg da jeg sa hvordan jeg hadde det - ingenting kan endre det. Det blir rart å møte han igjen snart. HI Anonymkode: 1b913...3cc
Anonym bruker Skrevet 1. juni #39 Skrevet 1. juni Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Jeg endrer ingenting, nei. Dette skrev jeg i svar #7: «Forholdet mitt hjemme var allerede dårlig, jeg var på vei ut uansett. Og ja, jeg hadde lett tatt han her i bytte mot min eksmann.» Fint om du leser gjennom svarene før du kaster deg over tastaturet og dømmer andre. HI Anonymkode: 1b913...3cc Det er noe helt annet. Og jo, det endrer alt. Anonymkode: 26f25...11e
Anonym bruker Skrevet 1. juni #40 Skrevet 1. juni Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Det er noe helt annet. Og jo, det endrer alt. Anonymkode: 26f25...11e Hva endrer det? Jeg skrev det tidlig i tråden. At du ikke fikk det med deg kan ikke jeg noe for. HI Anonymkode: 1b913...3cc
Anonym bruker Skrevet 1. juni #41 Skrevet 1. juni Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Hva endrer det? Jeg skrev det tidlig i tråden. At du ikke fikk det med deg kan ikke jeg noe for. HI Anonymkode: 1b913...3cc Nei, du gjorde ikke det. Og jeg gidder ikke krangle. Anonymkode: 26f25...11e
Anonym bruker Skrevet 1. juni #42 Skrevet 1. juni Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Nei, du gjorde ikke det. Og jeg gidder ikke krangle. Anonymkode: 26f25...11e Hun skrev at han var eksmann da, ikke så veldig vanskelig å skjønne. Anonymkode: 16320...15d
Anonym bruker Skrevet 1. juni #43 Skrevet 1. juni Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Nei, du gjorde ikke det. Og jeg gidder ikke krangle. Anonymkode: 26f25...11e Klart du ikke gidder å krangle, det kom helt klart frem at hi nå er skilt. Anonymkode: 15fe7...4ce
Anonym bruker Skrevet 1. juni #44 Skrevet 1. juni Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Hun skrev at han var eksmann da, ikke så veldig vanskelig å skjønne. Anonymkode: 16320...15d Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Klart du ikke gidder å krangle, det kom helt klart frem at hi nå er skilt. Anonymkode: 15fe7...4ce Så bra, da kan dere ta over. Anonymkode: 26f25...11e
Anonym bruker Skrevet 1. juni #45 Skrevet 1. juni Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Så bra, da kan dere ta over. Anonymkode: 26f25...11e Furteguri 😂 Anonymkode: 16320...15d
Anonym bruker Skrevet 1. juni #46 Skrevet 1. juni Anonym bruker skrev (På 31.5.2025 den 16.13): For et par år siden møtte jeg en mann gjennom jobben. Jeg var gift, to barn, hus, hund, båt. Men forholdet mitt gikk dårlig. Denne mannen var ved første øyekast ikke noe spesielt å se på, han var overvektig og flasset, var keitete og litt rar. Men det var noe der. Siden jeg var langt unna hjemme i jobbsammenheng, hang vi mye sammen. Det ble etterhvert nesten døgnet rundt. Det var dype, gode samtaler, men ingenting seksuelt. Jeg falt etterhvert for ham, og fortalte det. Han ble overrasket og sa det ikke var hans hans intensjon og at han kun så på meg som en venn. Det ville aldri skje noe mellom oss. Men jeg klarer ikke å glemme han. Hvordan kunne jeg falle sånn for en overvektig rar liten mann? Han var overhodet ikke min type, men følelsene jeg fikk var så enormt sterke. Jeg klarer ikke å glemme han. Hvorfor oppførte han seg som om jeg var hans sjelevenn? Hvorfor satt vi i bilen hans og snakket til kl 3 på natta hvis han ikke hadde følelser for meg? Jeg forstår ikke…. Anonymkode: 1b913...3cc Kanskje han var homofil og så på deg som sin beste venn? Anonymkode: 116f6...2d1
Anonym bruker Skrevet 1. juni #47 Skrevet 1. juni Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Furteguri 😂 Anonymkode: 16320...15d Hele forrige side sto det om utroskap uten at HI reagerte, og HI skrev at hun var på vei ut av forholdet. Er først på denne siden her at hun har plutselig vært skilt hele tiden. Så hvem er furt, liksom? Ikke meg som lever i dette dramaet her… Anonymkode: 26f25...11e
Anonym bruker Skrevet 1. juni #48 Skrevet 1. juni Anonym bruker skrev (31 minutter siden): Så bra, da kan dere ta over. Anonymkode: 26f25...11e Supert! Anonymkode: 15fe7...4ce
Anonym bruker Skrevet 1. juni #49 Skrevet 1. juni Anonym bruker skrev (1 time siden): Kanskje han var homofil og så på deg som sin beste venn? Anonymkode: 116f6...2d1 Nei, han var ikke homofil. HI Anonymkode: 1b913...3cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå