Anonym bruker Skrevet 31. mai #1 Skrevet 31. mai For et par år siden møtte jeg en mann gjennom jobben. Jeg var gift, to barn, hus, hund, båt. Men forholdet mitt gikk dårlig. Denne mannen var ved første øyekast ikke noe spesielt å se på, han var overvektig og flasset, var keitete og litt rar. Men det var noe der. Siden jeg var langt unna hjemme i jobbsammenheng, hang vi mye sammen. Det ble etterhvert nesten døgnet rundt. Det var dype, gode samtaler, men ingenting seksuelt. Jeg falt etterhvert for ham, og fortalte det. Han ble overrasket og sa det ikke var hans hans intensjon og at han kun så på meg som en venn. Det ville aldri skje noe mellom oss. Men jeg klarer ikke å glemme han. Hvordan kunne jeg falle sånn for en overvektig rar liten mann? Han var overhodet ikke min type, men følelsene jeg fikk var så enormt sterke. Jeg klarer ikke å glemme han. Hvorfor oppførte han seg som om jeg var hans sjelevenn? Hvorfor satt vi i bilen hans og snakket til kl 3 på natta hvis han ikke hadde følelser for meg? Jeg forstår ikke…. Anonymkode: 1b913...3cc
Anonym bruker Skrevet 31. mai #2 Skrevet 31. mai Hva han ville med deg? Måtte han "ville" noe med deg da? Dere var to mennesker som møttes pga jobb, fikk en god tone og hadde det hyggelig sammen på akkurat det nivået. Han var i tillegg en fornuftig og ordentlig fyr som ikke var interessert i et forhold , men syntes det var hyggelig med selskap og noen å snakke med / gjøre ting sammen med på jobb-tur. Utenom det ville han ikke noe med deg. Gode samtaler med folk er kjempe kjekt og gull verdt. Anonymkode: 72f4b...53f
Anonym bruker Skrevet 31. mai #3 Skrevet 31. mai Ikke alle menn som er keen på utro damer som ikke en gang liker de. «Han var feit og ekkel og han flasset, buhu, hvorfor ville han ikke ha meg? Alle menn burde jo være helt i skyene takknemlig hvis jeg, en kvinne, vil ha han!» Du har et forkastelig syn på menn - og et sinnsykt overdrevet syn på deg selv. For alt du vet har han et harem med deilige 19-åringer, og satt bare og snakket med deg til langt på natt fordi han likte å ha en kvinne med andre interesser enn sminke og tyggegummi, Anonymkode: 26f25...11e
Anonym bruker Skrevet 31. mai #4 Skrevet 31. mai Oh. Ser dette ble tolket feil - min feil, sikkert jeg som forklarte upresist. Jeg er langtfra noe kupp selv, hvis dere tolket det dit. Jeg er helt ok både utseendemessig og jobbmessig. Jeg er midt i livet og har opplevd både gode og dårlige dager. Men. Jeg har aldri opplevd at mann har «approachet» meg på den måten. Aldri. Og jeg har faktisk blitt sjekket opp et par ganger før. Han var så intens. Ville ha meg med hit og dit. Spanderte, holdt døren, ventet på meg på togstasjonen for å ta samme tog som meg, kom løpende etter meg for å gå sammen hjem. Vi satt i timesvis tett på en benk i byen og snakket og matet småfugler. Han ga meg lange blikk under møter på jobben. Blant annet. Og nei, han er virkelig ikke typen som har et harem av 19-åringer. Han hadde knapt kysset en dame i sitt liv. Det hele var bare så intenst, og da jeg ga etter og fortalte at jeg hadde utviklet følelser for han, ble han overrasket og nesten skremt. Han sa det aldri kunne bli han og meg, og så hørte jeg ingenting igjen. Selv to år etter er jeg fremdeles i villrede og forvirret. Jeg vet jeg må gå videre, men jeg klarer ikke uten en forklaring på hva som skjedde. HI Anonymkode: 1b913...3cc
Anonym bruker Skrevet 31. mai #5 Skrevet 31. mai Han trakk seg unna fordi du er gift og har følelser han ikke kan gjenglede. Og han ville ha et vennskap med deg, man kan ha super kjemi selv om man ikke er betatt. Anonymkode: 15fe7...4ce
Anonym bruker Skrevet 31. mai #6 Skrevet 31. mai Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Oh. Ser dette ble tolket feil - min feil, sikkert jeg som forklarte upresist. Jeg er langtfra noe kupp selv, hvis dere tolket det dit. Jeg er helt ok både utseendemessig og jobbmessig. Jeg er midt i livet og har opplevd både gode og dårlige dager. Men. Jeg har aldri opplevd at mann har «approachet» meg på den måten. Aldri. Og jeg har faktisk blitt sjekket opp et par ganger før. Han var så intens. Ville ha meg med hit og dit. Spanderte, holdt døren, ventet på meg på togstasjonen for å ta samme tog som meg, kom løpende etter meg for å gå sammen hjem. Vi satt i timesvis tett på en benk i byen og snakket og matet småfugler. Han ga meg lange blikk under møter på jobben. Blant annet. Og nei, han er virkelig ikke typen som har et harem av 19-åringer. Han hadde knapt kysset en dame i sitt liv. Det hele var bare så intenst, og da jeg ga etter og fortalte at jeg hadde utviklet følelser for han, ble han overrasket og nesten skremt. Han sa det aldri kunne bli han og meg, og så hørte jeg ingenting igjen. Selv to år etter er jeg fremdeles i villrede og forvirret. Jeg vet jeg må gå videre, men jeg klarer ikke uten en forklaring på hva som skjedde. HI Anonymkode: 1b913...3cc Neivel, men det virker som du ikke tror at utroskap er årsak nok i seg selv. Hva skulle han med deg? Være din lille lekegutt? Skulle du forlate din mann og være utro mot han her i stedet? Du oppførte deg forkastelig, det er ikke rart han ikke ville noe mer med deg. Anonymkode: 26f25...11e
Anonym bruker Skrevet 31. mai #7 Skrevet 31. mai Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Neivel, men det virker som du ikke tror at utroskap er årsak nok i seg selv. Hva skulle han med deg? Være din lille lekegutt? Skulle du forlate din mann og være utro mot han her i stedet? Du oppførte deg forkastelig, det er ikke rart han ikke ville noe mer med deg. Anonymkode: 26f25...11e Det var han som la opp til ALT vi fant på sammen. Jeg rakk aldri å spørre han, for før vi dro hvert til vårt, hadde han et forslag til noe vi kunne gjøre senere eller dagen etter. Han lekte med meg. Forholdet mitt hjemme var allerede dårlig, jeg var på vei ut uansett. Og ja, jeg hadde lett tatt han her i bytte mot min eksmann. Det var det jeg så for meg kom til å bli utfallet. Men vi gjorde aldri noe fysisk, jeg brukte alle mine krefter på å stå imot. HI Anonymkode: 1b913...3cc
Anonym bruker Skrevet 31. mai #8 Skrevet 31. mai Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Det var han som la opp til ALT vi fant på sammen. Jeg rakk aldri å spørre han, for før vi dro hvert til vårt, hadde han et forslag til noe vi kunne gjøre senere eller dagen etter. Han lekte med meg. Forholdet mitt hjemme var allerede dårlig, jeg var på vei ut uansett. Og ja, jeg hadde lett tatt han her i bytte mot min eksmann. Det var det jeg så for meg kom til å bli utfallet. Men vi gjorde aldri noe fysisk, jeg brukte alle mine krefter på å stå imot. HI Anonymkode: 1b913...3cc Han lekte slett ikke med deg. Og nei, jeg spurte ikke hva DU ville gjort, men hva HAN ville hatt. Du fremstår jo helt på viddene her jo, og klarer ikke se noen andre enn deg selv. Anonymkode: 26f25...11e
Anonym bruker Skrevet 31. mai #9 Skrevet 31. mai Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Han lekte slett ikke med deg. Og nei, jeg spurte ikke hva DU ville gjort, men hva HAN ville hatt. Du fremstår jo helt på viddene her jo, og klarer ikke se noen andre enn deg selv. Anonymkode: 26f25...11e Men det er jo det jeg lurer på jeg og. Hva ville han med meg? Hvorfor var han så intens flørtende og «på» meg? Jeg fikk ikke en dag for meg selv uten at han ville ta meg med på kino / dra på fisketur / spise ute / gå tur / dra på museum / fyll inn hva som helst. Hva ville han oppnå? Og forstod han ikke selv hvordan hans oppførsel kunne misforstås? HI Anonymkode: 1b913...3cc
Anonym bruker Skrevet 31. mai #10 Skrevet 31. mai Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Men det er jo det jeg lurer på jeg og. Hva ville han med meg? Hvorfor var han så intens flørtende og «på» meg? Jeg fikk ikke en dag for meg selv uten at han ville ta meg med på kino / dra på fisketur / spise ute / gå tur / dra på museum / fyll inn hva som helst. Hva ville han oppnå? Og forstod han ikke selv hvordan hans oppførsel kunne misforstås? HI Anonymkode: 1b913...3cc Du får spørre noen andre. Anonymkode: 26f25...11e
Anonym bruker Skrevet 31. mai #11 Skrevet 31. mai Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Men det er jo det jeg lurer på jeg og. Hva ville han med meg? Hvorfor var han så intens flørtende og «på» meg? Jeg fikk ikke en dag for meg selv uten at han ville ta meg med på kino / dra på fisketur / spise ute / gå tur / dra på museum / fyll inn hva som helst. Hva ville han oppnå? Og forstod han ikke selv hvordan hans oppførsel kunne misforstås? HI Anonymkode: 1b913...3cc Jeg svarte deg over, men det var visst ikke interessant. Ingen her kan vite hva han ville oppnå. Det som er sikkert er at han ikke ønsket et forhold med deg. Anonymkode: 15fe7...4ce
Anonym bruker Skrevet 31. mai #12 Skrevet 31. mai Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Jeg svarte deg over, men det var visst ikke interessant. Ingen her kan vite hva han ville oppnå. Det som er sikkert er at han ikke ønsket et forhold med deg. Anonymkode: 15fe7...4ce Joda, jeg tar imot alle svar med takk. Jeg bare valgte å svare noen andre først - ingen grunn til å ta på vei for det. Det var bare måten han la opp til «vennskap» på. Det lignet ikke noe annet «vennskap» jeg har vært borti før. Det var ren flørt. Hvordan forklarer man ellers alt jeg listet opp over? HI Anonymkode: 1b913...3cc
Anonym bruker Skrevet 31. mai #13 Skrevet 31. mai Du bare syns det er rart at HAN ikke ville ha deg. Du vil ikke ha han på ekte ! Du vil bare at han skal like deg. Kanskje han følte han kunne slappe av med deg siden du faktisk er opptatt Anonymkode: 5a79a...b17
Anonym bruker Skrevet 31. mai #14 Skrevet 31. mai Han likte deg, ville ha deg til venn, kanskje til og med bestevenn. Men han var ikke interessert i deg som kjæreste, han tente ikke på deg. For alt jeg vet er han kanskje homofil? Du var etablert og gift, altså ikke interessant som elskerinne eller partner. Det er da ikke så vanskelig å forstå. Du fremstår som veldig innbilsk i forholdet til en mann du tydlig så ned på pga utseende hans. Du var helt sikker på at han var interessert i deg og nærmest skulle bli takknemlig for at flotte du falt for rare og mindre pene han 🙈 Anonymkode: 202aa...444
Anonym bruker Skrevet 31. mai #15 Skrevet 31. mai Anonym bruker skrev (1 time siden): Du bare syns det er rart at HAN ikke ville ha deg. Du vil ikke ha han på ekte ! Du vil bare at han skal like deg. Kanskje han følte han kunne slappe av med deg siden du faktisk er opptatt Anonymkode: 5a79a...b17 Jo. Jeg likte han på ekte. Hvorfor er det så vanskelig å forstå? Og til deg under. Nei, virkelig ikke. Jeg likte han på ekte. Til å begynne med så jeg han som overvektig, full av flass, og generelt ikke som en attraktiv mann, men etter å ha blitt kjent med han som person, endret alt det seg. Han ble nydelig. Jeg så de klare blå øynene, jeg så hendene, jeg så det vakre ved han. HI Anonym bruker skrev (1 time siden): Du fremstår som veldig innbilsk i forholdet til en mann du tydlig så ned på pga utseende hans. Du var helt sikker på at han var interessert i deg og nærmest skulle bli takknemlig for at flotte du falt for rare og mindre pene han 🙈 Anonymkode: 1b913...3cc
Anonym bruker Skrevet 31. mai #16 Skrevet 31. mai Jaja 2 år er gått. Han driter i deg Anonymkode: 5a79a...b17
Anonym bruker Skrevet 31. mai #17 Skrevet 31. mai Anonym bruker skrev (4 timer siden): «Han var feit og ekkel og han flasset, buhu, hvorfor ville han ikke ha meg? Alle menn burde jo være helt i skyene takknemlig hvis jeg, en kvinne, vil ha han!» Du har et forkastelig syn på menn - og et sinnsykt overdrevet syn på deg selv. Akkurat det tenkte jeg og. Anonymkode: 16320...15d
Anonym bruker Skrevet 31. mai #18 Skrevet 31. mai Anonym bruker skrev (4 timer siden): Men det er jo det jeg lurer på jeg og. Hva ville han med meg? Hvorfor var han så intens flørtende og «på» meg? Jeg fikk ikke en dag for meg selv uten at han ville ta meg med på kino / dra på fisketur / spise ute / gå tur / dra på museum / fyll inn hva som helst. Hva ville han oppnå? Og forstod han ikke selv hvordan hans oppførsel kunne misforstås? HI Anonymkode: 1b913...3cc Han var jo ikke intens førtende og på deg, da hadde han jo ikke blitt overrasket når du sa du falt for han. Han ville være din venn, dere klikket som personer, men på et vennskaplig plan for han. Anonymkode: 16320...15d
Anonym bruker Skrevet 31. mai #19 Skrevet 31. mai Anonym bruker skrev (21 minutter siden): Akkurat det tenkte jeg og. Anonymkode: 16320...15d Nei. Det har jeg virkelig ikke. HI Anonymkode: 1b913...3cc
Anonym bruker Skrevet 31. mai #20 Skrevet 31. mai Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Han var jo ikke intens førtende og på deg, da hadde han jo ikke blitt overrasket når du sa du falt for han. Han ville være din venn, dere klikket som personer, men på et vennskaplig plan for han. Anonymkode: 16320...15d Så hvis en mann ringer deg og tekster deg til alle døgnets tider, ber deg med hit og dit hver eneste dag, spanderer mat og drikke omgis, sitter med deg på en benk i fem timer, blir sittende i bilen til kl 3 på natta, tilbyr seg å gjøre tjenester, forteller om familien og sine innerste drømmer og hemmelighet, så er det starten på et helt ordinært vennskap? HI Anonymkode: 1b913...3cc
Anonym bruker Skrevet 31. mai #21 Skrevet 31. mai Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Så hvis en mann ringer deg og tekster deg til alle døgnets tider, ber deg med hit og dit hver eneste dag, spanderer mat og drikke omgis, sitter med deg på en benk i fem timer, blir sittende i bilen til kl 3 på natta, tilbyr seg å gjøre tjenester, forteller om familien og sine innerste drømmer og hemmelighet, så er det starten på et helt ordinært vennskap? HI Anonymkode: 1b913...3cc Ja, jeg gar en kompis som jeg hadde det sånn med i starten. Han er absolutt attraktiv men vi har aldri vært interessert i hverandre på den måten. Anonymkode: 2cca9...d74
Anonym bruker Skrevet 31. mai #22 Skrevet 31. mai Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Så hvis en mann ringer deg og tekster deg til alle døgnets tider, ber deg med hit og dit hver eneste dag, spanderer mat og drikke omgis, sitter med deg på en benk i fem timer, blir sittende i bilen til kl 3 på natta, tilbyr seg å gjøre tjenester, forteller om familien og sine innerste drømmer og hemmelighet, så er det starten på et helt ordinært vennskap? HI Anonymkode: 1b913...3cc Det var jo tydelig det i dette tilfellet. Han trodde kanskje at du var «trygg» side du var i forhold. Anonymkode: 15fe7...4ce
Anonym bruker Skrevet 31. mai #23 Skrevet 31. mai Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Det var jo tydelig det i dette tilfellet. Han trodde kanskje at du var «trygg» side du var i forhold. Anonymkode: 15fe7...4ce Samme som jeg sa Anonymkode: 5a79a...b17
Anonym bruker Skrevet 31. mai #24 Skrevet 31. mai Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Så hvis en mann ringer deg og tekster deg til alle døgnets tider, ber deg med hit og dit hver eneste dag, spanderer mat og drikke omgis, sitter med deg på en benk i fem timer, blir sittende i bilen til kl 3 på natta, tilbyr seg å gjøre tjenester, forteller om familien og sine innerste drømmer og hemmelighet, så er det starten på et helt ordinært vennskap? HI Anonymkode: 1b913...3cc Hvorfor gidde å bry seg? Han vil ikke ha deg ! Anonymkode: 5a79a...b17
Anonym bruker Skrevet 31. mai #25 Skrevet 31. mai Jeg savner han. Kan jeg gjenoppta kontakten på et vennskapelig plan nå, to år etter? Er det mulig å komme tilbake dit vi var, men ikke med noe forhold i tankene? HI Anonymkode: 1b913...3cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå