Anonym bruker Skrevet 31. mai #1 Skrevet 31. mai Jeg satte i bilen med samboer og ventet på en av ungene. Han sitter og blar igjennom facebook og ser en kjendis fra et tv program hvorpå han uttrykker "hun er faenmeg fin ass". Han har kommentert før at noen ser bra ut eller har fin kjole osv, og jeg har ikke sagt noe til det. Men måten han sa dette på satt ikke helt riktig med meg. Så jeg snudde meg til han og sa "faenmeg fin faktisk"? Og der begynte krangelen. Han ble alvorlig irritert for at jeg reagerte på dette da han ikke hadde gjort noe som helst galt. Jeg forklarte at jeg trenger jo ikke å vite hvem han syns er fin og ikke, det kan har jo heller ta med gutta på guttekveld helt ærlig. Da begynte han å kjefte og smelle at dette kom han garantert til å gjøre oftere nå bare fordi, og jeg var urimelig som synes dette var et så stort problem! Måtte si her er det jo du som lager problemet, jeg spør deg bare om du kan la være å kommentere på andre kvinner når jeg er tilstede. Da kom datteren hans inn i bilen, og han snudde seg og sa til henne "nå var du faenmeg fin". (hun skulle i bursdag og har pynta seg) Etter han hadde kjørt henne dit hun skulle spurte jeg han om det føltes godt å gi meg det stikket der, hvorpå han svart jepp. Sa videre at denne oppførselen er for meg et stort rødt flagg, nå handler det ikke lengre om at du kommentere på andre damer (som jeg ikke hadde brydd meg nevneverdig videre med om han hadde sagt oisann, nei det skal jeg ikke gjøre mer) men hvordan du reagerer på at jeg tar opp noe med deg som jeg ikke føler er for meg. Men han fortsatte å kjefte og sa at jeg er den urimelig, jeg er den som krangler og at nå skal han begynne å kommetere på aaalt han syns er et rødt flagg. Sa dette gidder jeg ikke mer, kjør meg hjem. Nå sitter jeg hjemme, han dro ut. Han prøver å ringe, men jeg svarer ikke. Overreagerer jeg kraftig her nå? Skulle jeg bare latt den kommentaren gå og sittet og kjent på uten å si noe? Anonymkode: f869f...4a1
Anonym bruker Skrevet 31. mai #2 Skrevet 31. mai Han overreagerer! Ikke la deg manipulere til å tro at du er problemet her. Har dere ikke felles barn sammen, ville jeg kommet meg vekk fra en sånn type så fort som mulig. Han respekterer deg ikke. Anonymkode: 7cc64...b68
Anonym bruker Skrevet 31. mai #3 Skrevet 31. mai Litt barnslig oppførsel av "guttungen" å komme med den kommentaren til datteren, noe som selvfølgelig var for å provosere deg. Det kunne han spart seg, men at han kommenterer at en kjendis er fin, hadde jeg ikke brydd meg om. Det er noe jeg lett kunne gjort selv også, og har sikkert gjort det også. Men det har vel med hvor trygg man føler seg i forholdet, og man slutter jo ikke å synes at andre menn / kvinner er flotte selv om man er i et forhold. Anonymkode: 321e7...3b9
Anonym bruker Skrevet 31. mai #4 Skrevet 31. mai Gud, du er kjedelig. Skal det ikke mer til at du blir snerpete har han det langt bedre uten deg. Hva så om han synes noen er bra - man blir ikke blind selv om man har partner og det kan da virkelig ikke true deg. Anonymkode: 0290e...2f2
Anonym bruker Skrevet 31. mai #5 Skrevet 31. mai Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Gud, du er kjedelig. Skal det ikke mer til at du blir snerpete har han det langt bedre uten deg. Hva så om han synes noen er bra - man blir ikke blind selv om man har partner og det kan da virkelig ikke true deg. Anonymkode: 0290e...2f2 Hun skriver om datteren hans, så dette er åpenbart en mine og dine-familie. Er det da så rart om slike småting blir et problem? Og se på det første rådet, det er å komme seg vekk. Ja, det var jo lurt, hva med å starte en enda en ny familie med enda en mann og enda flere unger? HI, du må ta et valg, er du en som klarer å leve sammen med andre mennesker eller er du det ikke. Hvis du ikke er det, så vil jeg anbefale deg å avstå fra å prøve, i alle fall til ungene er ute av redet. Det å stadig vekk prøve, men uten snøring på hvordan det gjøres, det går faktisk hardt utover ungene. Anonymkode: 3437e...f82
Anonym bruker Skrevet 31. mai #6 Skrevet 31. mai Anonym bruker skrev (58 minutter siden): Han overreagerer! Ikke la deg manipulere til å tro at du er problemet her. Har dere ikke felles barn sammen, ville jeg kommet meg vekk fra en sånn type så fort som mulig. Han respekterer deg ikke. Anonymkode: 7cc64...b68 Dette Du har sagt i fra, han ser ikke problemet, kom deg vekk det FINNS menn som respekterer og beundrer sin kvinne, og de snakker ikke sånn som din Anonymkode: 7d97d...17a
Anonym bruker Skrevet 31. mai #7 Skrevet 31. mai Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg satte i bilen med samboer og ventet på en av ungene. Han sitter og blar igjennom facebook og ser en kjendis fra et tv program hvorpå han uttrykker "hun er faenmeg fin ass". Han har kommentert før at noen ser bra ut eller har fin kjole osv, og jeg har ikke sagt noe til det. Men måten han sa dette på satt ikke helt riktig med meg. Så jeg snudde meg til han og sa "faenmeg fin faktisk"? Og der begynte krangelen. Han ble alvorlig irritert for at jeg reagerte på dette da han ikke hadde gjort noe som helst galt. Jeg forklarte at jeg trenger jo ikke å vite hvem han syns er fin og ikke, det kan har jo heller ta med gutta på guttekveld helt ærlig. Da begynte han å kjefte og smelle at dette kom han garantert til å gjøre oftere nå bare fordi, og jeg var urimelig som synes dette var et så stort problem! Måtte si her er det jo du som lager problemet, jeg spør deg bare om du kan la være å kommentere på andre kvinner når jeg er tilstede. Da kom datteren hans inn i bilen, og han snudde seg og sa til henne "nå var du faenmeg fin". (hun skulle i bursdag og har pynta seg) Etter han hadde kjørt henne dit hun skulle spurte jeg han om det føltes godt å gi meg det stikket der, hvorpå han svart jepp. Sa videre at denne oppførselen er for meg et stort rødt flagg, nå handler det ikke lengre om at du kommentere på andre damer (som jeg ikke hadde brydd meg nevneverdig videre med om han hadde sagt oisann, nei det skal jeg ikke gjøre mer) men hvordan du reagerer på at jeg tar opp noe med deg som jeg ikke føler er for meg. Men han fortsatte å kjefte og sa at jeg er den urimelig, jeg er den som krangler og at nå skal han begynne å kommetere på aaalt han syns er et rødt flagg. Sa dette gidder jeg ikke mer, kjør meg hjem. Nå sitter jeg hjemme, han dro ut. Han prøver å ringe, men jeg svarer ikke. Overreagerer jeg kraftig her nå? Skulle jeg bare latt den kommentaren gå og sittet og kjent på uten å si noe? Anonymkode: f869f...4a1 For en dust. Anonymkode: 3bb3d...cfc
Anonym bruker Skrevet 31. mai #8 Skrevet 31. mai Anonym bruker skrev (13 minutter siden): det FINNS menn som respekterer og beundrer sin kvinne, og de snakker ikke sånn som din Anonymkode: 7d97d...17a Så klart gjør det det, men de er som regel sammen med den første de ble sammen med, og er i alle fall ikke på markedet. Anonymkode: 3437e...f82
Anonym bruker Skrevet 31. mai #9 Skrevet 31. mai Anonym bruker skrev (29 minutter siden): Hun skriver om datteren hans, så dette er åpenbart en mine og dine-familie. Er det da så rart om slike småting blir et problem? Og se på det første rådet, det er å komme seg vekk. Ja, det var jo lurt, hva med å starte en enda en ny familie med enda en mann og enda flere unger? HI, du må ta et valg, er du en som klarer å leve sammen med andre mennesker eller er du det ikke. Hvis du ikke er det, så vil jeg anbefale deg å avstå fra å prøve, i alle fall til ungene er ute av redet. Det å stadig vekk prøve, men uten snøring på hvordan det gjøres, det går faktisk hardt utover ungene. Anonymkode: 3437e...f82 Hva mener du her? Skal hi være i et forhold uten gjensidig respekt fordi hun ikke bør starte på nytt? Jeg skjønner heller ikke hva du mener om at om hun er en som kan leve sammen med andre? Slik hi forteller dette (som er alt vi har å forholde oss til) så er det mannen som er en tufs og som oppfører seg dårlig. Du vet heller ikke hvor mange forhold hi har hatt, hvor mange barn hun har og om hun har barn med denne eller andre menn. Så her antar du og skyter antagelig milevis over mål. Anonymkode: dfd9a...daf
Anonym bruker Skrevet 31. mai #10 Skrevet 31. mai Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Hva mener du her? Skal hi være i et forhold uten gjensidig respekt fordi hun ikke bør starte på nytt? Jeg skjønner heller ikke hva du mener om at om hun er en som kan leve sammen med andre? Slik hi forteller dette (som er alt vi har å forholde oss til) så er det mannen som er en tufs og som oppfører seg dårlig. Du vet heller ikke hvor mange forhold hi har hatt, hvor mange barn hun har og om hun har barn med denne eller andre menn. Så her antar du og skyter antagelig milevis over mål. Anonymkode: dfd9a...daf Det går helt fint du, det var under ingen omstendigheter deg jeg skrev til, så bare ta det med ro at du ikke skjønner noe. Anonymkode: 3437e...f82
Anonym bruker Skrevet 31. mai #11 Skrevet 31. mai Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Det går helt fint du, det var under ingen omstendigheter deg jeg skrev til, så bare ta det med ro at du ikke skjønner noe. Anonymkode: 3437e...f82 Så du kan ikke forklare. Det er jo likt seg. Men ok, jeg er ferdig med deg og håper at du ikke ødelegger hi sin tråd. Anonymkode: dfd9a...daf
Anonym bruker Skrevet 31. mai #12 Skrevet 31. mai Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Så du kan ikke forklare. Det er jo likt seg. Men ok, jeg er ferdig med deg og håper at du ikke ødelegger hi sin tråd. Anonymkode: dfd9a...daf Godt. Jeg har ingenting å si til dere som mener man er nødt til å ta en mann i livet sitt for en hver pris. Skulle tro dere aldri en gang hadde hørt om selvstendige kvinner. Anonymkode: 3437e...f82
Anonym bruker Skrevet 31. mai #13 Skrevet 31. mai Har har NULL respekt for deg. Vil du være sammen med en mann som ikke respekterer deg? Anonymkode: 998f6...cb9
Anonym bruker Skrevet 31. mai #14 Skrevet 31. mai Jeg synes det er merkelig å ikke kunne si at noen ser flott ut, og synes du høres slitsom ut som må "ta opp" noe så uskyldig. Men, når det er sagt er jo reaksjonen hans helt vannvittig. Hadde aldri valgt meg en partner med et reaksjonsmønster som det der, veldig ugreit å snakke sånn til noen som han gjør til deg. Anonymkode: 4e8a9...66f
Anonym bruker Skrevet 31. mai #15 Skrevet 31. mai Jeg synes du gjør litt mye ut av det. Men han reagerer som en trassig tenåring, Anonymkode: e3b09...21d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå