Gå til innhold

Tesla, skjønn det den som kan...

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Tenker om man veldig å kjøpe en ny Tesla nå så bør det valget være basert på at man skal eie den bilen til den dør. Meget vanskelig å selge en brukt Tesla nå og verre vil det bli. 

Anonymkode: b2cfb...1bc

Det er jo ikke vanskelig å selge en brukt Tesla.

Anonymkode: 3e65d...f1a

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 timer siden):

Her er det du som ikke peiling i det hele tatt hi.

Støttes. Dessuten er det rett og slett pinlig. hvordan venstrebermen alltid skal bry seg borti hva andre velger. Gjelder ikke bare bil. 

Anonymkode: a771d...599

Skrevet
Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Støttes. Dessuten er det rett og slett pinlig. hvordan venstrebermen alltid skal bry seg borti hva andre velger. Gjelder ikke bare bil. 

Venstrebermen? Ikke voldsvenstre lenger, altså😂

Anonymkode: 267cc...14f

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Er ikke akkurat venstrevibber fra HI her. Godt planta langt ute på venstresida selv og opplever  ikke at mange er opptatt av drittbil og ikke drittbil i min krets. Får heller ingen kommentarer på bilen, de fleste tenker at en bil er en bil pg ikkje et symbol.

Anonymkode: ae28f...c8c

Skrevet

Jeg foretrekker Volkswagen sine elbiler, men hver sin smak.

Jeg synes det er bad-taste med Tesla nå da, pga Musk og «MAGA» og «DOGE». Ville ikke assosiert meg med det 🤮 

Anonymkode: 4d499...d5e

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Er ikke akkurat venstrevibber fra HI her. Godt planta langt ute på venstresida selv og opplever  ikke at mange er opptatt av drittbil og ikke drittbil i min krets. Får heller ingen kommentarer på bilen, de fleste tenker at en bil er en bil pg ikkje et symbol.

Men da er vel ikke du en del av venstrebermen da. Men HI er. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Ser ikke poenget med å kalle folk for venstrebermen.

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Venstrebermen? Ikke voldsvenstre lenger, altså😂

Jeg tror egentlig du forstår hva som legges i de to begrepene, jeg.

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Ser ikke poenget med å kalle folk for venstrebermen.

Jeg ser heller ikke poenget med å på død og liv måtte rakke ned på folk som tar andre (bil)valg enn det man selv gjør. Venstreberme er et ganske treffende begrep for de ute på venstrefløyen (for det er der de befinner seg), hvor det ikke holder å ta valg for egen del, men der folk f.. meg skal få høre det hvis ikke de også gjør de samme valgene. Liker du ikke Tesla, så la vær å kjøp Tesla da. Og så lar du det bli med det. Det er jo sykt hvor opphengte enkelte er i hva slags fullt lovlige valg andre foretar seg.

Skrevet
Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Jeg synes det er bad-taste med Tesla nå da, pga Musk og «MAGA» og «DOGE». Ville ikke assosiert meg med det 🤮 

Du får poste det på X, der er du i godt selskap med de som ikke vil assosieres med Tesla pga Musk. 

Dieselgate tross alt gårsdagens nyheter når det gjelder valg av bil etter moralsk overbevisning. 

Anonymkode: a31d5...f75

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 31.5.2025 den 18.48):

Det vet jeg ikke. Tror det er mest deg

Men hvorfor stuper salget i alle andre europeiske land hvis det bare er meg? Er disse landene proppfulle av venstreberme? 

Anonymkode: 5e8cf...5d1

Skrevet
Anonym bruker skrev (47 minutter siden):

Jeg ser heller ikke poenget med å på død og liv måtte rakke ned på folk som tar andre (bil)valg enn det man selv gjør. Venstreberme er et ganske treffende begrep for de ute på venstrefløyen (for det er der de befinner seg), hvor det ikke holder å ta valg for egen del, men der folk f.. meg skal få høre det hvis ikke de også gjør de samme valgene. Liker du ikke Tesla, så la vær å kjøp Tesla da. Og så lar du det bli med det. Det er jo sykt hvor opphengte enkelte er i hva slags fullt lovlige valg andre foretar seg.

Nå er det vel slik at det er de på venstresiden som er mest opptatt av miljø og el-biler. Ergo hører hi neppe til på venstresiden. Hvordan stemmer det med fordommene dine?

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Nå er det vel slik at det er de på venstresiden som er mest opptatt av miljø og el-biler. Ergo hører hi neppe til på venstresiden. Hvordan stemmer det med fordommene dine?

Det stemmer bra. Det har stått flere artikler om dette, bla i Nettavisen. Nettopp fordi det i utgangspunktet var venstresiden som kjøpte Tesla for å vise sin entusiasme for miljø og klima, så rablet det helt for mange av dem når Musk ble en del av Trump-administrasjonen. Det er derfor alle som har skaffet seg plass i avisene med nyheten om at NÅ selger de Teslaen, er folk på venstresiden. Eventuelle konservative som velger å selge bilen sin, lager ikke slikt rabalder.

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Du får poste det på X, der er du i godt selskap med de som ikke vil assosieres med Tesla pga Musk. 

Dieselgate tross alt gårsdagens nyheter når det gjelder valg av bil etter moralsk overbevisning. 

Jeg tror dessverre ironien går dem hus forbi:)

Skrevet
2 hours ago, Anonym bruker said:

Men det bilmerket som har de verste assosiasjonene det er altså greit???

Anonymkode: f8011...26f

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Det stemmer bra. Det har stått flere artikler om dette, bla i Nettavisen. Nettopp fordi det i utgangspunktet var venstresiden som kjøpte Tesla for å vise sin entusiasme for miljø og klima, så rablet det helt for mange av dem når Musk ble en del av Trump-administrasjonen. Det er derfor alle som har skaffet seg plass i avisene med nyheten om at NÅ selger de Teslaen, er folk på venstresiden. Eventuelle konservative som velger å selge bilen sin, lager ikke slikt rabalder.

Nei. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Men da er vel ikke du en del av venstrebermen da. Men HI er. 

Hi er garantert ikke venstrevridd. jeg er ganske stolt av mitt politiske standpunkt så kan godt omtales som venstrewhatever.

Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

alle… er det Halfdan Sivertsen du tenker på da eller?

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Jeg tror dessverre ironien går dem hus forbi:)

😅 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...