Anonym bruker Skrevet 31. mai #1 Skrevet 31. mai Jeg fatter det ikke. Hvorfor er nordmenn så dumme? Det er jo gang på gang vist seg at Tesla er en drittbil, mel likevel kjøper nordmenn denne drittbilen. Nå som det er så mye annet å velge i. Tesla er som kjent en billig drittbil for folk som ikke har peiling på bil. Og har alle glemt hvem Elon Musk er? https://e24.no/naeringsliv/i/257G0B/tesla-salget-skyter-fart-i-norge-stuper-i-europa?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_row4_pos1&referer=https%3A%2F%2Fwww.vg.no&utm_medium=dre-683aba4080595692d5d88927&utm_source=androidapp&utm_medium=share Anonymkode: 0d7f7...b2f
Anonym bruker Skrevet 31. mai #2 Skrevet 31. mai Vi har to Tesla som begge er gode og driftssikre biler. Vi kjøpte dem før Musk ble gal, men det er tross alt bare en bil. Anonymkode: 267cc...14f
Anonym bruker Skrevet 31. mai #3 Skrevet 31. mai Hvor er det gang på gang vist seg at Tesla er en dritt bil? Har du noen kilder på dette å vise? Anonymkode: eb44b...99c
Anonym bruker Skrevet 31. mai #4 Skrevet 31. mai Jeg skjønner at man ikke bytter en Tesla man har, men at man velger å kjøpe Tesla ny nå det skjønnet jeg ikke. Selv synes jeg Tesla er en særdeles lite pen bil og har ikke ønsket å ha en (verken før eller etter Elons galskap). Anonymkode: 1967b...3b7
Anonym bruker Skrevet 31. mai #5 Skrevet 31. mai Tenker om man veldig å kjøpe en ny Tesla nå så bør det valget være basert på at man skal eie den bilen til den dør. Meget vanskelig å selge en brukt Tesla nå og verre vil det bli. Anonymkode: b2cfb...1bc
Anonym bruker Skrevet 31. mai #7 Skrevet 31. mai Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Tenker om man veldig å kjøpe en ny Tesla nå så bør det valget være basert på at man skal eie den bilen til den dør. Meget vanskelig å selge en brukt Tesla nå og verre vil det bli. Anonymkode: b2cfb...1bc Det kommer ikke til å vare, men det kommer jo til å være mange tesla Y på bruktmarkeder etterhvert. Elsker forøvrig HI som kommenterer i alle tråder om bli som at tesla er for folk som ikke har peiling på bil. Ser for meg en av de yngre rånerjentene i Rådebank som har slukt typen sin mansplaining rått. Faktum er at ingen andre biler i samme prisklasse som Tesla Y kan tilby det samme. Vi kjøpte også (like) før Elon tilta og undersøkte grundig. Nyttelast var spesielt avgjørende da alle andre alternativer hadde mye lavere nyttelast og bagasjekapasitet. Nå er vi ikke opptatt av kred blant folk som “har peiling på bil”, vi vil bare ha en elbil som dekker våre behov best mulig. Glad vi ikke skal kjøpe bil nå så vi slipper dilemmaet. Anonymkode: ae28f...c8c
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 12:42 #8 Skrevet lørdag kl 12:42 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Det kommer ikke til å vare, men det kommer jo til å være mange tesla Y på bruktmarkeder etterhvert. Elsker forøvrig HI som kommenterer i alle tråder om bli som at tesla er for folk som ikke har peiling på bil. Ser for meg en av de yngre rånerjentene i Rådebank som har slukt typen sin mansplaining rått. Faktum er at ingen andre biler i samme prisklasse som Tesla Y kan tilby det samme. Vi kjøpte også (like) før Elon tilta og undersøkte grundig. Nyttelast var spesielt avgjørende da alle andre alternativer hadde mye lavere nyttelast og bagasjekapasitet. Nå er vi ikke opptatt av kred blant folk som “har peiling på bil”, vi vil bare ha en elbil som dekker våre behov best mulig. Glad vi ikke skal kjøpe bil nå så vi slipper dilemmaet. Anonymkode: ae28f...c8c Sitat av en som overhodet ikke har peiling på hva hun prater om. Anonymkode: 0d7f7...b2f
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 12:44 #9 Skrevet lørdag kl 12:44 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Sitat av en som overhodet ikke har peiling på hva hun prater om. Anonymkode: 0d7f7...b2f Kan du være litt mer spesifikk? Anonymkode: ae28f...c8c
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 13:55 #10 Skrevet lørdag kl 13:55 1 hour ago, Anonym bruker said: Tenker om man veldig å kjøpe en ny Tesla nå så bør det valget være basert på at man skal eie den bilen til den dør. Meget vanskelig å selge en brukt Tesla nå og verre vil det bli. Anonymkode: b2cfb...1bc Bruktmarkedet for Tesla er da meget bra om dagen Anonymkode: f8011...26f
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 13:56 #11 Skrevet lørdag kl 13:56 1 hour ago, Anonym bruker said: Sitat av en som overhodet ikke har peiling på hva hun prater om. Anonymkode: 0d7f7...b2f Deg seg du snakker om da eller? Anonymkode: f8011...26f
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 13:58 #12 Skrevet lørdag kl 13:58 3 hours ago, Anonym bruker said: Jeg fatter det ikke. Hvorfor er nordmenn så dumme? Det er jo gang på gang vist seg at Tesla er en drittbil, mel likevel kjøper nordmenn denne drittbilen. Nå som det er så mye annet å velge i. Tesla er som kjent en billig drittbil for folk som ikke har peiling på bil. Og har alle glemt hvem Elon Musk er? https://e24.no/naeringsliv/i/257G0B/tesla-salget-skyter-fart-i-norge-stuper-i-europa?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_row4_pos1&referer=https%3A%2F%2Fwww.vg.no&utm_medium=dre-683aba4080595692d5d88927&utm_source=androidapp&utm_medium=share Anonymkode: 0d7f7...b2f Kjenner mange bilentusiaster som bruker Tesla som hverdagsbil, bedre bil for pengene finnes ikke sier de og med rentekampanjen som de kjører nå er det no-brainer. Du nevner Musk, er da ikke bedre å kjøpe noen andre merker hvis du tenker ut i fra et moralsk/etisk perspektiv Anonymkode: f8011...26f
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 14:00 #13 Skrevet lørdag kl 14:00 Anonym bruker skrev (1 time siden): Sitat av en som overhodet ikke har peiling på hva hun prater om. Anonymkode: 0d7f7...b2f Hun har ikke peiling på at hun er fornøyd med bilen sin? Anonymkode: 267cc...14f
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 14:18 #14 Skrevet lørdag kl 14:18 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Hun har ikke peiling på at hun er fornøyd med bilen sin? Anonymkode: 267cc...14f Jeg sier vel bare ikke det samme som Roy-Johnny og alle skjønner jo at han har peiling på bil, han som har de største terningene og den mest imponerende Wünderbaumsamlinga på stripa. Anonymkode: ae28f...c8c
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 14:55 #15 Skrevet lørdag kl 14:55 Anonym bruker skrev (56 minutter siden): Kjenner mange bilentusiaster som bruker Tesla som hverdagsbil, bedre bil for pengene finnes ikke sier de og med rentekampanjen som de kjører nå er det no-brainer. Du nevner Musk, er da ikke bedre å kjøpe noen andre merker hvis du tenker ut i fra et moralsk/etisk perspektiv Anonymkode: f8011...26f Helt enig. I begge tingene du skriver. Anonymkode: a771d...599
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 15:44 #16 Skrevet lørdag kl 15:44 Jeg leste dette på en utenlandsk nettside, og det gjorde meg faktisk litt flau. Det er så typisk nordmenn å ikke se lengre enn sin egen lommebok, og det er pinlig når vi blir oppfattet på den måten i utlandet. Særlig ettersom det jo stemmer. Anonymkode: 5e8cf...5d1
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 15:46 #17 Skrevet lørdag kl 15:46 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg leste dette på en utenlandsk nettside, og det gjorde meg faktisk litt flau. Det er så typisk nordmenn å ikke se lengre enn sin egen lommebok, og det er pinlig når vi blir oppfattet på den måten i utlandet. Særlig ettersom det jo stemmer. Anonymkode: 5e8cf...5d1 Blir du ofte flau på andres vegne? Det vokser de fleste av seg i løpet av vgs Anonymkode: 267cc...14f
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 15:47 #18 Skrevet lørdag kl 15:47 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg leste dette på en utenlandsk nettside, og det gjorde meg faktisk litt flau. Det er så typisk nordmenn å ikke se lengre enn sin egen lommebok, og det er pinlig når vi blir oppfattet på den måten i utlandet. Særlig ettersom det jo stemmer. Anonymkode: 5e8cf...5d1 Det mest pinlige er vel det patologiske behovet du har for å lekse opp andre om valg av bil. Anonymkode: a771d...599
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 16:35 #19 Skrevet lørdag kl 16:35 Anonym bruker skrev (47 minutter siden): Det mest pinlige er vel det patologiske behovet du har for å lekse opp andre om valg av bil. Anonymkode: a771d...599 Jeg, og hele verden utenom Norge. For her er vi spesielle og gjør som vi vil og driter i alle andre. Anonymkode: 5e8cf...5d1
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 16:48 #20 Skrevet lørdag kl 16:48 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Jeg, og hele verden utenom Norge. For her er vi spesielle og gjør som vi vil og driter i alle andre. Anonymkode: 5e8cf...5d1 Det vet jeg ikke. Tror det er mest deg Anonymkode: a771d...599
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 17:55 #21 Skrevet lørdag kl 17:55 Definitivt den beste bilen jeg har hatt til nå. Eneste jeg misliker er dørene. Anonymkode: a31d5...f75
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 18:12 #22 Skrevet lørdag kl 18:12 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Definitivt den beste bilen jeg har hatt til nå. Eneste jeg misliker er dørene. Anonymkode: a31d5...f75 Enig. Veldig fornøyd. Føler jeg får mye for pengene. Har aldri forstått meg på de tullingene som skal mene så mye om hva andre velger å kjøre. Vi skal snart bytte ut "konebilen", og det blir nok en tesla nr. 2. Ønsker meg helst den nye modell Y hvis vi tar oss råd. Anonymkode: a771d...599
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 18:40 #23 Skrevet lørdag kl 18:40 Hva er det du ikke skjønner? Hvis en bil er toppselger år etter år, betyr det at det er en god bil. Ellers hadde den ikke blitt solgt. Det virker ikke helt som du skjønner hvordan forretninger fungerer. Er en vare dårlig, så selger den ikke. Anonymkode: fcf9d...e7e
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 19:50 #24 Skrevet lørdag kl 19:50 Hadde Tesla vært en drittbil, så hadde ikke så mange kjøpt den, noen kjøper flere Teslaer. Anonymkode: 3e65d...f1a
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 19:51 #25 Skrevet lørdag kl 19:51 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Sitat av en som overhodet ikke har peiling på hva hun prater om. Anonymkode: 0d7f7...b2f Her er det du som ikke peiling i det hele tatt hi. Anonymkode: 3e65d...f1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå