Anonym bruker Skrevet 30. mai #1 Skrevet 30. mai Vi har vært elskere eller hatt treff med sex og mye prat de 3 siste årene. Han ble skuffet da jeg begynte å holde på med en ny mann og vi mistet kontakten. Etter om og men så tok jeg kontakt med han igjen og vi begynte igjen. Dette med han andre har gnaget så på at vi hadde en god diskusjon. Vi ble venner og han sa at han var glad for at jeg var den jeg var. Er det en veldig positiv tilbakemelding? Anonymkode: eb522...257
Anonym bruker Skrevet 30. mai #2 Skrevet 30. mai Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Vi har vært elskere eller hatt treff med sex og mye prat de 3 siste årene. Han ble skuffet da jeg begynte å holde på med en ny mann og vi mistet kontakten. Etter om og men så tok jeg kontakt med han igjen og vi begynte igjen. Dette med han andre har gnaget så på at vi hadde en god diskusjon. Vi ble venner og han sa at han var glad for at jeg var den jeg var. Er det en veldig positiv tilbakemelding? Anonymkode: eb522...257 Altså jeg avsluttet med han andre før vi begynte igjen . Anonymkode: eb522...257
Anonym bruker Skrevet 30. mai #3 Skrevet 30. mai Anonym bruker skrev (1 time siden): Vi har vært elskere eller hatt treff med sex og mye prat de 3 siste årene. Han ble skuffet da jeg begynte å holde på med en ny mann og vi mistet kontakten. Etter om og men så tok jeg kontakt med han igjen og vi begynte igjen. Dette med han andre har gnaget så på at vi hadde en god diskusjon. Vi ble venner og han sa at han var glad for at jeg var den jeg var. Er det en veldig positiv tilbakemelding? Anonymkode: eb522...257 For en mann som gadd å ta deg tilbake! Hos andre menn hadde alle broer vært brent. Anonymkode: 22718...e62
Anonym bruker Skrevet 30. mai #4 Skrevet 30. mai Anonym bruker skrev (12 minutter siden): For en mann som gadd å ta deg tilbake! Hos andre menn hadde alle broer vært brent. Anonymkode: 22718...e62 Hvorfor det? Ingenting som tilsier at de var i et forpliktende forhold og eksklusive. Anonymkode: 58542...8d4
Anonym bruker Skrevet 30. mai #5 Skrevet 30. mai Anonym bruker skrev (12 minutter siden): For en mann som gadd å ta deg tilbake! Hos andre menn hadde alle broer vært brent. Anonymkode: 22718...e62 Ja🥴 Hva mener han med " Takk for at du er den du er" aldri sett den siden av han. Anonymkode: eb522...257
Anonym bruker Skrevet 30. mai #6 Skrevet 30. mai Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor det? Ingenting som tilsier at de var i et forpliktende forhold og eksklusive. Anonymkode: 58542...8d4 Jeg har egentlig tenkt at han bare "brukte meg", vi hadde et kose forhold og jeg tenkte aaaldri jeg skulle få han som kjæreste. Tenkte han var en player. Så jeg jaktet på kjærligheten utenom. Lite visste jeg hvor skuffet han ble da jeg fant meg en annen en. Igår ble han bare veldig rar.... ta vare på deg selv. Skriver navnet mitt og takker for den jeg er. Anonymkode: eb522...257
Anonym bruker Skrevet 30. mai #7 Skrevet 30. mai Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Ja🥴 Hva mener han med " Takk for at du er den du er" aldri sett den siden av han. Anonymkode: eb522...257 Han mener vel det han sier, verken mer eller mindre? Hvorfor trenger du å tolke dette? Anonymkode: 58542...8d4
Anonym bruker Skrevet 30. mai #8 Skrevet 30. mai Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Jeg har egentlig tenkt at han bare "brukte meg", vi hadde et kose forhold og jeg tenkte aaaldri jeg skulle få han som kjæreste. Tenkte han var en player. Så jeg jaktet på kjærligheten utenom. Lite visste jeg hvor skuffet han ble da jeg fant meg en annen en. Igår ble han bare veldig rar.... ta vare på deg selv. Skriver navnet mitt og takker for den jeg er. Anonymkode: eb522...257 At han ble skuffet fordi du gikk til en annen trenger ikke å bety noe annet enn at han var skuffa fordi han da ikke lenger hadde noen å ha sex med. Tryglet han deg om å komme tilbake? Lovte han deg troskap og kjærlighet om du droppet han andre og heller kom tilbake til ham? Anonymkode: 58542...8d4
Anonym bruker Skrevet 30. mai #9 Skrevet 30. mai Anonym bruker skrev (3 minutter siden): At han ble skuffet fordi du gikk til en annen trenger ikke å bety noe annet enn at han var skuffa fordi han da ikke lenger hadde noen å ha sex med. Tryglet han deg om å komme tilbake? Lovte han deg troskap og kjærlighet om du droppet han andre og heller kom tilbake til ham? Anonymkode: 58542...8d4 Han sa bare jeg ødela alt mellom oss. Men han sa igår han var glad i meg og at jeg ikke måtte gjøre noe galt med meg selv. Skrev til han at han bare måtte komme her om han følte for å prate. Han takket meg og var takknemlig for meg. Umulig å vite følelser rundt enkelte menn Anonymkode: eb522...257
Anonym bruker Skrevet 30. mai #10 Skrevet 30. mai Anonym bruker skrev (28 minutter siden): For en mann som gadd å ta deg tilbake! Hos andre menn hadde alle broer vært brent. Anonymkode: 22718...e62 Nope. De fleste menn har åpent 24/7 når det kun er snakk om sex. Anonymkode: c396d...d3a
Anonym bruker Skrevet 30. mai #11 Skrevet 30. mai Anonym bruker skrev (11 minutter siden): At han ble skuffet fordi du gikk til en annen trenger ikke å bety noe annet enn at han var skuffa fordi han da ikke lenger hadde noen å ha sex med. 💯 Anonymkode: c396d...d3a
Anonym bruker Skrevet 30. mai #12 Skrevet 30. mai Virker som du har håp om noe mer? 3 år. ...? Hvorfor orker du? Anonymkode: 19d63...6f7
Anonym bruker Skrevet 30. mai #13 Skrevet 30. mai Hvor mange holder du på med egentlig Anonymkode: c4b2c...136
Anonym bruker Skrevet 31. mai #14 Skrevet 31. mai Anonym bruker skrev (8 timer siden): Han sa bare jeg ødela alt mellom oss. Men han sa igår han var glad i meg og at jeg ikke måtte gjøre noe galt med meg selv. Skrev til han at han bare måtte komme her om han følte for å prate. Han takket meg og var takknemlig for meg. Umulig å vite følelser rundt enkelte menn Anonymkode: eb522...257 Han elsker deg utvilsomt. Men i dette er han likevel usikker. En mann har ikke intim kontakt med samme kvinne i 3 år uten å elske. At du begynte med en annen gjorde at du slo på lyset for han. Det er en vanlig effekt om en kvinne plutselig begynner med en annen, da våkner mannen. Hvor lenge han er våken, og hvordan han handler er usikkert. Men våkne det gjør alle. Hva du gjør vil også ha stor innflytelse på hvordan forholdet utvikler seg videre. Menn har aldri sex uten følelser flere ganger. Det er en livsløgn bare de selv, og noen kvinner med dårlig selvtillit, tror på. En kvinne som har tilfredsstilt en mann seksuelt har et solid grep over mannens følelsesliv. Så sterk er kvinnen, og den seksuelle opplevelsen hun gir en mann. Alkohol kan svekke effekten, men heller ikke denne typen rus kan eliminere den sterke opplevelsen helt. Anonymkode: 70401...667
Anonym bruker Skrevet 31. mai #15 Skrevet 31. mai Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Han elsker deg utvilsomt. Men i dette er han likevel usikker. En mann har ikke intim kontakt med samme kvinne i 3 år uten å elske. At du begynte med en annen gjorde at du slo på lyset for han. Det er en vanlig effekt om en kvinne plutselig begynner med en annen, da våkner mannen. Hvor lenge han er våken, og hvordan han handler er usikkert. Men våkne det gjør alle. Hva du gjør vil også ha stor innflytelse på hvordan forholdet utvikler seg videre. Menn har aldri sex uten følelser flere ganger. Det er en livsløgn bare de selv, og noen kvinner med dårlig selvtillit, tror på. En kvinne som har tilfredsstilt en mann seksuelt har et solid grep over mannens følelsesliv. Så sterk er kvinnen, og den seksuelle opplevelsen hun gir en mann. Alkohol kan svekke effekten, men heller ikke denne typen rus kan eliminere den sterke opplevelsen helt. Anonymkode: 70401...667 Menn har aldri sex uten følelser flere ganger? Hvor er forskningen du byggen denne påstanden på? Anonymkode: 3312a...4b2
Anonym bruker Skrevet 31. mai #16 Skrevet 31. mai Anonym bruker skrev (30 minutter siden): Han elsker deg utvilsomt. Men i dette er han likevel usikker. En mann har ikke intim kontakt med samme kvinne i 3 år uten å elske. At du begynte med en annen gjorde at du slo på lyset for han. Det er en vanlig effekt om en kvinne plutselig begynner med en annen, da våkner mannen. Hvor lenge han er våken, og hvordan han handler er usikkert. Men våkne det gjør alle. Hva du gjør vil også ha stor innflytelse på hvordan forholdet utvikler seg videre. Menn har aldri sex uten følelser flere ganger. Det er en livsløgn bare de selv, og noen kvinner med dårlig selvtillit, tror på. En kvinne som har tilfredsstilt en mann seksuelt har et solid grep over mannens følelsesliv. Så sterk er kvinnen, og den seksuelle opplevelsen hun gir en mann. Alkohol kan svekke effekten, men heller ikke denne typen rus kan eliminere den sterke opplevelsen helt. Anonymkode: 70401...667 Det er bullshit Anonymkode: 19d63...6f7
Anonym bruker Skrevet 31. mai #17 Skrevet 31. mai Anonym bruker skrev (4 timer siden): Han elsker deg utvilsomt. Men i dette er han likevel usikker. En mann har ikke intim kontakt med samme kvinne i 3 år uten å elske. At du begynte med en annen gjorde at du slo på lyset for han. Det er en vanlig effekt om en kvinne plutselig begynner med en annen, da våkner mannen. Hvor lenge han er våken, og hvordan han handler er usikkert. Men våkne det gjør alle. Hva du gjør vil også ha stor innflytelse på hvordan forholdet utvikler seg videre. Menn har aldri sex uten følelser flere ganger. Det er en livsløgn bare de selv, og noen kvinner med dårlig selvtillit, tror på. En kvinne som har tilfredsstilt en mann seksuelt har et solid grep over mannens følelsesliv. Så sterk er kvinnen, og den seksuelle opplevelsen hun gir en mann. Alkohol kan svekke effekten, men heller ikke denne typen rus kan eliminere den sterke opplevelsen helt. Anonymkode: 70401...667 Det er veldig riktig det du sier der. Han innrømte at han ikke hadde kommet ut til meg, brukt så mye tid på meg om han ikke brydde seg. For to dager siden åpnet han seg mer enn noen gang. Det satt en tanke i meg jeg aldri har hatt før. Tror han bryr seg mer om meg enn det han selv aner. Hadde jeg vært kun tømmestasjon, ville han byttet meg ut for lengst. Anonymkode: eb522...257
Anonym bruker Skrevet 31. mai #18 Skrevet 31. mai Anonym bruker skrev (4 timer siden): Det er bullshit Anonymkode: 19d63...6f7 Fordi? Du mener menn ikke får følelser for ei de jevnlig treffer? Anonymkode: eb522...257
Anonym bruker Skrevet 31. mai #19 Skrevet 31. mai Anonym bruker skrev (1 time siden): Fordi? Du mener menn ikke får følelser for ei de jevnlig treffer? Anonymkode: eb522...257 Ja. Fordi har vært der selv. Anonymkode: 19d63...6f7
Anonym bruker Skrevet 31. mai #20 Skrevet 31. mai Anonym bruker skrev (6 timer siden): Det er veldig riktig det du sier der. Han innrømte at han ikke hadde kommet ut til meg, brukt så mye tid på meg om han ikke brydde seg. For to dager siden åpnet han seg mer enn noen gang. Det satt en tanke i meg jeg aldri har hatt før. Tror han bryr seg mer om meg enn det han selv aner. Hadde jeg vært kun tømmestasjon, ville han byttet meg ut for lengst. Anonymkode: eb522...257 Helt klart at han bryr seg. Menn vet ikke selv hvor sterkt det seksuelle er knyttet til følelser, for dem. For menn kommer den seksuelle lysten ofte før følelser, motsatt for kvinner. Dette er forvirrende for mange. Menn og kvinner tolker det som at menn har sex uten følelser, fordi de lett kan få lyst på sex med andre etterpå, nettopp fordi det seksuelle tiltrekker dem så sterkt. Derfor tror kvinner at menn tenker bare sex og nedsnakker derfor mannens seksualitet. Menn har sterke følelser når de har sex, sterke følelser for den de har sex med. Men de kan raskt rettes mot andre igjen, om de ikke holdes nært. Om dere har holdt på i 3 år er det garantert sterke følelser her. Anonymkode: 70401...667
Anonym bruker Skrevet 31. mai #21 Skrevet 31. mai Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Helt klart at han bryr seg. Menn vet ikke selv hvor sterkt det seksuelle er knyttet til følelser, for dem. For menn kommer den seksuelle lysten ofte før følelser, motsatt for kvinner. Dette er forvirrende for mange. Menn og kvinner tolker det som at menn har sex uten følelser, fordi de lett kan få lyst på sex med andre etterpå, nettopp fordi det seksuelle tiltrekker dem så sterkt. Derfor tror kvinner at menn tenker bare sex og nedsnakker derfor mannens seksualitet. Menn har sterke følelser når de har sex, sterke følelser for den de har sex med. Men de kan raskt rettes mot andre igjen, om de ikke holdes nært. Om dere har holdt på i 3 år er det garantert sterke følelser her. Anonymkode: 70401...667 Oi det visste jeg ikke🙁 Nå føler jeg at jeg har sviktet han. Jeg tror faktisk han har hatt følelser for meg, siden han la det frem med at jeg gang på gang hadde sviktet han. Vi hadde jo av perioder der vi nesten ikke pratet, da kunne jeg gjerne treffe andre, altså en annen mann. Han fikk roten i dette såklart, han kunne finne meg på tinder og den ene dagen tok han meg i et besøk jeg hadde. (Dette var i 2023) Nå som jeg hadde fått kontakt med en annen mann, jeg sa det til han, så sa han stopp. Jeg sa vi aldri hadde rotet men hadde møtt hverandre på tinder. Han svar sur lenge uten å si nøyaktig for hva. Han sa tilslutt at han var lei av å være second choice, så han kom til meg i forgårs og ville ha meg i seng. Han ville jeg skulle nyte og han likte det. Etter det sa han at det kanskje var litt dumt og ville egentlig ikke klemme meg veldig..... Men sa at det ikke var for å bruke meg han gjorde det og at jeg ikke måtte føle meg brukt. Så skrev han " Takk med mitt navn, og takk for at du er du☺️" etter jeg skrev bare kom til meg hvis det skulle være noe. Tror d han kommer til meg igjen ? Helt ærlig? Han sa han ville prøve å date ei nå, men han var ikke sikker på om hun var noe. Om dette er sant er jo heller ikke sikkert. Han sa jo; det var sånn du holdt på mot meg..." Anonymkode: eb522...257
Anonym bruker Skrevet 31. mai #22 Skrevet 31. mai Anonym bruker skrev (1 time siden): Oi det visste jeg ikke🙁 Nå føler jeg at jeg har sviktet han. Jeg tror faktisk han har hatt følelser for meg, siden han la det frem med at jeg gang på gang hadde sviktet han. Vi hadde jo av perioder der vi nesten ikke pratet, da kunne jeg gjerne treffe andre, altså en annen mann. Han fikk roten i dette såklart, han kunne finne meg på tinder og den ene dagen tok han meg i et besøk jeg hadde. (Dette var i 2023) Nå som jeg hadde fått kontakt med en annen mann, jeg sa det til han, så sa han stopp. Jeg sa vi aldri hadde rotet men hadde møtt hverandre på tinder. Han svar sur lenge uten å si nøyaktig for hva. Han sa tilslutt at han var lei av å være second choice, så han kom til meg i forgårs og ville ha meg i seng. Han ville jeg skulle nyte og han likte det. Etter det sa han at det kanskje var litt dumt og ville egentlig ikke klemme meg veldig..... Men sa at det ikke var for å bruke meg han gjorde det og at jeg ikke måtte føle meg brukt. Så skrev han " Takk med mitt navn, og takk for at du er du☺️" etter jeg skrev bare kom til meg hvis det skulle være noe. Tror d han kommer til meg igjen ? Helt ærlig? Han sa han ville prøve å date ei nå, men han var ikke sikker på om hun var noe. Om dette er sant er jo heller ikke sikkert. Han sa jo; det var sånn du holdt på mot meg..." Anonymkode: eb522...257 Jeg kjenner ikke ditt forhold godt nok til å gi annet enn generelle råd. Men han er forelsket i deg, det er jeg sikker på. Kanskje sikrere enn han er selv. Forelskelser er forvirrende. Hvis han er skuffet kan han gjøre veldig mye dumt, det gjelder for de aller fleste menn. Ingen er dummere enn en mann som er skuffet og føler seg forbigått i kjærlighet. For meg høres det ut som at når han prater om andre, så er det for å være litt "slem" mot deg, igjen, fordi det er deg han elsker. Anonymkode: 70401...667
Anonym bruker Skrevet 31. mai #23 Skrevet 31. mai Anonym bruker skrev (27 minutter siden): Jeg kjenner ikke ditt forhold godt nok til å gi annet enn generelle råd. Men han er forelsket i deg, det er jeg sikker på. Kanskje sikrere enn han er selv. Forelskelser er forvirrende. Hvis han er skuffet kan han gjøre veldig mye dumt, det gjelder for de aller fleste menn. Ingen er dummere enn en mann som er skuffet og føler seg forbigått i kjærlighet. For meg høres det ut som at når han prater om andre, så er det for å være litt "slem" mot deg, igjen, fordi det er deg han elsker. Anonymkode: 70401...667 Litt vittig men han skrev til meg nå nettopp. Han lurte på hva jeg skulle ikveld. Egentlig så ville han jo ha litt space nå, men så lenge varte det😅 Jeg vet det kan gå ei kule varmt når man er sur, og tro meg, det har det gjort på meg også. Men da klarte han å fyre meg opp med å få det til å tro at jeg var den "gale". Vi er to raringer, som egentlig innerst inne liker hverandre litt 🤭 Du har god kunnskap på dette, mener jeg iallefall. Anonymkode: eb522...257
Anonym bruker Skrevet 31. mai #24 Skrevet 31. mai Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Litt vittig men han skrev til meg nå nettopp. Han lurte på hva jeg skulle ikveld. Egentlig så ville han jo ha litt space nå, men så lenge varte det😅 Jeg vet det kan gå ei kule varmt når man er sur, og tro meg, det har det gjort på meg også. Men da klarte han å fyre meg opp med å få det til å tro at jeg var den "gale". Vi er to raringer, som egentlig innerst inne liker hverandre litt 🤭 Du har god kunnskap på dette, mener jeg iallefall. Anonymkode: eb522...257 Selvsagt har hun god kunnskap, du får de svarene du vil ha fra henne ❤️❤️ Anonymkode: 19d63...6f7
Anonym bruker Skrevet 31. mai #25 Skrevet 31. mai Anonym bruker skrev (37 minutter siden): Selvsagt har hun god kunnskap, du får de svarene du vil ha fra henne ❤️❤️ Anonymkode: 19d63...6f7 Jeg vet jo ikke, så nekter ikke på andre svar. Men jeg spurte om han brydde seg, han sa han gjorde det, ellers hadde han ikke kommet ut. Anonymkode: eb522...257
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå