Anonym bruker Skrevet 30. mai #1 Skrevet 30. mai Hva tenker dere når noen trykker hjerte på bilde? Jeg og en annen har noe på gang og jeg har lyst å trykke hjerte på profilbildet hans. Er redd for å gjøre det i tilfelle f eks hans familie og barn lurer på hvem dette er. Går det ann å trykke hjerte til "kun" venner? Anonymkode: 49a60...43b
Anonym bruker Skrevet 30. mai #2 Skrevet 30. mai Alle ser det. Kan du ikke stå for det bør du droppe det. Anonymkode: d1a8e...4df
Anonym bruker Skrevet 30. mai #3 Skrevet 30. mai Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Alle ser det. Kan du ikke stå for det bør du droppe det. Anonymkode: d1a8e...4df Jeg står for det. Men er kanskje ikke vits i pga hans barn og spørsmål når det er ingenting som er offentlig. Anonymkode: 49a60...43b
Anonym bruker Skrevet 30. mai #4 Skrevet 30. mai Ikke gjør det, det er skikkelig cringe Anonymkode: ec87d...d60
Anonym bruker Skrevet 30. mai #5 Skrevet 30. mai Dropp det. Det er så typisk at de med mest hjerter og suss og smask og elskling er de første som krangler og de første som ryker. Det å skrive hjerter har jo fint lite med ekte kjærlighet å gjøre, det er kun posering og drama. Anonymkode: a9e47...d94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå