Anonym bruker Skrevet torsdag kl 11:49 #1 Skrevet torsdag kl 11:49 Prøver å sette opp et budsjett på hvor mye jeg kan tåle å betale, så hvilke faste utgifter må jeg regne med som jeg ikke har nå? Anonymkode: 9c1e9...21d
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 11:55 #2 Skrevet torsdag kl 11:55 Kommer helt an på hva slags bolig. I en borettslagsleilighet vil mye være innbakt i fellesutgifter (men nøyaktig hva varierer), i et sameie kan det være det, i en enebolig står du for alt på egen hånd. Utgiftene til en nyere leilighet er helt andre enn enebolig fra 1973. Dermed blir det veldig sånn "hvor lang er en vei." Generelt: Vedlikehold, forsikring av byggmasse, kommunale avgifter. Anonymkode: bd7dd...112
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 11:55 #3 Skrevet torsdag kl 11:55 Forsikring, hus og innbo. Innbo hadde du vel fra før. Kommunale avgifter for feiing, renovasjon, kloakk og vann. Strøm og oppfyring. Evt bredbånd Vedlikehold. Maling, reparasjoner osv. Evt utstyr til vedlikehold, verktøy, river, spader, gressklipper osv om du ikke hadde sånt selv. Mer møbler? Lån Sorry, du var ute etter faste, jeg lar det stå så får du filtrere. Anonymkode: 341df...8c6
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 11:55 #4 Skrevet torsdag kl 11:55 Vedlikehold, skatt, kommunale avgifter, fremtidige krav om for eksempel ny vannmåler, strømmåler, tilknytning til offentlig kloak eller utbedring av vei, brøyting, husforsikkringog sikkert mer. Anonymkode: ef03c...2ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå