Anonym bruker Skrevet 29. mai #1 Skrevet 29. mai Vi møttes for tredje gang. Og han stinket da jeg skulle suge han. Holdt på å spy. Han tok også mye på meg..over alt, men uten å vaske seg etterpå. Før vi spiste. For en gris... hva tenker du? Anonymkode: 653d2...101
amandine Skrevet 29. mai #2 Skrevet 29. mai Jeg tenker at jeg ikke forstår hvorfor i alle dager du suger en mann du ikke kjenner hvis det får deg til å nesten spy? Og en mann som fremkaller brekninger, hvorfor lar du han ta på deg? Og hvorfor vil du dele et måltid med ham? Eller hva tenker du? At han er en skikkelig godsak som du gjerne vil bruke mye tid med?
Anonym bruker Skrevet 29. mai #3 Skrevet 29. mai Jeg tenker at du kanskje kan spøre han hvorfor han ikke har dusjet og hvorfor han ikke vasker hendene før han spiser. Men du hadde altså sex med ham også ETTER at du fant du at han ikke hadde dusjet? Anonymkode: 78e3d...dd7
Anonym bruker Skrevet 29. mai #4 Skrevet 29. mai Jeg tenker at du også er ganske ekkel. Anonymkode: 1ea62...068
Anonym bruker Skrevet 29. mai #5 Skrevet 29. mai Jeg tenker at det er tidlig å suge en mann på 3. Date 😳 Anonymkode: 35b3b...c67
Anonym bruker Skrevet 29. mai #6 Skrevet 29. mai Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Jeg tenker at det er tidlig å suge en mann på 3. Date 😳 Anonymkode: 35b3b...c67 Så det er bare meg? Haha det tviler jeg på Anonymkode: 653d2...101
Anonym bruker Skrevet 29. mai #7 Skrevet 29. mai Hvorfor sugde du ham, hvis han ikke var ren? Jeg hadde sagt ifra og dratt hjem. Aldri i verden om jeg hadde sugt noen som stinget. Anonymkode: 86e2a...9db
Anonym bruker Skrevet 29. mai #8 Skrevet 29. mai Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Så det er bare meg? Haha det tviler jeg på Anonymkode: 653d2...101 Som i tillegg lukter. Ja er nok bare deg. Ha nå litt respekt for deg selv kvinne!! Anonymkode: 409cd...68f
Anonym bruker Skrevet 29. mai #9 Skrevet 29. mai Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Så det er bare meg? Haha det tviler jeg på Anonymkode: 653d2...101 Hvorfor gjøre det når han stinket, æsj, eier du ikke selvrespekt? Anonymkode: 73e48...3c2
*Miss Marple* Skrevet 29. mai #10 Skrevet 29. mai Det kan du si, men jeg spør nå om hvilke kvinne som gjør det du beskriver også.
Anonym bruker Skrevet 29. mai #11 Skrevet 29. mai Tissedråper, prompelukt og underlivssvette spiser ikke jeg ihvertfall, så jeg suger ikke med mindre mannen kommer rett fra dusjen. Å suge en mann på tredje date er en helt fremmed tanke for meg, det hadde jeg aldri verden gjort. Hvorfor gjennomførte du dette stuntet, og spiste mat med han etterpå? Anonymkode: a3cef...79b
amandine Skrevet 29. mai #12 Skrevet 29. mai Anonym bruker skrev (30 minutter siden): Så det er bare meg? Haha det tviler jeg på Anonymkode: 653d2...101 En som får deg til å ville spy? Det er ikke vanlig.
Anonym bruker Skrevet 29. mai #13 Skrevet 29. mai Have some self respect, girl!!! Ikke bli med på ting du synes er ekkelt. Kutt ut denne mannen i dag!! Anonymkode: c460c...142
Anonym bruker Skrevet 29. mai #14 Skrevet 29. mai Anonym bruker skrev (49 minutter siden): Have some self respect, girl!!! Ikke bli med på ting du synes er ekkelt. Kutt ut denne mannen i dag!! Anonymkode: c460c...142 Ja. Skal gjøre det Men det er jo IKKE håp. Finnes jo bare idioter der ute. Hvor finnes normale greie menn ? Anonymkode: 653d2...101
Anonym bruker Skrevet 29. mai #15 Skrevet 29. mai Anonym bruker skrev (2 timer siden): Ja. Skal gjøre det Men det er jo IKKE håp. Finnes jo bare idioter der ute. Hvor finnes normale greie menn ? Anonymkode: 653d2...101 Du er jo ikke helt normal selv som lar den ene etter den andre få gjøre hva de vil med deg. Jeg tipper at du ikke finner en normal type før du forandrer deg selv og dine grenser og preferanser. Det er rett og slett ekkelt å høre hva du finner deg i. Anonymkode: 1ea62...068
amandine Skrevet 29. mai #16 Skrevet 29. mai Anonym bruker skrev (31 minutter siden): Du er jo ikke helt normal selv som lar den ene etter den andre få gjøre hva de vil med deg. Jeg tipper at du ikke finner en normal type før du forandrer deg selv og dine grenser og preferanser. Det er rett og slett ekkelt å høre hva du finner deg i. Anonymkode: 1ea62...068 Jeg synes det er feil overfor HI og si det er ekkelt å høre hva hun finner seg i. Men det er trist at hun ikke verdsetter seg selv mer.
Anonym bruker Skrevet 29. mai #17 Skrevet 29. mai Anonym bruker skrev (1 time siden): Du er jo ikke helt normal selv som lar den ene etter den andre få gjøre hva de vil med deg. Jeg tipper at du ikke finner en normal type før du forandrer deg selv og dine grenser og preferanser. Det er rett og slett ekkelt å høre hva du finner deg i. Anonymkode: 1ea62...068 Du tror jeg fortsatte? Jeg gjorde ikke det ! Anonymkode: 653d2...101
Anonym bruker Skrevet 29. mai #18 Skrevet 29. mai amandine skrev (57 minutter siden): Jeg synes det er feil overfor HI og si det er ekkelt å høre hva hun finner seg i. Men det er trist at hun ikke verdsetter seg selv mer. ❤️❤️ Anonymkode: 653d2...101
Anonym bruker Skrevet 29. mai #19 Skrevet 29. mai Anonym bruker skrev (3 timer siden): Ja. Skal gjøre det Men det er jo IKKE håp. Finnes jo bare idioter der ute. Hvor finnes normale greie menn ? Anonymkode: 653d2...101 Det er jo deg det er noe galt med. Finnes nok av bra menn. Anonymkode: 110ae...711
Anonym bruker Skrevet 29. mai #20 Skrevet 29. mai Anonym bruker skrev (1 time siden): Det er jo deg det er noe galt med. Finnes nok av bra menn. Anonymkode: 110ae...711 Hva mener du? Du kjenner meg ikke Anonymkode: 653d2...101
Anonym bruker Skrevet 29. mai #21 Skrevet 29. mai Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Hva mener du? Du kjenner meg ikke Anonymkode: 653d2...101 Du deler mer enn nok til at vi får et inntrykk, og det er ikke et positivt et. Anonymkode: 73e48...3c2
Anonym bruker Skrevet 29. mai #22 Skrevet 29. mai Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Hva mener du? Du kjenner meg ikke Anonymkode: 653d2...101 Trenger ikke kjenne deg, fordi jeg vet det finnes nok av bra mannfolk. Anonymkode: 110ae...711
Anonym bruker Skrevet 29. mai #23 Skrevet 29. mai Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Du deler mer enn nok til at vi får et inntrykk, og det er ikke et positivt et. Anonymkode: 73e48...3c2 Nettopp👍🏻 Anonymkode: 110ae...711
Anonym bruker Skrevet 29. mai #24 Skrevet 29. mai Anonym bruker skrev (8 timer siden): Jeg tenker at det er tidlig å suge en mann på 3. Date 😳 Anonymkode: 35b3b...c67 Hvorfor er det for tidlig? Anonymkode: dc17d...801
Anonym bruker Skrevet 29. mai #25 Skrevet 29. mai Anonym bruker skrev (1 time siden): Trenger ikke kjenne deg, fordi jeg vet det finnes nok av bra mannfolk. Anonymkode: 110ae...711 Hvor finner man de? Anonymkode: 653d2...101
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå